"tahlil" araması için sitede yer alan sonuçları

Ben FMF hastasıyım .Başdönmesi halsizlik,Fazla idrar yapamama ayrıca balgam çıkarttığımda tükürle kan geliyor.

Ben FMF hastasıyım doktora kontrole gittiğimde yapılan tahlil sonuçlarımda doktor idrarımda protein kaçağı olduğunu söledi ve bana 1 haftalık idrarımı toplamamı söyledi.Ancak ben tahlil değerlerimi merak ediyorum açıklarsanız sevinirim..Başdönmesi ha... Devamını Oku

2 sene önce doğumdan sonra help sendromu geçirdim.

merhaba;ben 36 yaşında bir bayanım.2 sene önce doğumdan sonra help sendromu geçirdim.yüksek tansiyon ilacı kullanıyorum.doğumdan öncede mide şikayetlerim ve kansızlık problemim vardı ama şu son 10-15 gündür çok aşırı gaz ve kusma,iştahsızlık,midem bo... Devamını Oku

Adet kanamalarimin miktarinda degisme var ve 10 gunden fazla suruyor.

Adet kanamalarimin miktarinda degisme var ve 10 gunden fazla suruyor.Yuzumde tuylenme ve saclarimda dokulme var.Adetimin 3. gununde yapilan tahlil sonuclarim : DHEA-SO4:134.3 Estardiol :245 FSH (ELISA ) : 1.82LH : 5.57Prolaktin: 13.07s ... Devamını Oku

İdrar testimde bi problem varmı ?

idrar tahliliİ ph 6, lökosit -+ ,dansite 1.009, erikrosit 2 < 3 -hpf lökosit 3 < 5-hpf epitel 3 - idrar testimde bi problem varmı ? Devamını Oku

Sonuçlarımı değerledirirseniz memnun olurum saygılarımla

sayın hocam yaşım 58 boyum 172 cm kilom 81 geçenlerde özel dahiliye uzmanına muayene oldum kahvaltımı yapalı iki saat olmuştu parmağımdan kan alarak şekerimi muayenahanedeki şeker ölçüm cihazıyla (normal şeker ölçüm aleti ne kadar güvenli ve stres şe... Devamını Oku

Beta HCG değerim 19.77 çıktı. Ne yapmalıyım?

Merhabalar bugun kan testi yaptırdım 19.77 cıktı. idrar tahlilimde silik 2. cizgi göründü. sizce hamilemiyim ve şimdi ne yapmalıyım... Devamını Oku

ERİTROSİT 4,53 10^6/uL 4 - 5,2 Hemoglobin *12,2 g/dL 13 - 17 Hematokrit 37,3. Lütfen yorumlar mısınz?

Merhabalar benim tahlillerimde lenfosit düşük görünüyor biraz korktum ve dr a göstermeden size yazmak istedim bana bilgi verirseniz çok sevinirim. Saygılarımla... Test Adı    Test Sonucu    Birim    Referans Değeri  Kan sayımı (22 parametre)     ERİT... Devamını Oku

Bir yıl önce kan tahlili yaptırmıştım. Ts3 değeri 3.90 ts4 değeri 0.69 tsh değeri 1.38.ne yapmalıyım ?

Bir yıl önce kan tahlili yaptırmıştım. Ts3 değeri 3.90 ts4 değeri 0.69 tsh değeri 1.38.ne yapmalıyım ? Devamını Oku

MCV:965, PLT:151 sonuç nasıl? İnsan vücundaki önemi nedir?

Kan tahlili sonuçlarımda ,MCV:965, PLT:151 sonuç nasıl? İnsan vücundaki önemi nedir. Devamını Oku

Parazit çıkmadı ama 1-2 lökosit yazıyor bu ne anlama geliyor ?

enim tahlilimin sonucunda parazit çıkmadı ama 1-2 lökosit yazıyor bu ne anlama geliyor acaba aydınlatırsanız sevinirim.. şimdiden teşekkür ederim.. Devamını Oku

Göğsümde ağrı olması nedeni ile verdiğim kan tahlilimin sonucuda normal değerden farklı olanları cevaplarmısınız?

göğsümde ağrı olması nedeni ile verdiğim kan tahlilimin sonucuda normal değerden farklı olanları yazmak istiyorum cevap larsınız sevinirim. monosit =0,74 bazofil =0,24 protein(mayı)=5,3 laktik dehidrogenaz(ldh)(mayı) =438 glukoz(mayı) = 82 adenozin d... Devamını Oku

IgG : 404,6 referans :700-1600 arası IgM:73,9 referans : 20-200 arası CRP : 4,7 referans 0,20-5 arası. Değerler çok mu düşük?

Merhabalar. yaşındaki oğlumun yaptırmış olduğumuz biyokimya tahlillerinde IgA :31,7 referans : 70-400 arası IgG : 404,6 referans :700-1600 arası IgM:73,9 referans : 20-200 arası CRP : 4,7 referans 0,20-5 arası Değerler çok mu düşük sıkıntılı bir duru... Devamını Oku

Alt 72 değer 0-50-- ast 45 değer 0-50 trigliserid 122 değer 40-150 sizce yüksek mi? Ne yapabiliriz?

Merhaba,12 gündür acnegen kullanıyorum sivilce ilacı ve tahlil yaptırdım alt 72 değer 0-50-- ast 45 değer 0-50 trigliserid 122 değer 40-150 sizce yüksek mi ne yapmam lazım? Devamını Oku

Anti HIV ELISA negatif çıktı. Testi tekrarlamama gerek var mı?

Hocam merhaba 30 eylül 2012 şüpheli ilişki sonrası doktor gözetiminde 14 kasım 2012 anti hiv eliza negatif 14 şubat 2013 anti hiv eliza negatif 23 mart 2013 anti hiv eliza negatif (özel bir sağlık kuruluşunda genel sağlık taraması yine doktor gözetim... Devamını Oku

Ast 18 - Alt 29. Yardımcı olur musunuz?

Hepatit b taşıyıcı ymisim tahlil de ast 18 n.deger 5-34 alt 29 n.deger 0-55Yardımcı olur musunuz?  Devamını Oku

Protein 20, bakteri bol ,eritrosit 13.446 , lökosit 69.948. Sorun var mı?

Hocam merhaba. idrar tahlilimde lökosit 250 , protein 20, bakteri bol ,eritrosit 13.446 , lökosit 69.948 ,epitel     4.824 çıktı. havuz için yaptırmıştım. son zamanlardada sol kasığımda ağrı hissediyorum , şu sonuçlara giriş verilmez ama sonuçlarla y... Devamını Oku

27 haftalık gebeyim 2 hafta önce idrar tahlili yaptırdım ilaç kullandım ama hala yanma ve kasıkta ağrı var ne yapmalı ?

27 haftalık gebeyim 2 hafta önce idrar tahlili yaptırdım ilaç kullandım ama hala yanma ve kasıkta ağrı var ne yapmalı ÜROBİLİNOJEN-norm 0.1mg/dl GLUKOZ-Neg BİLİRUBİN-Neg KETON-Neg DANSİTE-1.020 pH-6.5 PROTEİN-Neg NİTRİT-Neg LOKOSİT + 70WBC/ul BLD-Neg... Devamını Oku

Hocam Merhaba. . Evlilik için yaptırdığım tahlil raporunda; EOS%: 13.9 ref.ara. 0-6 EOS#: 0.9 ref.ara. 0-0.4 değerleri çıktı ?

Hocam Merhaba. . Evlilik için yaptırdığım tahlil raporunda; EOS%: 13.9 ref.ara. 0-6 EOS#: 0.9 ref.ara. 0-0.4 değerleri çıktı Acaba bu sonuçlar ne anlama gelmektedir? Devamını Oku

28 yaşındayım yaptırmış olduğum tahlilde wbc+ 10,35 çıktı normal değerler (4,6-10,2) ly+ 3,45 çıktı ?

28 yaşındayım yaptırmış olduğum tahlilde wbc+ 10,35 çıktı normal değerler (4,6-10,2) ly+ 3,45 çıktı normal değerler (0,6-3,4) parathormon 94,8 çıktı normal değerler ( 12-88 ) sıkıntılı bir durum mudur bu değerlerimin yüksek çıkması ? ilginiz için şim... Devamını Oku

İdrar tahlilimde eskiden beri eritrosit seyrek lökosit 1-2 şeklinde sonuç çıkıyor bu normal midir yada bir sorun teşkil eder mi?

İdrar tahlilimde eskiden beri eritrosit seyrek lökosit 1-2 şeklinde sonuç çıkıyor bu normal midir yada bir sorun teşkil eder mi? PH değeri de asit çıkıyor alkali çıması mı gerekiyor yoksa asit olması da normal midir.? Teşekkür ederim saygılarımla. Devamını Oku

Ben hemşireyim. burnumdan alınan sürüntü örneğinde mrsa saptandı. ve bana enfeksiyon hemşiresi 2X1 bactroban kullanmamı söyledi?

Ben hemşireyim. burnumdan alınan sürüntü örneğinde mrsa saptandı. ve bana enfeksiyon hemşiresi 2X1 bactroban kullanmamı söyledi. kan tahlili vermem grekip gerekmediğini sordum ama gerekmediğini tedavinin 5 gün boyunca bactroban olduğunu ve geçeceğini... Devamını Oku

Tahlil sonucuma göre vucdumdaki ferritin oranı 4.4 yorumlar mısınız

Tahlil sonucuma göre vucdumdaki ferritin oranı 4.4 yorumlar mısınız Devamını Oku

Merhaba bende fmf olduğu tespit edildi 3 senedir kontrol altındayım

Merhaba bende fmf olduğu tespit edildi 3 senedir kontrol altındayım colchıcum dıspert günde 3 kez kullanıyordum 5 aydır ilaç kesildi son tahlillerimde CRP Türbidimetrik 0-0,5 arsı olamsı gerekirken 0,840 ,RBC ise 4,65 ila 6,13 arsı olması gerekirken ... Devamını Oku

Idrar tahlili degerlerinde LOKOSIT(HPF): 11 // EPITEL:13 // PH:7,5 // LOKOSIT ++ olarak cikti. 6 haftalik gebelik var

Idrar tahlili degerlerinde LOKOSIT(HPF): 11 // EPITEL:13 // PH:7,5 // LOKOSIT ++ olarak cikti. 6 haftalik gebelik var ayrica. Devamını Oku

İdrar tahlilimde 3-4 eritrosit, 15-20 lokösit, 5-6 epitel hücresi görüldü yazıyor

Selamlar, idrar tahlilimde 3-4 eritrosit, 15-20 lokösit, 5-6 epitel hücresi görüldü yazıyor ne anlama geldiğini ve ne yapmam gerektiği hususunda bilgi verirsenz memnun olurum. Saygılar Devamını Oku


?