Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
Bu durumda ultrason muayenesi beklemek anlamlı olacak.Gebelik kesesinin ultrasonda görülmesi ile ilgili aşağıda detaylı bilgi bulabilirsinizhttps://tahlil.com/blog/gebelikte-kese-ne-zaman-ultrasonda-gorulur-507
Devamını OkuTek başına CA 19 9 yüksekliği asla kanser tanısı koydurmaz.CA 19 9 ,kanserlerde yüksek çıkabildiği gibi,pankreas ve safra yollarının iltihaplarında da yüksek çıkabilmektedir.Bir gastroenteroloji uzmanına danışmalısınız,ilave tahliller de isteyecektir.
Devamını OkuSonuçların negatif çıkması idrar tahlilinizin genel olarak normal olduğunu gösteriyor.
Devamını OkuHepatit b ye karşı antikor oluşmuş Normal sonuclar
Devamını OkuDiabetiniz olabilir,dahiliye bölümüne başvurun
Devamını OkuTiroid bezinizde hastalık var.Bir endokrinoloji uzmanına danışmalısınız.
Devamını OkuHBV DNA sonucunuz negatif çıkmış.Yani sorun yok
Devamını OkuTSH yüksekliği hiotiroidi bilgisi,doktorunuz tiroid yönünden ilvae tahliller de isteyecektir
Devamını Okuİlk aşamada Hematoloji daha anlamlı
Devamını OkuTiroid testleri bunlar ve normal çıkmış
Devamını OkuDiğer kan sayım değerlerinizle birlikte daha sağlıklı değerlendirme yapılabilir.
Devamını OkuCiddi bir yükseklik yok wbc değerinizde. Yine de gebeliğinizi takip eden kadın doğum uzmanına danışmanızda yarar var.
Devamını OkuÇok hafif bir yükseklik var.Normal olarak kabul edilebilir
Devamını OkuSonuçlarda problem gözükmüyor
Devamını Okuİdrar kültürü testi de yapılmalı. İdrra tahlilinde bakteri çıktığına göre enfeksiyon olabilir.
Devamını OkuSedim tahlili normal kızınız.Gerekirse bir de çocuk psikiatrisi uzmanına danışın.
Devamını OkuTalasemi hastalarında hemoglobin yapımında yetersizlik olur.Bu nedenle hgb değerinizin düşük çıkması talasemi hastalarında görülen bir bulgudur.Trombosit yüksekliği de anemi nedeniyle olabilir.WBC değeriniz yani kanda lökositleriniz yüksek.Bu durumda öncelikle bakteriyel kökenli olmak üzere bir enfe...
Devamını OkuWBC değeriniz yüksek,bir enfeksiyon geçiriyor olabilirsiniz.Ayrıca hamileliğinize bağı anemi bulgularınız var.Gebelik haftanıza göre oağan olarak kabul edilebilir.
Devamını OkuZayıf pozitif,fazla bir anlam ifade etmez.Doktorunuz gerekli görürse testi tekrar ettirecektir.
Devamını Oku10 ve altı Beta Hcg degerlerinde hamilelik düşünülmez Sizin degerinizde düşük
Devamını OkuGaitada parazit görülmesi,hastalık yapıcı amip,giardia gibi bağırsak parazitlerinin,hastalığa yakalanan kişide ishal,karın ağrısı gibi şikayetler yapması durumunun gaita yani dışkı laboratuvar tahlilinde mikroskopla yapılan inceleme sonrası görülmesi anlamını taşır.
Devamını OkuPişik ve mantarda wbc artışı olmaZ.Kızınızda aşırı bir wbc artışı yok.Önemli bir sorun olacağını düşünmüyorum
Devamını OkuHBS testi pozitifliği ,hepatit b virusu ile karşılaştığınızı gösteriyor,bir enfeksiyon hastalıkları uzmanına başvurun.İlave testler yapılmalı
Devamını Oku