Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
Sonuçlarınızda herhangi bir anormallik yok. Tek başına monosit yüksekliği anlamlı değil.
Devamını OkuSonuçlarınızı inceledik. Herhangi bir anormallik yok.
Devamını OkuLökosit esteraz pozitifliği enfeksiyon olduğunu düşündürür. İdrar kültürü yaptırmalısınız.
Devamını OkuNe kültürü olduğunu belirtmediğiniz için size yardımcı olamayız.
Devamını Okuİlaç kullanmaya devam edip etmeyeceğinizi size ilacı yazan ve sizi muayene eden doktorunuz karar verebilir.
Devamını OkuHgb değeri oldukça düşük. Bunun nedeninin bulunması gerekli. Bir hematoloji ya da gastroenteroloji uzmanına muayene olmalısınız.
Devamını OkuLökosit görülmesi enfeksiyon lehine bir bulgudur. Yaptırdığınız test kültür değil idrar tahlilidir sizin idrar kültürü yaptırmanız ve bakteri üremesi olursa antibiyotik tedavisi almanız gerekli.
Devamını OkuDoktorunuz başka bir öneride bulunmadıysa, 3 veya 4 günlük bir cinsel perhiz yeterlidir.
Devamını OkuSonuçlarınızda herhangi bir problem yok. Tahlillerinizi inceledik, sonuçlarınız normal.Bir sorun görülmüyor.
Devamını OkuHafif bir rbc yüksekliği dışında kayda değer bir sorun görülmüyor.
Devamını OkuNormalde cilt florasında olan bir bakteridir.Ancak muayene bulgularınız ve ile birlikte doktorunuz bu yönde tedavi verilip verilmeyeceğine dair karar vermelidir.
Devamını OkuNormal olarak değerlendirebiliriz sonucunuzu
Devamını OkuSedimentasyon değeri yüksek ancak tek başına fazla anlamı yoktur.Enfeksiyon ve romatizmal hastalıklarda yükselebilir.
Devamını OkuSonuçlarınızda herhangi bir problem yok.
Devamını OkuHayır kullandığınız ilaç etkilemez. Ancak bu ilacı gebelik düşünüyorsanız doktorunuza danışarak almanızı öneririz.
Devamını OkuTSH değeriniz yüksek, hipotiroidi sorununuz olabilir.Tiroid bezinizde hastalık olabilir. İleri tetkik ve tedavi için endokrinoloji bölümüne başvurunuzTSH testleri ve TSH testlerinin yorumlanmasına dair detaylı bilgi sahibi olmak, bu konuda sorulmuş soru ve cevapları okumak için aşağıdaki bağlantıy...
Devamını OkuReferans değerleri yazmamışsınız ancak kansızlık bulgusu görülüyor.Doktorunuz bu yönde bir tedavi başlayabilir veya ilave testler isteyebilir.
Devamını OkuGöndermiş olduğunuz sonuçlarınızda bir problem yok. Pıhtılaşmayla ilgili olarak PT, PTZ gibi başka testler yaptırmanız gerekli.
Devamını OkuBir nefroloji uzmanına muayene olmalısınız.
Devamını OkuHayır gözükmez, ilişkiye girdiğiniz de anlaşılmaz.
Devamını OkuPDW değerinin tek başına yüksek veya düşük çıkmasının fazla önemi yoktur.
Devamını OkuAdet gecikmesi sadece gebelik nedeniyle olmaz.Adet gecikmesinin bir çok nedeni vardır.Aşağıda gebelik dışı nedenlerle adet gecikmesinin görülebildiği durumları inceleyebilirsiniz.Adet gecikmesi nedenleri nedir?
Devamını Oku