"tahlil" araması için sitede yer alan sonuçları

Ph 6 Dansite 1,03 , protein glukoz keton nitrin negatif ve 15-20 epitel 8-10 lökosit ve eritrosit yazıyor sonuçlarda.sizce bir sorun bulunmakta mıdır?

Merhaba hocam 22 yaşında bayanım.Kasıklarımda sancı oluşması nedeniyle hastaneye gittim sadece idrar tahlilimde ph 6 Dansite 1,03 , protein glukoz keton nitrin negatif ve 15-20 epitel 8-10 lökosit ve eritrosit yazıyor sonuçlarda.sizce bir sorun bulun... Devamını Oku

Ben 41 Yaşındayım, İçki ve sigara kullanmıyorum. Bu tahlilde bir sorun var mı ? WBC 6.3 Rbc 5.4 Hgb 16.9 Hct 46.9 MCV 86.0

Ben 41 Yaşındayım, İçki ve sigara kullanmıyorum. Bu tahlilde bir sorun var mı ? WBC 6.3 Rbc 5.4 Hgb 16.9 Hct 46.9 MCV 86.0 Mch 31.1 Mchc 36.1 (H) Plt 171 MPV 9.7 Pdw 18.0 Pct 0.2 Mon% 5.4 Lym% 39.5 Neu% 53.1 Eos% 1.4 Bas% 0.6 Mono# 0.3 Lym# 0.6 Neu# ... Devamını Oku

Ben kan Tahlili YaptırdımWBC 10.6 10^9 uL Çıktı ßu ßiraz Yüksek MO% 10.7% ?

 Ben kan Tahlili YaptırdımWBC 10.6 10^9 uL Çıktı ßu ßiraz YüksekMO% 10.7% ÇIKTI BUDA YÜKSEKMO# 1.1 10^9/L UDA YÜKSEK ÇIKTIHCT 33.5% BU DÜŞÜK ÇIKTI ?BEN APANDİSTTEN KORKUYORUM BİR SORUN VARMI BU DEĞERLERDE LÜTFEN ACİL BİLGİ VERİN YALVARIYORUM ... Devamını Oku

Wbc 3.8 plt 113 her ay hemotolojiye tahlil yaptırmaya gidiyorum?

 Wbc 3.8plt 113 her ay hemotolojiye tahlil yaptırmaya gidiyorum son muayenede degerlerin düşün çıkarsa ilik alınıp araştırılabilir denildi 1 ay sonra çıkacak olan tahlil sonucumu bekliyoruz yorumlarsanız sewinirim. Devamını Oku

33 yaşında bir bayanım,ben boğazımdan balgamla kan geldiğini görünce acile gittim?

 33 yaşında bir bayanım,ben boğazımdan balgamla kan geldiğini görünce acile gittim orada ciğer röntgenimi çektiler kan tahlili yaptılar ciğerde bir şey görünmüyor dediler yanlız alerjik nezlem var ve bogazımda sürekli bir kaşıntı yanma sabahlarıda ağ... Devamını Oku

Merhaba, anneme 2 hafta önce bazı tahliller yapıldı?

Merhaba, anneme 2 hafta önce bazı tahliller yapıldı.Bunlardan biri Anti Nükleer Antikor di.Bugün sonucu aldık ve bu testin karşısında sonuç olarak: NEGATİF APCA (+)POZİTİF yazıyor.Bunun anlamı nedir rica etsem açıklar mısınız? Devamını Oku

Yabancı uyruklu kadınla 7 gün önce birlikteliğim oldu iliski sırasında kondom patladı ?

Yabancı uyruklu kadınla 7 gün önce birlikteliğim oldu iliski sırasında kondom patladı bende icine boşaldım kadin sonucta parali iliskiye girdigi icin gunde kac kisi geliyor belli degil temizim diyor ama şimdi uykularım kaçtı ne yapmam lazım tahlil ya... Devamını Oku

Bugün tahlil yaptırdım ve kanımın düşük olduğu, yeni bir kan tahlili sonucu istendği söylndi.?

 Bugün tahlil yaptırdım ve kanımın düşük olduğu, yeni bir kan tahlili sonucu istendği söylndi.Tekrar kan vermeye indiğimde kanımı almadılar aynı kan üzerinden çalışacaklarmş.HGB 10,5 HCT 31,5 MCV 77,4 NE 80,6 BA 2,5 LY14,6 MO 15 MCH 25,7 MO# 0,1 çıkt... Devamını Oku

Merhaba; Yapılan tahlilde EO% değerim, Referans 0.0 - 4.0 iken 7.7 çıktı?

Merhaba; Yapılan tahlilde EO% değerim, Referans 0.0 - 4.0 iken 7.7 çıktı. Bir sorun olur mu? Cevabınızı bekliyorum teşekkürler. Devamını Oku

Bu gün doktora gittim tahlil sonucları ve söyledikleri beni panikletti CRP:75.2 WBC:14.43 LÖKASİT:2+

Bu gün doktora gittim tahlil sonucları ve söyledikleri beni panikletti birde sizden duymak istiyorum..kızım 11 yasında. CRP:75.2 WBC:14.43 LÖKASİT:2+ ERİTROSİT:1+ NE#:10.81 NE%:74.9 MO#:1.42 Devamını Oku

Merhaba benim sivilce sorunum var 25 yaşındayım bayanım serbest testesteron tahlili yapıldı ?

Merhaba benim sivilce sorunum var 25 yaşındayım bayanım serbest testesteron tahlili yapıldı degerler 2.2 çıktı max.3.18 yazıyor.bu durum neyi gosteriyor. Testesteronum yuksekmi? Nasıl bir yol izlemeliyim? DHEA-SO4 ise 132.3 cıktı. Devamını Oku

Prolaktin 29..08 fsh 10.01 tahlillerim boyle ve hamile kalmıyorum ne yapmam gerekiyor?

 Prolaktin 29..08 fsh 10.01 tahlillerim boyle ve hamile kalmıyorum ne yapmam gerekiyor? Devamını Oku

HBsAg Sonuc : 0.373 Referans degeri : 0-1 ameliyat oldugumda doktorum hepatit b oldugunu soyledi

HBsAg Sonuc : 0.373 Referans degeri : 0-1 ameliyat oldugumda doktorum hepatit b oldugunu soyledi ve bu sene yeniden tahlil yaptirdim sonuc bu cikti Devamını Oku

Wbc değerinin 2,97 çıkması anormal midir ?

Wbc değerinin 2,97 çıkması anormal midir ? 2 ay önce tahlilde 4.7 çıkmştı. Devamını Oku

Kızım tekrar tahlil yaptırdık yorumlarsanız seviniriz hgb 11.4 rbc 6.19 ?

Kızım tekrar tahlil yaptırdık yorumlarsanız seviniriz hgb 11.4 rbc 6.19 mch 18,4 mcv 59.8 mchc 32.80 rdw-sd 35.80 rdw 19.20 HbF 0.80 hba2 5.60 hba91.60 hbs Devamını Oku

Merhaba. Kan-idrar tahlili sonuçlarım; Hemogram; WBC 7.1; RBC 4.15; HGB 12.6; HTC 37.5?

Merhaba. Kan-idrar tahlili sonuçlarım; Hemogram; WBC 7.1; RBC 4.15; HGB 12.6; HTC 37.5; MVC 90.5; MPV 7.95; PDV 17.7; PTC 0.15; RDW 15.9; EOS# 0.15; BASO# 0.053; NEU# 3.96; MONO# 0.601; LYM# 2.34... İDRAR; pH 5.5; Dansite 1.023; Lökosit 3; Eritrosit ... Devamını Oku

25 yaşındayım düzenli adet görüyorum. yüzümde biraz kıllanma oldu ?

25 yaşındayım düzenli adet görüyorum. yüzümde biraz kıllanma oldu cildiyeye gittim tahlil yaptı. tahlil adet dönemimde yapılmadı. sonuçlar: FSH:5.99 LH:6.33 DHEA-S:464.32 PROLAKTIN:86,04 bu sonuçlara göre kadın doğum veya endokrine gitmem gerektiği s... Devamını Oku

saç seyrelmesi nedeniyle 5. regl gününde bir takım tahliller yaptırdım

saç seyrelmesi nedeniyle 5. regl gününde bir takım tahliller yaptırdım 19 yasındaymdhea-s:2500total testosteron: 0,52serbest testosteron:1,80androstenedion:1,6vtb12:279folik asit:5,6çinko: 115acth(sabah): 13,10kortizol(sabah): 12,90... Devamını Oku

Lütüteal faz 43,8-211 postmenopoz 5,0-54,7 hamilelik 1.trismedter215-4300 sizce normal mi?

Merhaba ben 28 yaşındayım bir yıldır çocuk istiyoruz geçen adetimin 3.günü hormon tahlilleri yaptırdım sizce normal mi e2 29,61 foliküler 12,5-166 ovulasyon 85,8-498 lütüteal faz 43,8-211 postmenopoz 5,0-54,7 hamilelik 1.trismedter215-4300 sizce norm... Devamını Oku

MCH 28.3 N(27-34) MCHC *30.9 N(32-36) 20 ekim tarihinde yapılan tahlilimde değerlerim bu şekilde MCHC nin düşüklüğü neyi gösterir?

RBC 4.66 N(3.5-5.5) HGB 13.2 N(11-17) HCT 42.7 N(37-54) MCV 91.6 N(80-100) MCH 28.3 N(27-34) MCHC *30.9 N(32-36) 20 ekim tarihinde yapılan tahlilimde değerlerim bu şekilde MCHC nin düşüklüğü neyi gösterir? son adet tarihim 5 ekim gebe olma ihtimali v... Devamını Oku

Epitel 11 HPF Mukus 1 HPF çıktı.sizce normal mi ne yapmam gerek?

Merhaba benim idrar tahlilimde lökosit 3 HPF Eritrosit 3 HPF Epitel 11 HPF Mukus 1 HPF çıktı.sizce normal mi ne yapmam gerek? Devamını Oku

T4 2,08 referans aralığı 0,7-1,7, tam sınırdasın 10 gün sonra yine tahlil yapalım dedi doktor, sizce gerek var mı yeniden tahlille, gebelik için sorun olur mu?

Merhabalar, ben bebek isteyen bir bayanım. kadın doğuma gittim benden tahlililer istedi, her şey normal çıktı ama Hormonlarda serbest T4 2,08 referans aralığı 0,7-1,7, tam sınırdasın 10 gün sonra yine tahlil yapalım dedi doktor, sizce gerek var mı ye... Devamını Oku

3 ay sonra gebelık düşünüyorum öncesinde tahliller yaptrdm

3 ay sonra gebelık düşünüyorum öncesinde tahliller yaptrdm herhangi sıkıntı olmaması için doktorum bı vürüsün vucuduma hıç ugramadığını hamıle kalmadan once bu virüse yakalanmamı ıstedi ciğ et gibi ürünler tuketerek emin olamadım sizin görüşünüz nedi... Devamını Oku

Çocuğuma hormon tahlili yapıldı.referans aralığı 34 olması gereken ALT 219 çıktı?

Çocuğuma hormon tahlili yapıldı.referans aralığı 34 olması gereken ALT 219 çıktı Devamını Oku

28 yaşındayım 4 yıllık evliyim yaklaşık 2 yıldır bebek istiyoruz fakat olmadı ?

 28 yaşındayım 4 yıllık evliyim yaklaşık 2 yıldır bebek istiyoruz fakat olmadı hamile kabilmem için doktorum benden adetimin 2, günü kan tahlili istediği sonuçları TSH 3.00 FSH 4,34 Estradiol 27,86 Prolaktin 20,91 değerlendirirmisiniz lütfen.teşekkür... Devamını Oku


?