"tahlil" araması için sitede yer alan sonuçları

kan ve demir değeri düşük

Merhaba 15 aylık kızımın kan tahlili sonucu şöyle; Doktot kan ve demir değeri düşük dedi sadece ve demir şurubu yazdı. HGB: 11.6 L HCT: 33,6 L PLT: 435 H MCV: 62,6 L MCH: 21,6 L Plt değeri 130-400 arası olmalıymış kızımın yüksek çıktı.. Nedeni ne ola... Devamını Oku

SOL KASIKTA VE SOL KARIN İÇİNDE LENF BÜYÜMESİ VAR...

SOL KASIKTA VE SOL KARIN İÇİNDE LENF BÜYÜMESİ VAR...6 SENEDİR VAR...3 SEFER BİYOPSİ OLDUM TAM BİR TEŞHİS KONAMADI...YANİ TAM MANASIYLA LENFOMA DENMEDİ...DERİ HASTALAĞINDAN YADA KANINIZDA BİR MİKROP OLABİLİR DENDİ...GÖÜN AYDIN BİRŞEYİN YOKMUŞ DEDİLER.... Devamını Oku

Kollarımda kaşıntı rahatsızlığı nedeniyle ürtiker tanısı konuldu.

Kollarımda kaşıntı rahatsızlığı nedeniyle ürtiker tanısı konuldu. Ama geçmedi bugün kan tahlili yapıldı. ast(sgot)22 alt(sgpt) 14 crp 2 sedimantasyom 36 ggt 23 tsh 1,6 çıktı. Bütün değerler ortalama olarak normal çıktı ama sedimantasyonum yüksek çıkt... Devamını Oku

yapılan idrar tetkiklerinde kristaller ve basiller görüldü

merhaba hocam 6 aylık bebeğimde 2 keredir yapılan idrar tetkiklerinde kristaller ve basiller görüldü .tekrar idrar ve kan tahlili yaptırdık sonuçlar ise :WBC13.2 NEU2.84 NEU%21.43 LYM 7.52 LYM%56.87 MONO1.26 MONO%9.55 EOS 1.51 EOS%11.42 BASO 0.1 BASO... Devamını Oku

endoskopi yapıldı ama mide ile ilgili bir sıkıntı çıkmadı

merhaba ben 32 yaşındayım sürekli miğde bulantısı şikayetiyle doktora gittim endoskopi yapıldı ama mide ile ilgili bir sıkıntı çıkmadı kan tahlilleri istendi. yapılan tahlillerde bunlar normal değerlerden farklı çıktı yaorumlarsanız sevinirim. iyi ça... Devamını Oku

Mrb ben ayın 1de adet oldum ayin 7sinde son günüydü ve o gün düğün günümüzdü

Mrb ben ayın 1de adet oldum ayin 7sinde son günüydü ve o gün düğün günümüzdü korunmadik aynin 27 de kan testi yaptım gebelik pozitif degerim 380 çıktı ama keseyi goremedi.29na tekrar tahlil istedi sonuç 1146 çıktı hamileligin kacinci haftası ve iki g... Devamını Oku

Merhaba, Glukoz 88, tokluk kan şekeri (2 saat) 81. tahlil sonuçları bu değerlerde iken hipoglisemi hastası olunabilir mi?

Merhaba, Glukoz 88, tokluk kan şekeri (2 saat) 81. tahlil sonuçları bu değerlerde iken hipoglisemi hastası olunabilir mi? insülin direnci HOMA testi yaptırmak gerekir mi? Çünkü bütün belirtileri taşıyorum üstelik baygınlık geçirdim. Devamını Oku

Annemin tahlil sonuçları bas#0.01 eos#0.12 neut%72.3 lymp%13.6 mono%11.9 mpv 10.1, yorumlarsanız sevinirim.

Annemin tahlil sonuçları bas#0.01 eos#0.12 neut%72.3 lymp%13.6 mono%11.9 mpv 10.1 mchc33.2 plt326 pdw16 pct0.329 bun29 ldh254 demir 19 crp 6.65 sedim 1 saat 81 yorumlarsanız sevinirim Devamını Oku

Merhabalar, ben 40 yaşındayım (erkek) LYM Normal değerleri : % 20,5-51,1 olması gerekirken benim tahlil sonuçlarım da LYM Değeri 444 çıktı. Sebebi ne olabilir?

Merhabalar, ben 40 yaşındayım (erkek) LYM Normal değerleri : % 20,5-51,1 olması gerekirken benim tahlil sonuçlarım da LYM Değeri 444 çıktı. Sebebi ne olabilir. Koltuk altımda şişlik var ve ağrıya sebep oluyor. Teşekkür ederim. Devamını Oku

Babamın Ca 19.9 tahlili yapıldı ve sonuç ilk 250 bir hafta sonra tekrarında 330 çıktı. Yorumunuz nedir?

Babamın Ca 19.9 tahlili yapıldı ve sonuç ilk 250 bir hafta sonra tekrarında 330 çıktı kendisinde kalp, mide ve akciğer sorunları var ve böbreklerinde de küçülme var ama karaciğer enzimleri normal kilo kaybı yok bir ek şikayeti yok bu sonuçlarla ne ya... Devamını Oku

İdrarde ket 1+ BIL 2+ çıktı fakat kan tahlillerim normal düzeyde kanda bilirubin ölçümü yapıldı oda normal değerde çıktı. Sorun var mı?

İdrarde ket 1+ BIL 2+ çıktı fakat kan tahlillerim normal düzeyde kanda bilirubin ölçümü yapıldı oda normal değerde çıktı tek başına idrarda bilirubin bir şey ifade eder mi ? Devamını Oku

Merhaba. Kan tahlili sonucumda LYM % 43,0 REFERANS ARALIОžI: 20,5-45,5?

Merhaba. Kan tahlili sonucumda LYM % 43,0 REFERANS ARALIОžI: 20,5-45,5 LYM 3,3 x10^3/mm^3 REFERANS ARALIОžI: 1,2 - 3,2 Lym değerim 3,3 çıkmış referans aralığında ise 1,2 - 3,2 arası gösteriyor. Bu normalmidir? Devamını Oku

23 yaşındaym,bekarım.3 aydır adet görmediğim için doktora gittim.Polikistik over sendromu düşündü ve tahlil istedi?

23 yaşındaym,bekarım.3 aydır adet görmediğim için doktora gittim.Polikistik over sendromu düşündü ve tahlil istedi.Tahlil adetimin ikinci günü yapıldı.SONUÇLARIM: Trigliserid 239 çıktı.Hormon testinde ise : Lh : 18.57, Estradiol 81.61, Total testeste... Devamını Oku

Wbc+ 10,35 çıktı normal değerler (4,6-10,2) ly+ 3,45 çıktı normal değerler (0,6-3,4) parathormon 94,8 çıktı normal değerler ( 12-88 )

Merhaba ben mehtap 28 yaşındayım yaptırmış olduğum tahlilde wbc+ 10,35 çıktı normal değerler (4,6-10,2) ly+ 3,45 çıktı normal değerler (0,6-3,4) parathormon 94,8 çıktı normal değerler ( 12-88 ) sıkıntılı bir durum mudur bu değerlerimin yüksek çıkması... Devamını Oku

Wbc 4,00. Lym1,10 mıd7,20. Gran 2,50. Lym hgb 11,00 hct 33,40 ?

Wbc 4,00. Lym1,10 mıd7,20. Gran 2,50. Lym hgb 11,00 hct 33,40 rbc 3,62 mcv 92,10 Mach 30,30 mchc 32,90 rdv 13,30 rdva 40,70 plt 220 pct 0,17 mpv 7,70 pdw 10,20 lpcr 13,10 bu tahlil sonuçlarını yorumlar mısınız bu sonuçlara göre herhangi bir kan hasta... Devamını Oku

sol arka kısım böbrek civarında dayanılmaz bir ağrı ile uyandım. İdrar tahlilinde ise protein +1 eritrosit +3 ve keton +2 çıktı gerisi normal yani negatif.

Dün sol arka kısım böbrek civarında dayanılmaz bir ağrı ile uyandım. Doktora gittim rontgen cekti idrar tahlili yaptı rontgende bir sey cikmadı. Idrar tahlilinde ise protein +1 eritrosit +3 ve keton +2 çıktı gerisi normal yani negatif. Ultrason isted... Devamını Oku

Benim serbest T3:0,29 serbest T4:2,14 TSH :5,68 tahlilde bu değerler çoktu. Normal mi?

Benim serbest T3:0,29 serbest T4:2,14 TSH :5,68 tahlilde bu değerler çoktu. Normal mi?  Devamını Oku

BETA HCG yaptırdım ama tahlilden bir şey anlamadım 20261,00 mlu/ml 5,5 olarak gözüküyor teşekkür ederim

BETA HCG yaptırdım ama tahlilden bir şey anlamadım 20261,00 mlu/ml 5,5 olarak gözüküyor teşekkür ederim Devamını Oku

Demir bağlamam 410(155-355) hgb 8.2 (12 16.5) hct 25.9 (35-50). Yorumlar mısınız?

İyi günler değerlendirmeleriniz i şimdiden teşekkürler ben kalp çarpıntısı ve kansızlık problemi yaşıyorum yaşım 37 yaptırdığım kan tahlillerimle ilgili bilgi rica demir 25 (60-180) demir bağlamam 410(155-355) hgb 8.2 (12 16.5) hct 25.9 (35-50)plt 53... Devamını Oku

Merhaba; cuma günü evde gebelik testi yaptım ve pozitif çıktı.

Merhaba; cuma günü evde gebelik testi patım ve pozitif çıktı. cmt günü doktora gittim kan tahlilllerim yapıldı. değerlerim aşağıdaki gibi olup, sonuçlar hususunda yardımlarınızı rica ederim. Tetkik Adı Sonuç Birim min max Beta-hCG 1727 mIU/ml 278832 Devamını Oku

Hepatit b taşıyıcısıyım bu döneme kadar zamanında tahlillerimi yaptım

selamlar Hepatit b taşıyıcısıyım bu döneme kadar zamanında tahlillerimi yaptım ve antihbs değerim 7-8 e kadar çıkmıştı. en son yılbaşından önce yaptığımda 8 di. geçen gün yaptığımda 4 bin küsüre fırlamış ama diğer karaciğer testlerim normal. Sizce bu... Devamını Oku

Merhaba vücudunun belirli bölgelerinde kizariklik sonucu doktora gittim

Merhaba vücudunun belirli bölgelerinde kizariklik sonucu doktora gittim doktor kan tahlili istedi erkek hgb 15.2mch 28.8 rdw sd12.9 bas 0.14 plt 171 lymph 2.9 neu2.8 wbc 6.4 hct46 MCV 87.2 pct 0.17 rcb5.27 eos 1.4 MVP 9.9 mon 9.5neu 43.1lymph 45.6mch... Devamını Oku

MS tanısı nedeniyle BOS tahlili yaptırdım sonuçta normal bulgu yeri çarpı olarak işaretlenmiş sizce bu nedemektir

merhaba ben ms tanısı nedeniyle BOS tahlili yaptırdım sonuçta normal bulgu yeri çarpı olarak işaretlenmiş sizce bu nedemektir Devamını Oku

Total Testesteron değerim 465,2 çıktı.

Merhaba, sabah 9:00'da yaptırdığım kan tahlilinde Total Testesteron değerim 465,2 çıktı. Referans aralığı 6-82 ng/dl 29 yaşında erkeğim. Herhangi bir sağlık sorunum şikayetim yok. Teşekkürler. Devamını Oku


?