Ben FMF hastasıyım doktora kontrole gittiğimde yapılan tahlil sonuçlarımda doktor idrarımda protein kaçağı olduğunu söledi ve bana 1 haftalık idrarımı toplamamı söyledi.Ancak ben tahlil değerlerimi merak ediyorum açıklarsanız sevinirim..Başdönmesi ha... Devamını Oku
merhaba;ben 36 yaşında bir bayanım.2 sene önce doğumdan sonra help sendromu geçirdim.yüksek tansiyon ilacı kullanıyorum.doğumdan öncede mide şikayetlerim ve kansızlık problemim vardı ama şu son 10-15 gündür çok aşırı gaz ve kusma,iştahsızlık,midem bo... Devamını Oku
Adet kanamalarimin miktarinda degisme var ve 10 gunden fazla suruyor.Yuzumde tuylenme ve saclarimda dokulme var.Adetimin 3. gununde yapilan tahlil sonuclarim : DHEA-SO4:134.3 Estardiol :245 FSH (ELISA ) : 1.82LH : 5.57Prolaktin: 13.07s ... Devamını Oku
idrar tahliliİ ph 6, lökosit -+ ,dansite 1.009, erikrosit 2 < 3 -hpf lökosit 3 < 5-hpf epitel 3 - idrar testimde bi problem varmı ? Devamını Oku
sayın hocam yaşım 58 boyum 172 cm kilom 81 geçenlerde özel dahiliye uzmanına muayene oldum kahvaltımı yapalı iki saat olmuştu parmağımdan kan alarak şekerimi muayenahanedeki şeker ölçüm cihazıyla (normal şeker ölçüm aleti ne kadar güvenli ve stres şe... Devamını Oku
Merhabalar bugun kan testi yaptırdım 19.77 cıktı. idrar tahlilimde silik 2. cizgi göründü. sizce hamilemiyim ve şimdi ne yapmalıyım... Devamını Oku
Merhabalar benim tahlillerimde lenfosit düşük görünüyor biraz korktum ve dr a göstermeden size yazmak istedim bana bilgi verirseniz çok sevinirim. Saygılarımla... Test Adı Test Sonucu Birim Referans Değeri Kan sayımı (22 parametre) ERİT... Devamını Oku
Bir yıl önce kan tahlili yaptırmıştım. Ts3 değeri 3.90 ts4 değeri 0.69 tsh değeri 1.38.ne yapmalıyım ? Devamını Oku
Kan tahlili sonuçlarımda ,MCV:965, PLT:151 sonuç nasıl? İnsan vücundaki önemi nedir. Devamını Oku
enim tahlilimin sonucunda parazit çıkmadı ama 1-2 lökosit yazıyor bu ne anlama geliyor acaba aydınlatırsanız sevinirim.. şimdiden teşekkür ederim.. Devamını Oku
göğsümde ağrı olması nedeni ile verdiğim kan tahlilimin sonucuda normal değerden farklı olanları yazmak istiyorum cevap larsınız sevinirim. monosit =0,74 bazofil =0,24 protein(mayı)=5,3 laktik dehidrogenaz(ldh)(mayı) =438 glukoz(mayı) = 82 adenozin d... Devamını Oku
Merhabalar. yaşındaki oğlumun yaptırmış olduğumuz biyokimya tahlillerinde IgA :31,7 referans : 70-400 arası IgG : 404,6 referans :700-1600 arası IgM:73,9 referans : 20-200 arası CRP : 4,7 referans 0,20-5 arası Değerler çok mu düşük sıkıntılı bir duru... Devamını Oku
Merhaba,12 gündür acnegen kullanıyorum sivilce ilacı ve tahlil yaptırdım alt 72 değer 0-50-- ast 45 değer 0-50 trigliserid 122 değer 40-150 sizce yüksek mi ne yapmam lazım? Devamını Oku
Hocam merhaba 30 eylül 2012 şüpheli ilişki sonrası doktor gözetiminde 14 kasım 2012 anti hiv eliza negatif 14 şubat 2013 anti hiv eliza negatif 23 mart 2013 anti hiv eliza negatif (özel bir sağlık kuruluşunda genel sağlık taraması yine doktor gözetim... Devamını Oku
Hepatit b taşıyıcı ymisim tahlil de ast 18 n.deger 5-34 alt 29 n.deger 0-55Yardımcı olur musunuz? Devamını Oku
Hocam merhaba. idrar tahlilimde lökosit 250 , protein 20, bakteri bol ,eritrosit 13.446 , lökosit 69.948 ,epitel 4.824 çıktı. havuz için yaptırmıştım. son zamanlardada sol kasığımda ağrı hissediyorum , şu sonuçlara giriş verilmez ama sonuçlarla y... Devamını Oku
27 haftalık gebeyim 2 hafta önce idrar tahlili yaptırdım ilaç kullandım ama hala yanma ve kasıkta ağrı var ne yapmalı ÜROBİLİNOJEN-norm 0.1mg/dl GLUKOZ-Neg BİLİRUBİN-Neg KETON-Neg DANSİTE-1.020 pH-6.5 PROTEİN-Neg NİTRİT-Neg LOKOSİT + 70WBC/ul BLD-Neg... Devamını Oku
Hocam Merhaba. . Evlilik için yaptırdığım tahlil raporunda; EOS%: 13.9 ref.ara. 0-6 EOS#: 0.9 ref.ara. 0-0.4 değerleri çıktı Acaba bu sonuçlar ne anlama gelmektedir? Devamını Oku
28 yaşındayım yaptırmış olduğum tahlilde wbc+ 10,35 çıktı normal değerler (4,6-10,2) ly+ 3,45 çıktı normal değerler (0,6-3,4) parathormon 94,8 çıktı normal değerler ( 12-88 ) sıkıntılı bir durum mudur bu değerlerimin yüksek çıkması ? ilginiz için şim... Devamını Oku
İdrar tahlilimde eskiden beri eritrosit seyrek lökosit 1-2 şeklinde sonuç çıkıyor bu normal midir yada bir sorun teşkil eder mi? PH değeri de asit çıkıyor alkali çıması mı gerekiyor yoksa asit olması da normal midir.? Teşekkür ederim saygılarımla. Devamını Oku
Ben hemşireyim. burnumdan alınan sürüntü örneğinde mrsa saptandı. ve bana enfeksiyon hemşiresi 2X1 bactroban kullanmamı söyledi. kan tahlili vermem grekip gerekmediğini sordum ama gerekmediğini tedavinin 5 gün boyunca bactroban olduğunu ve geçeceğini... Devamını Oku
Tahlil sonucuma göre vucdumdaki ferritin oranı 4.4 yorumlar mısınız Devamını Oku
Merhaba bende fmf olduğu tespit edildi 3 senedir kontrol altındayım colchıcum dıspert günde 3 kez kullanıyordum 5 aydır ilaç kesildi son tahlillerimde CRP Türbidimetrik 0-0,5 arsı olamsı gerekirken 0,840 ,RBC ise 4,65 ila 6,13 arsı olması gerekirken ... Devamını Oku
Idrar tahlili degerlerinde LOKOSIT(HPF): 11 // EPITEL:13 // PH:7,5 // LOKOSIT ++ olarak cikti. 6 haftalik gebelik var ayrica. Devamını Oku
Selamlar, idrar tahlilimde 3-4 eritrosit, 15-20 lokösit, 5-6 epitel hücresi görüldü yazıyor ne anlama geldiğini ve ne yapmam gerektiği hususunda bilgi verirsenz memnun olurum. Saygılar Devamını Oku