"tahlil" araması için sitede yer alan sonuçları

Hocam ph 6 keton + nitrit pos lokosit esteraz +++. Ne düşünüyorsunuz?

Hocam ph 6 keton + nitrit pos lokosit esteraz +++ lokosit 49 kültür tahlil sonucu ise üreyen mikroorg.Escherichia coli amoxicilin-clavulpnicacid Devamını Oku

Merhaba acaba tahlil sonucumu değerlendirir misiniz? metaryal : periferik kan wbc : 8040/mm3 lenfosit : 1520/mm3

Merhaba acaba tahlil sonucumu değerlendirir misiniz?metaryal : periferik kan wbc : 8040/mm3 lenfosit : 1520/mm3 cd3 : %72,41 cd19 : %13,59 cd4 : %37,84 cd8 : %29.39 cd4/cd8 : 1,28 cd16/56 : %24,29 aktive t : %5,64 cd45 : %98,42 cd9 : %18.44 cd5 : %75... Devamını Oku

6 yaşında oğlumun tahlil sonuçları buna göre talasemi rahatsızlığı var mıdır?

hba 94,3 hba2 4,9 hbf 0,8 6 yaşında oğlumun tahlil sonuçları buna göre talasemi rahatsızlığı var mıdır? Devamını Oku

Merhaba ben 20 yaşında 6 haftalık gebeyim yaptırdığım kan ve idrar tahlillerim de bazı değerler yüksek çıktı?

Merhaba ben 20 yaşında 6 haftalık gebeyim yaptırdığım kan ve idrar tahlillerim de bazı değerler yüksek çıktı ve doktorum dahiliye ye yönlendirdi bunlar ; FT3 4.18 (2.5-3.9) TSH 0.96 (0.34-5.6) RDW- CV 16 (11.5-14.5) anti rubella ıgG 103.0 (0.10) anti... Devamını Oku

Yaşım 19. 2 yıldır kilo alımım var ve kalp ağrım. son zamanlarda artan bir nefes daralması hissediyorum kan tahlili yaptırdım ?

Yaşım 19. 2 yıldır kilo alımım var ve kalp ağrım. son zamanlarda artan bir nefes daralması hissediyorum kan tahlili yaptırdım TSH:6,49 çıktı yürümeyi seven biriyim fakat az bir yol yürüsem bile kalbim ağrıyor. ޞžu bir kaç gündür boğazlarmın altında... Devamını Oku

Bu kan tahlilini verirken regliydim. Parantez içindeki değerler referans değerler. Sonuçlarımı yorumlayabilir misiniz?

Bu kan tahlilini verirken regliydim. Parantez içindeki değerler referans değerler. Sonuçlarımı yorumlayabilir misiniz? WBC: 3.46 (4.5-11.5) , NEU%: 69.1 (45-68), LYM%: 20.8 (22-31), MONO%: 8.4 (0-7), LYM#: 0.72 (1.01-3.38), RBC: 2.76 (3.8-5.1), HGB: ... Devamını Oku

Merhaba alnımda ve gözlerimde şişme şikayeti ile doktora gittim.

merhaba alnımda ve gözlerimde şişme şikayeti ile doktora gittim. 24 saatlik idrar tahlilinde 448 mg/dl protein çıktı. daha sonra spot idrarda protein 8,4 mg/dl, sedimantasyon 51 çıktı. konu ile ilgili bilgilendirmenizi rica ederim. iyi çalışmalar. Devamını Oku

Ben 18 gündür adet olmuorum ve kan tahlili yaptirdim

Ben 18 gündür adet olmuorum ve kan tahlili yaptirdim gebelik icin sonucu 0.1 panic value ne demek teşekkür Devamını Oku

Saçım döküldüğü için yarın tahlil yaptırmaya gideceğim nikotin değerine bakılır mı

Saçım döküldüğü için yarın tahlil yaptırmaya gideceğim nikotin değerine bakılır mı Devamını Oku

2 yıldır haşimato nodüllü hastasıyım 4 aydır kulak arkası kasıklarda lenf nodları var

2 yıldır haşimato nodüllü hastasıyım 4 aydır kulak arkası kasıklarda lenf nodları var antibiyotikle geçmedi. bugün tahlilimde crp ... Devamını Oku

Merhaba ben doktora gittiğim zaman bana sarılık şüphesi var dediler?

 Merhaba ben doktora gittiğim zaman bana sarılık şüphesi var dediler.tahlil yaptırdım.acaba ne gibi bir problemim olabilr.BİYOKİMYAÜRE 30.7476 KREATİNİN 1.02162 AST 26.9797 ALT (H) 44.7325 AMİLAZ 51.0434 —HEMATOLOJİ—-WBC 5.6 RBC 5... Devamını Oku

İyi günler. Yaptırmış olduğum kan tahlilinde her şey 'normal aralık' içindeyken;

İyi günler. Yaptırmış olduğum kan tahlilinde her şey "normal aralık" içindeyken, belirtmiş olduğum değerler "normal aralık"ın dışındadır. Bunlar neyi ifade ediyor?NEU 4.45 (normali 1.5-4.2 arasıymış)MONO 0.372 (normali 10-50 arasıymış)RDW 15.... Devamını Oku

Merhabalar ben yaklaşık 5 aydır vücudumda(her yerinde) böcek dolaşıyor hissi,bir cisme değince elektirik tutuyor hissi;

Merhabalar ben yaklaşık 5 aydır vücudumda(her yerinde) böcek dolaşıyor hissi,bir cisme değince elektirik tutuyor hissi,iğne batıyor hissi,kas titremesi,sanki vücudumda bir nesne var da hareket ediyor gibi bir durum var gözle görünüyor.Ayrıca kollarım... Devamını Oku

Dün akşam karın ağrısı mide bulantısı ve baş ağrısı ile ilgili doktora gittim ;

Dün akşam karın ağrısı mide bulantısı ve baş ağrısı ile ilgili doktora gittim ; kan tahlilimde LÖKOSİT(WBC) 13,42H çıktı, bu nedemek yardımcı olabilirmisiniz, Endişelenmelimiyim ? Devamını Oku

Bunlar hepatit b değerlerinin yükseldiğinin bir işareti olabilir mi? tşkkrler iyi çalışmalar

merhaba hepatit b taşıyıcısıyım her 6 ayda bir kontrole gidiyorum son tahlillerim gayet iyi çıkmıştı. fakat son bir aydırsağ omuzumun alt kısmı sıt bölgemde sürekli ağrı ve sızı var ellerimin içide yanıyor  Devamını Oku

Merhaba ben 15 yaşındayım bu yaz annem beni yüzme kursuna götürecek ben yaklaşık 7 aydır sigara içiyorum ?

Merhaba ben 15 yaşındayım bu yaz annem beni yüzme kursuna götürecek ben yaklaşık 7 aydır sigara iciyorum ama bıraktım yüzme Kursu'nda kan tahlili isteyecekler sigara içtiğim belli olurmu ? Devamını Oku

Hba1c tahlil sonucum 5,52 çıktı ?

Hba1c tahlil sonucum 5,52 çıktı ? Devamını Oku

Merhabalar hocam ben 4 hafta önce kan tahlili yaptırdım. Çıkan değerlerde HbsAg=5964 ALT:81,1 AST:38,6 çıktı?

Merhabalar hocam ben 4 hafta önce kan tahlili yaptırdım. Çıkan değerlerde HbsAg=5964 ALT:81,1 AST:38,6 çıktı diğer değerler normaldi. 3 gün sonra bir daha tahlil yaptırdık HbsAg:4855 ALT:60,4 AST:37,4 çıktı. Bunun üzerine HBV DNA testi yaptırdık. Bu ... Devamını Oku

Merhabalar 20 yaşında bir bayanım haziran ayında hastaneye giderek tiroid için tahliller yaptırdım sonuçlarım şu şekilde ;

Merhabalar 20 yaşında bir bayanım haziran ayında hastaneye giderek tiroid için tahliller yaptırdım sonuçlarım şu şekilde : TSH TSH 1.174 µIU/mL 0.35 5.50 SERBEST T4 (FT4) FrT4 0.8 ng/dL 0.74 1.52 sizce önemli bir durum varmıdır ? şimdiden teşekkür... Devamını Oku

30 yaşında bayanım hebatit b ile ilgili yapılan tahlil sonuçları; Hbs Ag:pozitif anti hcv :negatif anti hbs :negatif 2.19 bun:10;

30 yaşında bayanım hebatit b ile ilgili yapılan tahlil sonuçları; Hbs Ag:pozitif anti hcv :negatif anti hbs :negatif 2.19 bun:10 kreatinin:0.8 ast:17 alt:16 hbe :negatif0.00 anti hbe:pozitif hbv dna :4,42x10 üssü 2 2,57x10 üssü 3 bu sonuçlar ne anlam... Devamını Oku

Merhabalar sorumu yorumlamıştınız.Kan tahlillerimde karaciğer fonksiyonlarında yüksek değerler çıkmıştı?

Merhabalar sorumu yorumlamıştınız.Kan tahlillerimde karaciğer fonksiyonlarında yüksek değerler çıkmıştı.Yorumunuzda alkol kullananlarda ve kilolu olanlarda bu gibi sonuçların olabilceğini söylemiştinizFakat ben alkol kullanmıyorum boyun 1.56 kilom 52... Devamını Oku

LYM% 64,1 lenfle alakalı kötü birşey var mı yanıtlarsanız çok sevinirim

MERHABALAR 17 AYLIK KIZIM VAR TAM KAN TAHLİL SONUÇLARI WBC : 12 K/uL MPV :7,1 fl LYM :7,7 K/uL LYM% 64,1 lenfle alakalı kötü birşey var mı yanıtlarsanız çok sevinirim teşekkürler Devamını Oku

Antı hbs 565 ...smdı bende hepatıt var mı?

hbsag degerlirm tahlil sonuclarımda yukselıo hepatıt b olabılırmıyım? 2 ay once 0,389 du smdı ıse 0,532 olmus ..kucukken ası olmustum ve bagısıklıgım hala yuklsek antı hbs 565 ...smdı bende hepatıt var mı? Devamını Oku

8 aylık erkek bebeğim anne sütü alıyor,7860 gr.

8 aylık erkek bebeğim anne sütü alıyor,7860 gr. kan tahlilinde #GRA 1.28 (2 - 6.9) , GRA% 31.20 (37 - 80) , %LYM 65.70 (10 - 50) , HGB 11.90 (12.2 - 18.1) , HCT 37.30 (37,7 - 53.7) , MCV 75.60 (80 -97 ) , MCH 24.10 (27 - 31.2) , RDW 18.40 (11.5 - 17)... Devamını Oku

Anti hbs pozitif hbsag negatf tahlil sonuçlarım bu şekilde çıktı bu ne anlama geliyor

Anti hbs pozitif hbsag negatf tahlil sonuçlarım bu şekilde çıktı bu be anlama geliyor Devamını Oku


?