Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
APTT değeri gerçekten çok yüksek ama, PT ve INR normalken bu laboratuvarla ilgili bir sorundan kaynaklananıyor olabilir.APTT trstinin tekrralanması yararlı olacak
Devamını OkuTrigliserit değeriniz yüksek çıkmışş.Bu bir kan yağı.Diyet yapmanız gerekebilir.Spor da düşürmede faydalı olur.Bir dahiliye uzmanına başvurabilirsiniz.
Devamını OkuBelirtiğiniz değerle gebelikten söz edemeyiz.
Devamını Okuİdrar tahlili bulgularınız da filmdeki taşların varlığını destekliyor.Bu aşamada herhangi bir üroloji uzmanına başvurmanız gerekli.Sizi taş kıran merkezlere sevkedebilirler.Veya daha başka tahliller isteyebilirler.
Devamını OkuASO değeriniz yüksek çıkmış.Geçirilmiş bir streptokok enfeksiyonunu düşündürmekte.Bu tahlil geçirilmiş enfeksiyon sonrası yüksek çıkabilir.Ayrıca hafif anemi yani kansızlık bulgularınız var.
Devamını OkuMonosit yüksekliği ciddi bir oranda değil,sorun etmenize gerek yok
Devamını OkuMuhtemelen idrar yolu enfeksiyonu geçiriyorsunuz.İdrar kültürü fikir verecektir
Devamını OkuCA 19-9 testiniz hafif yüksek çıkmış.Bu test aslında bir tarama testi olarak kullanılmamalıdır.Bir gastroenteroloji uzmanına eğer mide ve bağırsaklarla ilişkili şikayetiniz varsa danışabilirsiniz.Bu kadar az oranda bir yükseklik tek başına sizi kanser yönünden korkutmamalı.
Devamını OkuLökosit değerinizda hafif bir yükseklik var.11000 yani 11,0 a kadar normal kabul edilir.Bu değerin önemli bir sorun olduğunu düşünmüyorum.
Devamını OkuHepatit b ye karşı antikorunuz oluşmuş
Devamını OkuDiğer degerleriniz normalse sorun yoktur
Devamını OkuLenfosit değerinizdeki yükseklik önemli bir yüksekliğ değil.Normal olarak kabul ediyorum.Tek başına sedim yüksekliği ise çok anlamlı olmamakla birlikte,türlü enfeksiyonlar,yaşlılık,romatizmal durumlar ve kronik seyirli hastalıklarda yüksek çıkabilmektedir.Diğer tahlillerle birlikte sedim yüksekliği ...
Devamını OkuBöyle internetten yalan yanlış bilgiler okuyup, bunları da yalan yanlış yorumlayarak 3 günde doktor 6 günde endokrinolog olmaya kalkma,her kelimeye bir anlam vererek hayatını karartma. Muhtemlen sende Haşimoto Tiroidit var ve bunun tanısı için AntiTG ve AntiTPO bakmak yeterli. Bir de tiroid ultrason...
Devamını OkuHer 2 değer de yüksek,ancak bu iki tahlil bir tanı koydurmayacaktır.Bir çok nedenle bu iki tahlil yükselebilir.Bir fizik tedavi uzmanı,romatoloji uzmanı veya dahiliye uzmanına danışabilirsiniz.
Devamını OkuSonuçlarda problem gözükmüyor
Devamını OkuSadece bu değerlere bakarak bir şey söylenemez.Tam kan sayımı yaptırmışsınız, bunun tüm değerlerinin görülmesi gerekiyor.Zaten ciddi bir sorun olsaydı doktorunuz da uyarıda bulunurdu
Devamını OkuÜre değeriniz normalden yüksek.Böbrek yetmezliğinin bir belirtisi olabilir.Bir dahiliye uzmanına danışmalısınız.
Devamını Okuİleri derecede kansızlık bulgularınız var.Tedavi olmalısınız
Devamını OkuEvet yüksek,ancak tek başına bu yükseklik çok anlam ifade etmez
Devamını Okuİdrar kültürü yaptırmadan enfeksiyon konusunda net bilgi sahibi olamayız
Devamını Okuvarikosel tanısı sadece sperm testi ile konulmaz.Ultrason muayenesi d egerekmekte.Ameliyat kararını ise doktorunuz verecektir.Buradan sadece normal şekilli olmayan sperm hücrelerinin oranının yüksek olduğu söyleyebiliriz.Bu da normal değil.
Devamını OkuKolesterol ve LDL(kötü kollesterol) değerlerinizdeki hafif yükseklik dışında sonuçlarınızda kayda değer bir sorun yok
Devamını OkuTahlil sonuçlarınız gripten çok bakteriyel bir enfeksiyon geçirdiğinizi düşündürüyor.Boğaz kültürü testi yaptırmanız yararlı olacak.Antibiyotik kullanmanız gerekebilir.
Devamını OkuÇocuğunuzda akdeniz anemisi bulgularından çok demir eksikliği anemisi bulguları var.Demir eksikliği de tedavi ile düzelebilmektedir.Şu aşamada endişelenmenize gerek yok.
Devamını Oku