30 aylik bir kizim var kalp rahatsizligi süphesi ile dr. götürdük kalbinde bir sorun cikmadi ama yapilan tahlillerde ( LY% 45,8 ) ( GR% 48,4 ) ( HGB 11,5 ) ( HCT 35,16 ) ( MCV 67 ) ( MCH 22,1 ) degerleri cikti bu aylardaki aralik degerleri olarak cok... Devamını Oku
merhaba annem 36 yaşında kan tahlili verdik lökosit 3.6 (4.8-10.2) hemoglobin 8.8(12.2-16.2) hemotokrit 29.4(37.0-47.9) demir 24 (50-170) ferritin 3(13-150) bunlar anormal değerler ciddi bir durum varmı acaba Devamını Oku
Merhaba, TSH sonuc 5,83 normal deger 0,27-4,2 T3 sonuc 3,11 normal deger 2-4,4 T4 sonuc 0,955 normal deger 1-1,16 ANTI TPO sonuc >600 normal deger 0-34 ANTI TG sonuc 920 normal deger 0-115 7 haftalik gebelik var ve bunlar yeni tahlil sonuclarim, tan... Devamını Oku
22 yaşındayım sivilce tedavisine başladım. Bunun için azitro 250mg kullandım kullandım 2 hafta ve ishal ve ağrışikayeti ile dahiliyeye gittim bütün tahliller normal çıktı yalnızca hematoloji sonucunda PLT (L)136,00(150,00-450,00) ve PCT (L)0,14(0,162... Devamını Oku
yi günler,6 haftalık hamileyim yapılan kan tahlili sonucunda değerlerim; Toxo Igm NEGATİF 0,03 POZ>=0,65 Rubella Igm NEGATİF 0,06 POZ>=1,2 CMV Igm SINIRDA 0,87 POZ>=0,9 Sizce endişelenmem gereken bir durum varmı?İyi çalışmalar Devamını Oku
Sayın hocam tahlil sonuçlarımı aldım ama doktora gidemeden gemiye katılış yaptım lütfen sonuçlarımı yorumlar mısınız? HBsAg 0.31 Anti HBs 390.49 MLU/ML Anti HIV 0.05 S/co Anti Hbc IgG 5.33 S/CO HCV 0.06 Devamını Oku
Merhaba adet günümün üzerinden 5 gün geçti evde yaptığım gebelik testi pozitif çıktı bugün kan tahlili yaptırdım orada ise 42.61 çıktı değerim bana ne pozitif nede negatif diyebiliriz dedi doktorum çok endişeliyim bu durumda ne olacak? Devamını Oku
24 yaşındayım bacaklarımdaki sebebsiz morarmadan dolayı dahiliye doktoruna gittim tüm tahlillerim yapıldı.tüm değelerim normalken sadece LÖKOSİT (WBC) 12,2 çıktı. doktorum morarmaların sebebi kalsiyum eksikliği olabilir dedi.bu durumda lökosit değe... Devamını Oku
İş için kan tahlili yaptırdım hgb: L 13,5 mon: H 11.0 eos:H 5.9 nedir öğrenmek istiyorum? Devamını Oku
Merhaba bu gün aldığım tahlilde IgE sonucu 11887 IU / mL olarak çıkmış acaba ciddi bir hastalık belirtisi olabilir mi ? Devamını Oku
İyi günler benim kan tahlil sonuçlarım: wbc-7,55 , rbc-5,16 , hgb-15,80 , hct-% 46,70 , mcv-90 , mch-31 , mchc-34 , plt-187 , pdw-13,5 , mpv-9,8 , PCT- 0,184 , rdw-13 , NEU - 57,80 , lym-29,50 , MON - 10,5 burada büyük yazdım sonuçlarım ortalamaya gö... Devamını Oku
Merhaba. dün olduğum tahlillere göre guatr teşhisi konuldu. ama çeşidi hakkında bir yorum yapılmadı. değerlerim: FT3 (SERBEST T3) ERİŞKİN:3.04 FT4(SERBEST T4) ERİŞKİN:1.25 TSH(ERİŞKİN):1.3875. Bu sonuçlara göre guatr çeşidi belli olur mu ve sizce bir... Devamını Oku
Merhabalar.Son adet tarihinden itibaren 43 günlük hamileyim. Dün yaptırdığım tahlil sonuçlarım TSH: 2,61 serbest T3: 5,01 ve serbest T4: 15.56 çıktı.Sonuçlarım normal midir? Gebelik sürecine olumsuz bir etkisi olur mu? Devamını Oku
Yaklaşık iki haftadır sabahları karın ağrısı nedeniyle gittiğim hastanede muayene olduğum hekim kum döktüğümü söyledi.Kum dökerken göğüste ağrı olurmu.idrar Tahlil sonuçlarım, Lökösit negatifdansite 1020ph 5,5glukoz negatifnitrit negatif... Devamını Oku
Benim 8 yaşında bir kızım var.bugün doktora gittik.lenf bezlerinde sert birşeyler vardı.buyüzden hemogram sedimantasyon ve crp tahlilleri istedi.tedirginim .kulak iltahabı yok.neden istemiş olabilir bilgi verir seniz sevinirim Devamını Oku
Kızım 5yaşında hemen hemen 1yıldan beri ara ara karın ağrıları var hep beslenme dediler ama oda sonuç vermedi hala zaman zaman devam ediyor 1_ 2dakika sürüyor gastronoloji tahlıllride temiz çıktı karın ağrımız devam ediyor fmf için tahlil verdik so... Devamını Oku
hocam 2 senedir evliyim ve cocuk sahibi olamiyorum ve adet gunlerim hep 2 ve 3 gun gec oluyor ve şimdide 16 gundur adetim gecilmiş ve kan tahlili bide gebelik testi yaptım bişey cıkmadı doktura gittim adet olmak icin ilac verdi ama olmadım hemile kal... Devamını Oku
Merhaba hocam benim tahlil sonuçlarım fsh 8.52 lh 18.27 e2 39.20 tsh 1.45 çocuk için tedavi olacağım ama tahlil istenmişti adetimin 3 günü değerler normal mi?Tahlil.com:Hormon testlerinin yorumlanmasında, testlerin referans değerleri, kanın adetin ha... Devamını Oku
Merhaba adet günümün üzerinden 5 gün geçti evde yaptığım gebelik testi pozitif çıktı bugün kan tahlili yaptırdım orada ise 42.61 çıktı değerim bana ne pozitif nede negatif diyebiliriz dedi doktorum çok endişeliyim bu durumda ne olacak. Devamını Oku
Sayın hocam tahlil sonuçlarımı aldım ama doktora gidemeden gemiye katılış yaptım lütfen sonuçlarımı yorumlar mısınız? HBsAg 0.31 Anti HBs 390.49 MLU/ML Anti HIV 0.05 S/co Anti Hbc IgG 5.33 S/CO HCV 0.06 Devamını Oku
idrar tahlilim hakkkında yorumlarınızı beklıyorum tesekkurlerrenk: sarıgörünüm:berrakdansite:1.015eritrosit: negatifnitrit: negatifPh:6Protein: negatifGlukoz: negatifketon:negatifürobilinogen: normalbilirubin:negatiflökosit: E... Devamını Oku
merhaba hocam hpatit b var kan tahlillerimde ast 25,15 alt 36,95 bu sonuçlar karacigerimde sorun olmadıgı anlamına gelirmi Devamını Oku
İyi günler 17 yaşındayım. halsizlik ve baş dönmesi şikayetleri ile doktora gittim. kan tahlili yaptırdı ve TSH sonucum normalden yüksek çıktı. 4,2 olması gereken sonuç bende 5,930. normal olması için bir hap verdi. hap içmek dışında beslenmemde nasıl... Devamını Oku
İş için kan tahlili yaptırdım hgb: L 13,5 mon: H 11.0 eos:H 5.9 nedir öğrenmek istiyorum? Devamını Oku
Hocam iyi günler. ben 1 hafta önce bir kerecik yarım şeker attım ve 1 ay kadar 5 güne 1 esrar içtim yaptığım is ıle ilgili bazı tahliller istendi kontrol amaçlı bu tahliller hemogram ,açlık kan şekeri tahlili ve idrar tahlili (TİT) bu 3 ündende tahli... Devamını Oku