Merhaba hocam 22 yaşında bayanım.Kasıklarımda sancı oluşması nedeniyle hastaneye gittim sadece idrar tahlilimde ph 6 Dansite 1,03 , protein glukoz keton nitrin negatif ve 15-20 epitel 8-10 lökosit ve eritrosit yazıyor sonuçlarda.sizce bir sorun bulun... Devamını Oku
Ben 41 Yaşındayım, İçki ve sigara kullanmıyorum. Bu tahlilde bir sorun var mı ? WBC 6.3 Rbc 5.4 Hgb 16.9 Hct 46.9 MCV 86.0 Mch 31.1 Mchc 36.1 (H) Plt 171 MPV 9.7 Pdw 18.0 Pct 0.2 Mon% 5.4 Lym% 39.5 Neu% 53.1 Eos% 1.4 Bas% 0.6 Mono# 0.3 Lym# 0.6 Neu# ... Devamını Oku
Ben kan Tahlili YaptırdımWBC 10.6 10^9 uL Çıktı ßu ßiraz YüksekMO% 10.7% ÇIKTI BUDA YÜKSEKMO# 1.1 10^9/L UDA YÜKSEK ÇIKTIHCT 33.5% BU DÜŞÜK ÇIKTI ?BEN APANDİSTTEN KORKUYORUM BİR SORUN VARMI BU DEĞERLERDE LÜTFEN ACİL BİLGİ VERİN YALVARIYORUM ... Devamını Oku
Wbc 3.8plt 113 her ay hemotolojiye tahlil yaptırmaya gidiyorum son muayenede degerlerin düşün çıkarsa ilik alınıp araştırılabilir denildi 1 ay sonra çıkacak olan tahlil sonucumu bekliyoruz yorumlarsanız sewinirim. Devamını Oku
33 yaşında bir bayanım,ben boğazımdan balgamla kan geldiğini görünce acile gittim orada ciğer röntgenimi çektiler kan tahlili yaptılar ciğerde bir şey görünmüyor dediler yanlız alerjik nezlem var ve bogazımda sürekli bir kaşıntı yanma sabahlarıda ağ... Devamını Oku
Merhaba, anneme 2 hafta önce bazı tahliller yapıldı.Bunlardan biri Anti Nükleer Antikor di.Bugün sonucu aldık ve bu testin karşısında sonuç olarak: NEGATİF APCA (+)POZİTİF yazıyor.Bunun anlamı nedir rica etsem açıklar mısınız? Devamını Oku
Yabancı uyruklu kadınla 7 gün önce birlikteliğim oldu iliski sırasında kondom patladı bende icine boşaldım kadin sonucta parali iliskiye girdigi icin gunde kac kisi geliyor belli degil temizim diyor ama şimdi uykularım kaçtı ne yapmam lazım tahlil ya... Devamını Oku
Bugün tahlil yaptırdım ve kanımın düşük olduğu, yeni bir kan tahlili sonucu istendği söylndi.Tekrar kan vermeye indiğimde kanımı almadılar aynı kan üzerinden çalışacaklarmş.HGB 10,5 HCT 31,5 MCV 77,4 NE 80,6 BA 2,5 LY14,6 MO 15 MCH 25,7 MO# 0,1 çıkt... Devamını Oku
Merhaba; Yapılan tahlilde EO% değerim, Referans 0.0 - 4.0 iken 7.7 çıktı. Bir sorun olur mu? Cevabınızı bekliyorum teşekkürler. Devamını Oku
Bu gün doktora gittim tahlil sonucları ve söyledikleri beni panikletti birde sizden duymak istiyorum..kızım 11 yasında. CRP:75.2 WBC:14.43 LÖKASİT:2+ ERİTROSİT:1+ NE#:10.81 NE%:74.9 MO#:1.42 Devamını Oku
Merhaba benim sivilce sorunum var 25 yaşındayım bayanım serbest testesteron tahlili yapıldı degerler 2.2 çıktı max.3.18 yazıyor.bu durum neyi gosteriyor. Testesteronum yuksekmi? Nasıl bir yol izlemeliyim? DHEA-SO4 ise 132.3 cıktı. Devamını Oku
Prolaktin 29..08 fsh 10.01 tahlillerim boyle ve hamile kalmıyorum ne yapmam gerekiyor? Devamını Oku
HBsAg Sonuc : 0.373 Referans degeri : 0-1 ameliyat oldugumda doktorum hepatit b oldugunu soyledi ve bu sene yeniden tahlil yaptirdim sonuc bu cikti Devamını Oku
Wbc değerinin 2,97 çıkması anormal midir ? 2 ay önce tahlilde 4.7 çıkmştı. Devamını Oku
Kızım tekrar tahlil yaptırdık yorumlarsanız seviniriz hgb 11.4 rbc 6.19 mch 18,4 mcv 59.8 mchc 32.80 rdw-sd 35.80 rdw 19.20 HbF 0.80 hba2 5.60 hba91.60 hbs Devamını Oku
Merhaba. Kan-idrar tahlili sonuçlarım; Hemogram; WBC 7.1; RBC 4.15; HGB 12.6; HTC 37.5; MVC 90.5; MPV 7.95; PDV 17.7; PTC 0.15; RDW 15.9; EOS# 0.15; BASO# 0.053; NEU# 3.96; MONO# 0.601; LYM# 2.34... İDRAR; pH 5.5; Dansite 1.023; Lökosit 3; Eritrosit ... Devamını Oku
25 yaşındayım düzenli adet görüyorum. yüzümde biraz kıllanma oldu cildiyeye gittim tahlil yaptı. tahlil adet dönemimde yapılmadı. sonuçlar: FSH:5.99 LH:6.33 DHEA-S:464.32 PROLAKTIN:86,04 bu sonuçlara göre kadın doğum veya endokrine gitmem gerektiği s... Devamını Oku
saç seyrelmesi nedeniyle 5. regl gününde bir takım tahliller yaptırdım 19 yasındaymdhea-s:2500total testosteron: 0,52serbest testosteron:1,80androstenedion:1,6vtb12:279folik asit:5,6çinko: 115acth(sabah): 13,10kortizol(sabah): 12,90... Devamını Oku
Merhaba ben 28 yaşındayım bir yıldır çocuk istiyoruz geçen adetimin 3.günü hormon tahlilleri yaptırdım sizce normal mi e2 29,61 foliküler 12,5-166 ovulasyon 85,8-498 lütüteal faz 43,8-211 postmenopoz 5,0-54,7 hamilelik 1.trismedter215-4300 sizce norm... Devamını Oku
RBC 4.66 N(3.5-5.5) HGB 13.2 N(11-17) HCT 42.7 N(37-54) MCV 91.6 N(80-100) MCH 28.3 N(27-34) MCHC *30.9 N(32-36) 20 ekim tarihinde yapılan tahlilimde değerlerim bu şekilde MCHC nin düşüklüğü neyi gösterir? son adet tarihim 5 ekim gebe olma ihtimali v... Devamını Oku
Merhaba benim idrar tahlilimde lökosit 3 HPF Eritrosit 3 HPF Epitel 11 HPF Mukus 1 HPF çıktı.sizce normal mi ne yapmam gerek? Devamını Oku
Merhabalar, ben bebek isteyen bir bayanım. kadın doğuma gittim benden tahlililer istedi, her şey normal çıktı ama Hormonlarda serbest T4 2,08 referans aralığı 0,7-1,7, tam sınırdasın 10 gün sonra yine tahlil yapalım dedi doktor, sizce gerek var mı ye... Devamını Oku
3 ay sonra gebelık düşünüyorum öncesinde tahliller yaptrdm herhangi sıkıntı olmaması için doktorum bı vürüsün vucuduma hıç ugramadığını hamıle kalmadan once bu virüse yakalanmamı ıstedi ciğ et gibi ürünler tuketerek emin olamadım sizin görüşünüz nedi... Devamını Oku
Çocuğuma hormon tahlili yapıldı.referans aralığı 34 olması gereken ALT 219 çıktı Devamını Oku
28 yaşındayım 4 yıllık evliyim yaklaşık 2 yıldır bebek istiyoruz fakat olmadı hamile kabilmem için doktorum benden adetimin 2, günü kan tahlili istediği sonuçları TSH 3.00 FSH 4,34 Estradiol 27,86 Prolaktin 20,91 değerlendirirmisiniz lütfen.teşekkür... Devamını Oku