"tahlil" araması için sitede yer alan sonuçları

İdrar yollarımla ilgili sıkıntı yaşadığım için doktora gittim (üroloji)idrar tahlili yaptılar

 İdrar yollarımla ilgili sıkıntı yaşadığım için doktora gittim (üroloji)idrar tahlili yaptılar sonuç idrar yollarında ihtahaplanma çıktı.iğne ilaç verdi kullandım. Kontrole gittim gerileme varmış ama tam geçmemiş fitil verdi.Fitil bittikten sonra ne ... Devamını Oku

26 yaşında bayanım.tahlillerim yapıldığında adetimin 28. günüydü?

26 yaşında bayanım.tahlillerim yapıldığında adetimin 28. günüydü estadional 40, FSH: 2.58, LH:5.52 PROGESTERON:1.2 T3:3.08, T4:1.14 TSH:1.14 gebe kalabilirmiyim Devamını Oku

Progesteron1.50 ng/ml birde SI diye birşey yazıyor oda 4.50 çıktı?

 Progesteron1.50 ng/ml birde SI diye bir şey yazıyor oda 4.50 çıktı. follüküller 0.2-1 pik 0.2-1 luteal 0.2-3 menopoz 0.1-0.5doktorum progestron biraz fazla çıkmış dedi ama ilaç da vermedi. bende aşırı tüylenme var hormon tahlillerimde normal çıktı l... Devamını Oku

30 yaşındayım aşırı yorgunluk ve uykudan tahlil yaptırdım yorumlarmısınız hdl 23,6 trigiliserid 879?

30 yaşındayım aşırı yorgunluk ve uykudan tahlil yaptırdım yorumlarmısınız hdl 23,6 trigiliserid 879 neu 5,49 bunlar yüksek olanlar diğer sonuçlar normal Devamını Oku

5 yıldır baş ağrısı, halsizlik ve bulantı var ve WBC değerim yüksek?

5 yıldır baş ağrısı, halsizlik ve bulantı var ve WBC değerim yüksek. Bu zamana kadar hep antibiyotik tedavisi uygulandı. Bir iyileşme söz konusu değil. Son yaptırdığım tahlil değerleri şöyle: WBC 11.28, NEU 7.74, LÖKOSİT ESTERAZ "Eser", TOXOPLAZMA lg... Devamını Oku

1 sene önce boynumun etrafında bezeler çıkmıştı doktora gittim belli tahliller sonucu lenfosik nodül saptandı ?

 1 sene önce boynumun etrafında bezeler çıkmıştı doktora gittim belli tahliller sonucu lenfosik nodül saptandı kullandığım ilaçlar sayesinde kuçulmuşlerdi şimdi yeniden büyümeye başladılar size sormak istediğim bu lenfosik nodül nedir ne zararları va... Devamını Oku

29 yaşında erkeğim. Elmacık bölgemdeki kıllardan dolayı lazer epilayon amacıyla cilt hastalıkları uzmanına gittim?

29 yaşında erkeğim. Elmacık bölgemdeki kıllardan dolayı lazer epilayon amacıyla cilt hastalıkları uzmanına gittim. Sabah aç karına hormon tahlilim şöyle; PROLKTiN; 26.24 ng/ ml (4,6-21,4) TESTOSTERON; 6,38 ng/ml (2,8-8) Sertleşme sorunum da dahil her... Devamını Oku

İdrar tahlilimde her sahada 5-6 lökosit görüldü diyor,diğer değerler normal aralıklarda,bu ne demektir?

İdrar tahlilimde her sahada 5-6 lökosit görüldü diyor,diğer değerler normal aralıklarda,bu ne demektir. Yorumlarmısınız ? Devamını Oku

Kan tahlilimde ggt 1497 ldh 100 puan yukarı alp 80 kat yukarı kolestrol 310 hiv negatif ultrason çektirmem söylendi?

Kan tahlilimde ggt 1497 ldh 100 puan yukarı alp 80 kat yukarı kolestrol 310 hiv negatif ultrason çektirmem söylendi. Çok fazla alkol kullanmıyorum ? Devamını Oku

Merhabalar, ben size tahlil sonuçlarımı yazdım ama cevap alamadım. Hala cevaplanmayı bekliyor. Ben çok endişeleniyorum?

Merhabalar, ben size tahlil sonuçlarımı yazdım ama cevap alamadım. Hala cevaplanmayı bekliyor. Ben çok endişeleniyorum..Acil cevap bekliyorum Devamını Oku

22 yaşındayım bir aydır aknetrent isimli ilacı kullanıyorum. LYM% 30-36 olması gerekirken benim 18.2 NEU % 40-70 iken?

22 yaşındayım bir aydır aknetrent isimli ilacı kullanıyorum. LYM% 30-36 olması gerekirken benim 18.2 NEU % 40-70 iken benim 75 NEU# 1.5-.6.6 iken benim 6.7 diğer değerlerim normal 1 ay önce yaptırdığım tahlillerde LYM% 34.4 iken şimdi yarı yarıya bir... Devamını Oku

Benim troidim yavaş çalışıyoru 3 yıldır euthyrox 50 mg kullanıyorum geçen ay yaptırdığım tahlil ve ultrason sonucum normaldi?

Benim troidim yavaş çalışıyoru 3 yıldır euthyrox 50 mg kullanıyorum geçen ay yaptırdığım tahlil ve ultrason sonucum normaldi.Dün Tsh baktırdım sonuç 0.65 ilaca devam etmeli miyim?Yada bu durum normal mi?Cevabınız için şimdiden teşekkür ediyorum... Devamını Oku

İki gündür idrarımda çok yanma var ve bel ve kasık ağrısından ölüyorum

iki gündür idrarımda çok yanma var ve bel ve kasık ağrısından ölüyorum tahlil sonuçlarım yüksek çıkdı işden izin alamadığım için gidemiyorum acil yardımcı olurmusunuz Eritrosit    16     -Lökosit     221     -Alt üriner sistem epiteli    23,25 ve bak... Devamını Oku

AST değerim 51 ALT değerim 49. epilepsi hastasıyım düzenli kullandığım ilaçlar va

AST değerim 51 ALT değerim 49. epilepsi hastasıyım düzenli kullandığım ilaçlar var. bu tahlil sonucunu yorumlar mısınız? Devamını Oku

12 haftalık hamileyim idrar tahlilimde lökosit değeri *5, eritrosit değeri *17 çıktı.

12 haftalık hamileyim idrar tahlilimde lökosit değeri *5, eritrosit değeri *17 çıktı. değerlerin yüksek olması ne anlama geliyor, sorun oluşturur mu ne yapmalıyım yardımcı olur musunuz? Devamını Oku

Merhaba kizim 6 yasinda 1 gun sidetli kusma ve karin agrisi ile hastaneye gittik..

Merhaba kizim 6 yasinda 1 gun sidetli kusma ve karin agrisi ile hastaneye gidik yapilan tahlil sonuclarimiz asagidaki gibidir bize sadece serum verim eve gonderdiler 1 hafta sonra tekrar cagirdilar icime sinmeyen bir seyler var yardimci olursaniz sev... Devamını Oku

Öğle yemeklerinden sonra aşırı yorgun düşmem ve şeker ihtiyacımdan dolayı

merhabalar;öğle yemeklerinden sonra aşırı yorgun düşmem ve şeker ihtiyacımdan dolayı şüphelenip tahlil almak istedim.açlık şekerinde birşey çıkmayınca tokluk almak istedim.OGTT açlık testi:85 sonra şekerli su (eczaneden alınan) içtim 1 saat sonra OGT... Devamını Oku

3.5 yaşındaki oğlum 10 günlük bir ishal süreci atlattı

3.5 yaşındaki oğlum 10 günlük bir ishal süreci atlattı. ilk gaita tahlilleri şöyleydi:8-10 eritrosit cyst entamoeba histolytica.görüldü. tahlilden sonra 6 günlük bir flagly kullandık. yeni tahlil:mukuslu, cyst entamoeba hıstolytıca. 1-2 lokosit 0-1 e... Devamını Oku

2013 ocak ayında 100lük radyo iyot verildi.Bunun yanında Kansızlık ve B12 eksikliğim var mı?

troid ca hastasıyım. 2013 ocak ayında 100lük radyo iyot verildi.23.05.2013 tarihli tahlillerimi yorumlamanızı istiyorum. Bunun yanında Kansızlık ve B12 eksikliğim var mı? Takviye gerekli mi? Şimdiden Teşekkürler. WBC 5.78,RBC 4.46,HGB 12.5,PCT 0.29,K... Devamını Oku

Tahlil sonucum: CRP=0.06, ASO=91, RF=49.7, Ürik asid=5.3, vitamin B12=684. Yorumunuz nedir?

Tahlil sonucum: CRP=0.06, ASO=91, RF=49.7, Ürik asid=5.3, vitamin B12=684 .. Buna göre bende eklem romatizması olduğunu söyledirler. Acaba iltihaplı mı iltihapsız mı lütfen yardımcı olursanız sevinirim Devamını Oku

Guatrımda kireç var ve tahlil yaptırdım.

Guatrımda kireç var ve tahlil yaptırdım. Serbest T3 3.32 , serbest T4 0.74 , TSH 0.13 tehlikelimi aceba ? Devamını Oku

Merhaba Devlet hastanesinde Antı Hıv testi oldum

Merhaba Devlet hastanesinde Antı Hıv testi oldum referans aralığı 0.0 - 0.99 tahlil sonucu : 0.137 Devamını Oku

Bu sabah ki kan tahlilimde bhcg 48 cikti.hamile miyim.

Benim en son adet tarihim 27 nisan.9mayis ta catlatma iğnesi oldum.dun adet olmam gerekiyordu hala olmadım. Bu sabah ki kan tahlilimde bhcg 48 cikti.hamile miyim.hamileysem bu deger düşük ve riskli mi Devamını Oku

Beta HCG değeri 83,78. Sizce hamile miyim?

Merhaba,Ben adetime 6 gun kala hamilelik testi yapdim pozitiv cikti.ayni gun kanda HCG testi yaptirdim tahlil sonucu 83,78 cikti.Sizce hamilemiyim? Devamını Oku

Hamilelik normal kan tahlilinde belli olur mu?

Merhaba, hamilelik normal kan tahlilinde belli olur mu yoksa onun için doktora söylemem mi gerekirdi? demir ve tsh değerlerim kontrol edilecek bunların yanında hamilelik de belli olur mu? teşekkürler Devamını Oku


?