5-6 saniye dudaktan bir bayanla öpüştüm tükürük ile bana HIV,AIDS vb. virüs bulaşma ihtimali var mıdır? 3 ay sonra içimin rahat etmesi için tahlil yaptıracağım tek elisa testi yaptırmam yeterlimidir.Birde olaydan 5-6 gün sonra sağ kasıktaki şişlik AI... Devamını Oku
Merhabalar benim tahlillerimde lenfosit düşük görünüyor biraz korktum ve doktora göstermeden size yazmak istedim bana bilgi verirseniz çok sevinirim. Test Adı Test Sonucu Birim Referans Değeri Kan sayımı (22 parametre) ... Devamını Oku
Boyunda ve ensede ağrı ile boynun altından göğüslere kadar pul gibi kırmızı döküntü şikayeti ile gittiğim hastanede kan tahlili yapıldı Serbest T3=4.52, Serbest T4=1.55, TSH=0.02 çıktı,ayrıca crp değeride yüksek olarak 69,9 çıktı. hastalığım sizce n... Devamını Oku
Merhaba hocam ben 33 haftalık hamileyim tahlil sonuçlarım WBC 15.5 CRP 1.12 HCT 35.1 MCHC 35.7 NEU 10.1 Devamını Oku
Adet düzensizliğinden dolayı hormon tahlillerim yapıldı.yorumlarsanız sevinirim beta-hcg 0,1 prolaktin 24,7 fsh 7,02 total t.0,038 ft3 3,14 tsh 3,68 Devamını Oku
Hemogram tahlilinde hepatit cikarmi rahim iltihabinda agir eklem agrisi olurmu 5gundur cok siddetli eklem agrisi cekiyorum ve verilen ilaclar iylestirmiyo mikop cikiyo Devamını Oku
Tiroglobulin Antiroru (anti-Tg) Referans Değeri 0-115 olması gerekirken benim tahlil sonucum 337.0 olarak çıkmaktadır.Yaşım 47 olup, ne yapmam gerektiği hakkında bilgi verirseniz sevinirim, ve ne gibi tehlikeleri var. Devamını Oku
Hocam merhaba eşim 13 haftalık hamile hepatit b cıktı tahlil sonucu şöyle Anti HCV 0.04 NEGATİF HBsAg 6374.00 POZİTİF ANTİHbs 2,00 NEGATİF Bebeğimizi etkileyen bir durum söz konusumu bulaşma derecesi nedir? nasıl bir yol izlememiz lazım.tşk Devamını Oku
17 yaşındayım kan tahlilinde WBC_ 4,2 çıktı yani düşük sigara kullanıyorum nedeni bu mudur tehlikeli bir durum mu Devamını Oku
Ülseratif kolit hastasıyım. Doktorun dediği kadarıyla en hafif derecedeymiş. İlk olarak gunluk 3 gram salofalk kullanıyorum. Sersemlik hissi var sebebi ilaç danmıdır, psikolojik olabilir mi? yoksa tahlil sonuçlarımda sıkıntı varmı?teşekkürler WBC - 1... Devamını Oku
Serbest T3 sonucum 1,97 7.aydan beri takip ediyorum düşüyor 7.ayda 2,56 idi T4ve TSH normal aralıkta kollesterolüm 223. Aedaviden sonra 18,80 e çıkmıştı aradan 9 ay geçti yine baktırdım çıkan sonuç 11,65 Devamını Oku
tam bir birleşme olmadı fakak süphelendik ve ilişkiden 4 ay sonra bhcg kan testi yaptırdık. adetim düzenli. her ay adet oldum. tahlil sonucum da 0,10 çıktı. fakat referans 0-5 yazıyor. gebe olsam her türlü 0,10 dan yüksek değer çıkmalıydı değil mi? ş... Devamını Oku
5 yıldır baş ağrısı, halsizlik ve bulantı var ve WBC değerim yüksek. Bu zamana kadar hep antibiyotik tedavisi uygulandı. Bir iyileşme söz konusu değil. Son yaptırdığım tahlil değerleri şöyle: WBC 11.28, NEU 7.74, LÖKOSİT ESTERAZ "Eser", TOXOPLAZMA lg... Devamını Oku
Hocam benim kızımın fenilalanin değerleri 1.tahlilde 8.9 2.tahlilde 5.7 3.tahlilde 7.3 çıktı sizce bu değerler normal mi?zarar verir mi?normal değilse ne yapılmalı? Devamını Oku
Merhaba dvit 3(300.000 IU) ampulunu aldıktan ne kadar zaman sonra tahlil yaptırmalıyız ki d vitamin değerimizi düzgün ? Devamını Oku
Iyi gunler. Izninizle bir sorum vardi. Son adet tarihim 7 nisan. 8 mayis gunu idrar tahlili yaptim pozitif ciktii. Ayni gun HCG testi de yaptirdim. Degeri 1000 cikti doktorum bu degerin cok yuksek oldugunu soyluyor. Sizce de mi bu deger cok yuksek yo... Devamını Oku
9 aylık oglumun kan tahlili Hgb 13.5 mcv 72 wbc 8.44 demir 73 demir baglama 384 ferritin 20.5 degerlendirir misiniz . Devamını Oku
Merhaba hocam, 2 aydır kanımdaki ferritin ve demir eksikliği yüzünden demir ilacı kullanıp, kontrol için tekrar kan tahlili yaptırdığımda ferritin'in 9.0 ve b12 vitamini'nin de 132 olması nedeniyle aile hekimim b12 iğnesi verdi. 1000mg Dodex . İğne o... Devamını Oku
mrb. 2 yaşında bir oğlum var ve kansız olduğu söylendi. Yalnız tahlil yaptırırken 5 yaşındaki oğlumun kimliğini vermişim yanlışlıkla referans değerler ona göre sanırım Değerleri: HGB 11.9 g/dL (12.5 - 18) HCT % 36.4 (37.5 - 54) MCV fL 72.1 (80 - 90) ... Devamını Oku
Ben tahlil sonuclarima bakamiyorum Devamını Oku
HLA-B27 testi yaptıracağım adetliyken sonuçta yanlışlık olabilirmi ne tür tahlillerde etkili olur? Devamını Oku
Merhabalar tahlil sonuçlarım serbest t3:4.07 normal aralık(1.71-3.71) serbest t4:0.95 normal aralık(0.7-1.48) tsh:1.60 normal aralık(0.27-4.2).serbest t3 değerim en yüksek normal sınırdan 0.36 birim kadar yüksek ve kilo alamıyorum bunu nasıl yorumlar... Devamını Oku
6 gün önce içime çekmeden sigara içtim acaba kan demir tahlilleri yaptırıyorum belli olur mu ailemde bilmiyor ? Devamını Oku
9 aylık kızımın gece ateşi çıkınca bugün doktora götürdüm kan tahlil yptırdık sonuçları CRP 26.01 - WBC :11 - NEU :7.32 - LYM:3,55 normal değerlere göre yüksek sonuçları,RBC:4,56 - HGB:11,2 - HCT:33,4 - MCV :73,3 - MCH :24,6 bunlarda normal değerlere... Devamını Oku
Merhabalar 20 yaşında bir bayanım haziran ayında hastaneye giderek tiroid için tahliller yaptırdım sonuçlarım şu şekilde : TSH TSH 1.174 õIU/mL 0.35 5.50 SERBEST T4 (FT4) FrT4 0.8 ng/dL 0.74 1.52 sizce önemli bir durum var mıdır ? Devamını Oku