İdrar yollarımla ilgili sıkıntı yaşadığım için doktora gittim (üroloji)idrar tahlili yaptılar sonuç idrar yollarında ihtahaplanma çıktı.iğne ilaç verdi kullandım. Kontrole gittim gerileme varmış ama tam geçmemiş fitil verdi.Fitil bittikten sonra ne ... Devamını Oku
26 yaşında bayanım.tahlillerim yapıldığında adetimin 28. günüydü estadional 40, FSH: 2.58, LH:5.52 PROGESTERON:1.2 T3:3.08, T4:1.14 TSH:1.14 gebe kalabilirmiyim Devamını Oku
Progesteron1.50 ng/ml birde SI diye bir şey yazıyor oda 4.50 çıktı. follüküller 0.2-1 pik 0.2-1 luteal 0.2-3 menopoz 0.1-0.5doktorum progestron biraz fazla çıkmış dedi ama ilaç da vermedi. bende aşırı tüylenme var hormon tahlillerimde normal çıktı l... Devamını Oku
30 yaşındayım aşırı yorgunluk ve uykudan tahlil yaptırdım yorumlarmısınız hdl 23,6 trigiliserid 879 neu 5,49 bunlar yüksek olanlar diğer sonuçlar normal Devamını Oku
5 yıldır baş ağrısı, halsizlik ve bulantı var ve WBC değerim yüksek. Bu zamana kadar hep antibiyotik tedavisi uygulandı. Bir iyileşme söz konusu değil. Son yaptırdığım tahlil değerleri şöyle: WBC 11.28, NEU 7.74, LÖKOSİT ESTERAZ "Eser", TOXOPLAZMA lg... Devamını Oku
1 sene önce boynumun etrafında bezeler çıkmıştı doktora gittim belli tahliller sonucu lenfosik nodül saptandı kullandığım ilaçlar sayesinde kuçulmuşlerdi şimdi yeniden büyümeye başladılar size sormak istediğim bu lenfosik nodül nedir ne zararları va... Devamını Oku
29 yaşında erkeğim. Elmacık bölgemdeki kıllardan dolayı lazer epilayon amacıyla cilt hastalıkları uzmanına gittim. Sabah aç karına hormon tahlilim şöyle; PROLKTiN; 26.24 ng/ ml (4,6-21,4) TESTOSTERON; 6,38 ng/ml (2,8-8) Sertleşme sorunum da dahil her... Devamını Oku
İdrar tahlilimde her sahada 5-6 lökosit görüldü diyor,diğer değerler normal aralıklarda,bu ne demektir. Yorumlarmısınız ? Devamını Oku
Kan tahlilimde ggt 1497 ldh 100 puan yukarı alp 80 kat yukarı kolestrol 310 hiv negatif ultrason çektirmem söylendi. Çok fazla alkol kullanmıyorum ? Devamını Oku
Merhabalar, ben size tahlil sonuçlarımı yazdım ama cevap alamadım. Hala cevaplanmayı bekliyor. Ben çok endişeleniyorum..Acil cevap bekliyorum Devamını Oku
22 yaşındayım bir aydır aknetrent isimli ilacı kullanıyorum. LYM% 30-36 olması gerekirken benim 18.2 NEU % 40-70 iken benim 75 NEU# 1.5-.6.6 iken benim 6.7 diğer değerlerim normal 1 ay önce yaptırdığım tahlillerde LYM% 34.4 iken şimdi yarı yarıya bir... Devamını Oku
Benim troidim yavaş çalışıyoru 3 yıldır euthyrox 50 mg kullanıyorum geçen ay yaptırdığım tahlil ve ultrason sonucum normaldi.Dün Tsh baktırdım sonuç 0.65 ilaca devam etmeli miyim?Yada bu durum normal mi?Cevabınız için şimdiden teşekkür ediyorum... Devamını Oku
iki gündür idrarımda çok yanma var ve bel ve kasık ağrısından ölüyorum tahlil sonuçlarım yüksek çıkdı işden izin alamadığım için gidemiyorum acil yardımcı olurmusunuz Eritrosit 16 -Lökosit 221 -Alt üriner sistem epiteli 23,25 ve bak... Devamını Oku
AST değerim 51 ALT değerim 49. epilepsi hastasıyım düzenli kullandığım ilaçlar var. bu tahlil sonucunu yorumlar mısınız? Devamını Oku
12 haftalık hamileyim idrar tahlilimde lökosit değeri *5, eritrosit değeri *17 çıktı. değerlerin yüksek olması ne anlama geliyor, sorun oluşturur mu ne yapmalıyım yardımcı olur musunuz? Devamını Oku
Merhaba kizim 6 yasinda 1 gun sidetli kusma ve karin agrisi ile hastaneye gidik yapilan tahlil sonuclarimiz asagidaki gibidir bize sadece serum verim eve gonderdiler 1 hafta sonra tekrar cagirdilar icime sinmeyen bir seyler var yardimci olursaniz sev... Devamını Oku
merhabalar;öğle yemeklerinden sonra aşırı yorgun düşmem ve şeker ihtiyacımdan dolayı şüphelenip tahlil almak istedim.açlık şekerinde birşey çıkmayınca tokluk almak istedim.OGTT açlık testi:85 sonra şekerli su (eczaneden alınan) içtim 1 saat sonra OGT... Devamını Oku
3.5 yaşındaki oğlum 10 günlük bir ishal süreci atlattı. ilk gaita tahlilleri şöyleydi:8-10 eritrosit cyst entamoeba histolytica.görüldü. tahlilden sonra 6 günlük bir flagly kullandık. yeni tahlil:mukuslu, cyst entamoeba hıstolytıca. 1-2 lokosit 0-1 e... Devamını Oku
troid ca hastasıyım. 2013 ocak ayında 100lük radyo iyot verildi.23.05.2013 tarihli tahlillerimi yorumlamanızı istiyorum. Bunun yanında Kansızlık ve B12 eksikliğim var mı? Takviye gerekli mi? Şimdiden Teşekkürler. WBC 5.78,RBC 4.46,HGB 12.5,PCT 0.29,K... Devamını Oku
Tahlil sonucum: CRP=0.06, ASO=91, RF=49.7, Ürik asid=5.3, vitamin B12=684 .. Buna göre bende eklem romatizması olduğunu söyledirler. Acaba iltihaplı mı iltihapsız mı lütfen yardımcı olursanız sevinirim Devamını Oku
Guatrımda kireç var ve tahlil yaptırdım. Serbest T3 3.32 , serbest T4 0.74 , TSH 0.13 tehlikelimi aceba ? Devamını Oku
Merhaba Devlet hastanesinde Antı Hıv testi oldum referans aralığı 0.0 - 0.99 tahlil sonucu : 0.137 Devamını Oku
Benim en son adet tarihim 27 nisan.9mayis ta catlatma iğnesi oldum.dun adet olmam gerekiyordu hala olmadım. Bu sabah ki kan tahlilimde bhcg 48 cikti.hamile miyim.hamileysem bu deger düşük ve riskli mi Devamını Oku
Merhaba,Ben adetime 6 gun kala hamilelik testi yapdim pozitiv cikti.ayni gun kanda HCG testi yaptirdim tahlil sonucu 83,78 cikti.Sizce hamilemiyim? Devamını Oku
Merhaba, hamilelik normal kan tahlilinde belli olur mu yoksa onun için doktora söylemem mi gerekirdi? demir ve tsh değerlerim kontrol edilecek bunların yanında hamilelik de belli olur mu? teşekkürler Devamını Oku