"tahlil" araması için sitede yer alan sonuçları

33 haftalık hamilerim gecen hafta kan tahlili yaptım glukoz 0,44g/l çıktı sızce sekermi var bende?

Merhaba ben 33 haftalık hamilerim gecen hafta kan tahlili yaptım glukoz 0,44g/l çıktı sızce sekermi var bende? Devamını Oku

gün önce yazmıştım size.bu gün benim bazal sıcaklığım 36.7 e düştü?

2 gün önce yazmıştım size.bu gün benim bazal sıcaklığım 36.7 e düştü.az önce kahve renginde akıntım oldu.acaba adet mi oluyorum?eger öyleyse neden kan tahlili 9.42 çıktı? Ve ya bu üstüne görme ola bilirmi? Adetim 6-8 Mayıs arası olmalı. Lütfen yardım... Devamını Oku

Merhabalar benim tahlillerimde lenfosit düşük görünüyor biraz korktum ve doktora göstermeden size yazmak istedim ?

Merhabalar benim tahlillerimde lenfosit düşük görünüyor biraz korktum ve dr a göstermeden size yazmak istedim bana bilgi verirseniz çok sevinirim. Test Adı    Test Sonucu    Birim    Referans Değeri         Kan sayımı (22 parametre)                  ... Devamını Oku

Hocam merhaba eşim 13 haftalık hamile hepatit b cıktı tahlil sonucu şöyle Anti HCV 0.04 ?

Hocam merhaba eşim 13 haftalık hamile hepatit b cıktı tahlil sonucu şöyle Anti HCV 0.04 NEGATİF HBsAg 6374.00 POZİTİF ANTİHbs 2,00 NEGATİF Bebeğimizi etkileyen bir durum söz konuşumu bulaşma derecesi nedir? nasıl bir yol izlememiz lazım.tşk Devamını Oku

ın hamile olsaydın çıkardı dedi ama benim günüm geçdi sizce hamilemiyim ?

Adet tarihim 21 ben ağustosun 3 de ilişkiye girdim ve 13 gün sonra kanda tahlil yaptırdım 0.100 çıkdı dk negatif dedi ve dk adet tarihin yakın hamile olsaydın çıkardı dedi ama benim günüm geçdi sizce hamilemiyim ? Devamını Oku

Merhaba 25yaşında bayanım.bugünkü kan tahlillerimin sonuçları Kolesterol 207.6 mg/dL 50-200 ?

Merhaba 25yaşında bayanım.bugünkü kan tahlillerimin sonuçları Kolesterol 207.6 mg/dL 50-200 HDL kolesterol 68.2 mg/dL 35-65 Demir 17 mg/dL 37-145 HBsAg 0,26 S/CO 0.0-1.0 Anti HCV 0.1 S/CO 0.0-0.99 Anti HBs 2 mlU/mL 0.0-9.99 Tam bir yıl önce demir değ... Devamını Oku

Merhaba. Kan-idrar tahlili sonuçlarım; Hemogram; WBC 7.1; RBC 4.15; HGB 12.6; HTC 37.5; MVC 90.50?

Merhaba. Kan-idrar tahlili sonuçlarım; Hemogram; WBC 7.1; RBC 4.15; HGB 12.6; HTC 37.5; MVC 90.5; MPV 7.95; PDV 17.7; PTC 0.15; RDW 15.9; EOS# 0.15; BASO# 0.053; NEU# 3.96; MONO# 0.601; LYM# 2.34... İDRAR; pH 5.5; Dansite 1.023; Lökosit 3; Eritrosit ... Devamını Oku

3 yaşında erkek kardeşim var. Kendisin de Rekzal polip hastalığı mevcuttur.tahlil sonuçlarına göre,PLT değeri *326 ve HCT değeri ise *36.7

 : 3 yaşında erkek kardeşim var. Kendisin de Rekzal polip hastalığı mevcuttur.tahlil sonuçlarına göre,PLT değeri *326 ve HCT değeri ise *36.7.bu netice nedir.bizi bilgilendirdiğiniz için şimdiden teşekkürler. Devamını Oku

Merhaba ben 15 yaşındayım voleybol oynuyorum haftada 2 3 kere düzensiz olarak sigara iciyorum lisansim cikacak kan tahlili yaptiricam acaba cikarmi

Merhaba ben 15 yaşındayım voleybol oynuyorum haftada 2 3 kere düzensiz olarak sigara iciyorum lisansim cikacak kan tahlili yaptiricam acaba cikarmi Devamını Oku

Troglobulin=2.02 ng/ml <78.00, antitroglobulin=16.19 0.00-115.00, acaba korkulacak bir durum var mı?

Merhaba babam 3 yıl önce troid ameliyatı oldu ve şu an endokrinoloji uzmanına gidiyor son tahlilleri şöyle trigliserid= 176 50-150, t3= 4.79 3.50-6.80, t4=18.48 12.00-22.00 , tsh=0.15 0.30-4.00 , troglobulin=2.02 ng/ml ... Devamını Oku

Merhaba. Yaptırdığımız idrar tahlilinde Urobilinojen normal Glukoz negatif Bilirubin negatif Keton negatif çıktı. Ne düşünüyorsunuz?

Merhaba. Yaptırdığımız idrar tahlilinde Urobilinojen normal Glukoz negatif Bilirubin negatif Keton negatif Eritrosit negatif Nitrit negatif Lökosit +3 pozitif Dansiyete 1,025 Reaksiyon(ph) 7,0 Mikroskopik inceleme Bol lökosit 1-2 Eritrosit görüldü.  Devamını Oku

Merhaba acaba tahlil sonucumu değerlendirir misiniz metaryal : periferik kan wbc : 8040/mm3 lenfosit : 1520/mm3 ?

Merhaba acaba tahlil sonucumu değerlendirir misiniz metaryal : periferik kan wbc : 8040/mm3 lenfosit : 1520/mm3 cd3 : %72,41 cd19 : %13,59 cd4 : %37,84 cd8 : %29.39 cd4/cd8 : 1,28 cd16/56 : %24,29 aktive t : %5,64 cd45 : %98,42 cd9 : %18.44 cd5 : %75... Devamını Oku

vajina girisindeki kaşıntı kokulu akıntı sorunu

merhaba ben kadın dogum bolumune vajina girisindeki kaşıntı kokulu akıntı sorunu ile gittim benden kan ve idrar tahlili istedi yalnız anlayabilmiş değilim ne anlama geliyor bu değerler idrar sonuçlarının tamamını ve kan tahlilinde değerler arasnda ol... Devamını Oku

Kadın Doğum Uzmanımız değerlerinde problem olduğunu bir hematologdan yardım almamız gerektiğini söyledi.

Merhaba hocam eşim 35 haftalık hamile hemogram tahlilleri yapıldı birbirine yakın sonuçlar çıktı.Kadın Doğum Uzmanımız değerlerinde problem olduğunu bir hematologdan yardım almamız gerektiğini söyledi. Aşağıda son yapılan tahlil sonuçlarını yazdım do... Devamını Oku

Tahlil sonucumu yorumlarsaniz sevinirim tsh 0.69 fsh 6.78 lh 8.27 e2 29 prolaktin 16.8 tsk ederim

 Tahlil sonucumu yorumlarsaniz sevinirim tsh 0.69 fsh 6.78 lh 8.27 e2 29 prolaktin 16.8 tsk ederim cevabinizi bekliyorum Devamını Oku

Merhaba annem 41 yaşında ve 2 yıldan fazladır aşağıda yazdığım tahlil değerleri yüksek çıkıyor yardım eder misiniz ? WBC 8,6 BA% 1,6

Merhaba annem 41 yaşında ve 2 yıldan fazladır aşağıda yazdığım tahlil değerleri yüksek çıkıyor yardım eder misiniz ? WBC 8,6 BA% 1,6 MCHC 32,4 PLT 902 PCT 0,707 PDW 17 BUN 23,36 Devamını Oku

Merhaba babam 3 yıl önce troid ameliyatı oldu ve şu an endokrinoloji uzmanına gidiyor son tahlilleri şöyle trigliserid= 176 50-150, t3= 4.79?

Merhaba babam 3 yıl önce troid ameliyatı oldu ve şu an endokrinoloji uzmanına gidiyor son tahlilleri şöyle trigliserid= 176 50-150, t3= 4.79 3.50-6.80, t4=18.48 12.00-22.00 , tsh=0.15 0.30-4.00 , troglobulin=2.02 ng/ml ... Devamını Oku

Merhaba. Yaptığımız idrar tahlilinde Dansiyete 1,025 Reaksiyon(ph) 7,0 Mikroskopik inceleme Bol lökosit 1-2 Eritrosit görüldü.?

Merhaba. Yaptığımız idrar tahlilinde Urobilinojen normal Glukoz negatif Bilirubin negatif Keton negatif Eritrosit negatif Nitrit negatif Lökosit +3 pozitif Dansiyete 1,025 Reaksiyon(ph) 7,0 Mikroskopik inceleme Bol lökosit 1-2 Eritrosit görüldü.  Devamını Oku

CRP 68 cikti cok korkuyorum ne olabilir bu kotu mü yasim 19

Benim 3 gündür atesim bi inip bi cikiyodu basim agriyodu biyerimde agri falan yok sadece idrar yaparken hafif yaniyo kan tahlili yaptirdim idrar temiz dedi ama kreatinin 1.7 ve crp 68 cikti cok korkuyorum ne olabilir bu kotu bisemi yasim 19 Devamını Oku

Wbc değeri 5.32 Lym değeri 51.2 Rbc değeri 5.38 Mvc 66.4 Mch 21.4 Rdw 17.5

Wbc değeri 5.32 Lym değeri 51.2 Rbc değeri 5.38 Mvc 66.4 Mch 21.4 Rdw 17.5 Mpv 7.19 Yaşı 4. Tahlil değerleri nasıl Devamını Oku

Aiids bulaşmış olabilir mi acaba doktorum?

Merhabalar hocam Ben 8 ay once kan grubumu gosteren kan kartı almak ıcın bır tıp merkezınde parmagımdan kan aldırdım parmagımı surdugu tabla gibı seyde ust tarafta baska parmak ızlerı vardı kurumus kan seklınde acaba bu sekılde aıds bulasmıs olabılır... Devamını Oku

19 yaşında kız kardeşimin tahlil sonuçları Romatoid Faktör (RF) (nefelomet) 153

19 yaşında kız kardeşimin tahlil sonuçları Romatoid Faktör (RF) (nefelomet) 153 Sedimantasyon 2 Lokosit 7 Bize yardımcı olabilir misiniz lütfen Devamını Oku

Merhaba Annem 64 Yaşında hastaneden önce sigara içiyordu şuan kullanmıyor ?

Merhaba Annem 64 Yaşında hastaneden önce sigara içiyordu şuan kullanmıyor hastanede bir ay kaldı ve teşhis pankreas ca doktoru kemoterapi önerdi şuan raporunu çıkardık bazı tahliller istedi bu tahlillerde CA19-9 19,5 DİОžER CEA ise 33,77 acaba son ... Devamını Oku

Merhaba kan tahlili yaptırdığım EOS% 8.1 çıktı, referans araligi ise 0-6 EOS?

Merhaba kan tahlili yaptırdığım EOS% 8.1 çıktı, referans araligi ise 0-6 EOS# ise 0.7 referans araligi ise 0 -0.4 ciddi bir problem var mi acaba ?Tahlil.com:Eosinofil değeriniz yüksek çıkmış, aşağıda konuya dair detaylı bilgi ve benzer soru ve Devamını Oku

21 yaşında erkek bir bireyim tahlil sonuçlarım; FT4: 1.22 ng\dl FT3:3.29 ?

21 yaşında erkek bir bireyim tahlil sonuçlarım; FT4: 1.22 ng\dl FT3:3.29 pg\ml TSH: 1.98 uIU\ml vitamin B12 : 388 acaba sonuçlarımda bir sorun var mı, guatr hastalığının tüm belirtileri var ama doktor yok diyor..birde sizden öğrenmek istiyorum Devamını Oku


?