21 yaşındayım tsh değerim 0.11 (0.25-5.0) FT3 5.46 (3.2-8.3) FT4 0.99 (0.61-1.12) Tsh düşük ama ft3 ve ft4 niye yüksek çıkmadıTahlil.com:TSH değeriniz yüksek, hipotiroidi sorununuz olabilir.Bu sonuçlar tiroid bezinizde hastalık olduğunun göstergesi ... Devamını Oku
Adet olmadan 1 gün önce idrar tahlili yaptırdım. Sorunum sık sık idrara çıkmak ve karın bölgemde ağrıydı. idrar sonucumda yassı epitel 21, eritrosit 1, lökosit 0 çıktı. Doktor ürolojiye görünmem gerektıgını söyledi. sizce sorun ne olabilir? Devamını Oku
Idrar yanmasından dolayı tahlil yaptım hocam yorumlar mısınız ? RENK sarı , DANSİTE 1025 , pH 5 , BİLİRUBİN negatif , ÜROBİLOJEN normal , KETON negatif , GLUKOZ negatif , PROTEİN negatif , NİTRİT negatif . MİKROSKOBİK SONUÇ : her sahada 2-3 lökosit ,... Devamını Oku
Merhaba hocam bu tahlilleri hemotoloji bolumunde yaptırdım doktorum yillik izne ayrilmis gösteremedim yorumlarsaniz sewinirim hocam MCV 97.4 REFERANS ARALIGI 80-95 FOLAT 4.18 REFERANS ARALIGI 4.6-18.7 DEMIR SERUM 32 REFERANS ARALIGI 50-170 D-DIMER 59... Devamını Oku
1991 doğumluyum. Biyokimya Tahlil sonuçlarımı yorumlar mısınız? GLU: 74, URE: 25 UA: 2.8 TRIG: 188 CHOL: 193 HDLC: 45 LDL: 110 AST: 21 ALT: 16 TBIL: 0.48 DBIL: 0.14 GGT: 24 Ca: 9.9 Na: 141 Cl: 102 Fe: 116 CRP: 4 RF: 0 AMY: 70 IBIL: 0.34 Devamını Oku
Merhaba B12 eksikliği için bir süre iğne olup değerlerim normale dönünce bırakmıştım ancak şikayetlerim devam etti(uyku hali ve çabuk yorulma)tekrar kan tahlili yaptırdım b12 değerim 295 çıktı referans aralığı ise 187-883.Normal çıkmasına rağmen iğne... Devamını Oku
Merhabalar.. ayağıma kramp girdiğinden tahlil yaptirdim. Yorumlar misiniz? (yaş:48) Demir bağlama kapasitesi : sonuç:406 birim:ug/dl normal deger:200-400 LYM: Sonuc:1.05 birim:10^3/L normal deger:1.3-4 LYM%: Sonuc:21.8 birim:% normal deger:25-40 RPW-... Devamını Oku
Birisine oral sex yaptırdığımda ve bunun üzerinden 1 ay geçti bu test veya tahlille ortaya çıkar mı meni ağzına girmedi Devamını Oku
Merhabalar, Tahlil sonuçlarım hakkında yorum yapabilir misiniz ? Ayrıca bir sorum daha olcak bu hemogram sonuçlarına göre hamile kalma olasılığım var mııdr ? WBC değerim düşük çıkmış sanırım etkiler mi ?? RBC : 4,37 WBC : 3,0 MID : 9,6 GRf : 1,3 LY ... Devamını Oku
44. gün hepatit ve aids şüphesiyle yaptığım tahliller.sedimantasyon 5. referans (0-15) .anti HCV 0,03 referans (< 1).anti HIV 0,44 referans (0-2) sonuçlarım normalmi.başka tahlil yaptırmama gerek varmı?yorumlarsanız sevinirim. arz ederim saygılar. ay... Devamını Oku
Doktorum B12 tahlili yaptırmamı istedi referans aralığı 193-982 sonuçlarım ise 2.000 bu ne anlama geliyor ne yapmam lazım. Devamını Oku
Annem 54 yaşında geçen temmuz ayında sağ meme alındı kitle memenin iç katranında olmasından dolayı 6 kür kemoterapi ve 28 gün ışın tedavisi gördü evre1 yeni yaptırdığımız tahlillerdeCA15-38(BR-MA) sınır31.3 bizimki 34.O CA19-9CI-MA 28.1 ve CEA-0.0 i... Devamını Oku
eşim böbrekte protein kaçagı dolayısıyla tedavi görüyor ve %40 iki böbrekte kayıp bulunmaktadır takip amaçlı yatırdıgım son tahlil sonuçlarında . BAS 0.11-BAS% 1.27 - KREANTİN 1.3 - RDW-CV 11.41 PDW 19,36 MPV 7.07 LÖKOSİT +! HYALENSİLENDİR +++ DANSİT... Devamını Oku
evilik tahlili yaptırdık bende rdw yüksek ama hemoglobin normal cıktı bir problem olurmu? endişeleniyorum Devamını Oku
Idrar tahlili Yoğunluk : 1.030 Ph: 6.5 Protein:30 mg Lökosit: 5-6 Eritrosit: 1-2 Epitel: 10-12 Bakteri: görüldü Diğer değerlerim normal değerde bu farklılıklar neden acaba Devamını Oku
merhaba ben 15 yaşındayım akne tedavisi için zoretanin yada roaccutane ilacı kullanıcam. 1 hafta sonra doktora gidicem. karaciğer değerlerine bakmak için kan tahlili yapıyorlarmış. ailem sigara içtiğimi bilmiyor, en son 2 gün önce içtim bu yapılan ta... Devamını Oku
İdrar tahlilimde skuamöz epitel 30 çıktı. ve internetteki hasta profilimde gönderilen tahlilde kırmızı renkle işaretliydi ? Devamını Oku
Merhabalar Hocam aşağıdaki tahlil sonuçlarım nasıl acaba herhangi şüpheli bir durum varmıdır. ANTİ HIV 0,421 HBsAg 0,825 ANTİ HBS 179,1 ANTİ HCV 0,094 Teşekkürler. Devamını Oku
Yaş: 4 erkek yüksek ateş kusma ve karın ağrısı şikayetiyle gittiğimiz hastane tahlil sonuçları. trombosit 196 lökosit(wbc) 3,8 dalak vertikal ölçümü 101 mm çekal bölgede öncelikle enflamasyon düşündüren mukozal kabalaşma ve periçekal alanda multiple ... Devamını Oku
Merhaba 2007 doğumlu oğluma tahlil yaptırdık tahlil sonucunda EOS% 6.1 test sonucu Referans değerleri 0-4.8 , Total IgE:25.58.09 Beklenen değer 1.31-165 IU/ml sonuç çok kötü çıkmış ne yapmam gerektiği konusunda yardımcı olurusunuz,şimdiden teşekkürle... Devamını Oku
56 yaşında koah teşhisi konulmuş birisiyim.biraz üşütme şüphesi ile tahlil yaptırdım wbc değerim 14,6 çıktı sizce ne olabilir ve bu konuda hangi dalda uzmanhekime muayene olmalıyım.teşekkür ederim Devamını Oku
32 yaşındayım adet düzensizliğim yok. tahliller beta hcg sonucunda düşük yaptığım belli olduktan sonra 1 hafta lekelenme şeklinde olduktan sonra başladı ve kanamanın 3. gün yapıldı FSH 15.1 Referns:3.5-12.5, LH 5.25 Refns:5,9-12,6 Progesteron 0,46 Re... Devamını Oku
AHBs gt;1000.00 react HBs Ag 1.87 react çıktı bu ne anlama geliyor .bugün yeniden doktora gittik eşimede banada yeniden test yaptırdık 10 gün sonra yenidn tahlil sonuçlarını almaya gideceğiz Devamını Oku
Merhabalar. Benim kan tahlili sonucumda WBC 15.1 çıktı. Bunun anlamı tam olarak nedir? Korkulucak bişey var mıdır? Devamını Oku
Merhaba, 37 yaşındayım. 1,5 yıldır 2. kez çocuk sahibi olmayı planlıyoruz. Doktorum kan ve hormon tahlilleri yaptırdı. Sonuçlarım şöyle (sadece işaretli olanları yazıyorum diğerleri normal değerlerde olduğu için yazmıyorum):Hematoloji :Hemoglobin... Devamını Oku