Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
Sedim değeriniz yüksek ancak tek başın abu fazla bir bilgi vermez.Aşağıda konuya dair yeterli bilgi bulabilirsiniz.http://tahlil.com/sedimentasyon-yuksekligi-neden-olur
Devamını Okuİdrar tahlili ile verdiğiniz sonuçlarda bir anormallik gözlenmiyor
Devamını OkuGaitada gizli kan testinin pozitif olması normal değil, ancak bu testi yaptırmadan önce dikakt etmeniz gereken bazı bilgiler var.Aşağıda bu konudaki uyarıcı yazıyı okuyur tekrar test yaptırın.Yine yüksek çıkarsa kolonoskopi doktorunuzun da önerisiyle yapılabilir.http://tahlil.com/onceden-hazirlik-...
Devamını OkuTSH değeri yüksekliği bir tiroid bezi hastalığı olabileceğini akla getiriyor ayrıca demir değeri de düşük gibi.Bu yönde tedavi olması gerekebilir.
Devamını OkuSonuçlarınız normal, burada tahlil yorumluyoruz.Tedaviniz ve ilaçlarınız hakkında kararı muayene eden doktorunuz vermelidir.
Devamını Okuyoktur
Devamını OkuSonuçlar normal gözüküyor
Devamını OkuHayır
Devamını OkuTahlillerde şeker hastalığı bulguları var.Kansızlık da gözüküyor
Devamını OkuTrombosit değeri yüksek ancak çocuğunuzun yaş grubunda olağan olabilir.Doktorunuza bu konuda danışmalısınız
Devamını OkuHafif kansızlık bulgularınız var
Devamını OkuÇok hafif bir wbc yüksekliği var.O da kayda değer değil Basofil düşüklüğü de bir anlam ifade etmez..Sorun yok
Devamını OkuÖnemli olan sonucun normal değerler arasında olması, problem yok sonucunuzda
Devamını OkuVitamin B 12 eksikliğiniz var.Trigliserit değeri de yüksek.Glukoz değerinin 100'ün üstünde olmasını istemeyiz.Diyabet yönünden risk altında olabilirsiniz.B 12 eksikliği yönünden tedavi olmalısınız.
Devamını OkuWBC yani lökosit yüksekliği durumunda ilk olarak akla enfeksiyon ihtimali gelir.WBC yüksekliğine dair aşağıda detaylı bilgi bulabilirsiniz.WBC yüksekliğihttp://tahlil.com/lokosit-wbc-nedir-lokosit-yuksekligi-ve-lokosit-dusuklugu
Devamını OkuHBsAg pozitif olması normal zaten kronik hepatit B hastası olduğunuzu söylemişsiniz. HBV DNA vücuttaki virüs miktarını gösteren test. Çok yüksek görünmüyor ama tedavi alıp almayacağınızı öğrenmeniz için bir enfekesiyon hastalıkları uzmanına muayene olmanız gerekli.
Devamını OkuEosinofil değeriniz yüksek, aşağıda konuya dair bilgi bulabilirsiniz.http://tahlil.com/eozinofil-eosinofil-nedir-eozinofil-yuksekligi-ve-eozinofil-dusuklugu-hangi-durumlarda-gorulur
Devamını OkuBelirtiğiniz test sonuçları normal
Devamını OkuHafif bir CRP yüksekliği ile yine hafif bir wbc düşüklüğü var.Ancak bu sonuçlara göre bir hastalık olup olmadığı söylenemez.İlave testler de yapılmalıdır gerek görülürse.
Devamını OkuBelirtiğiniz değerlerde kayda değer ve saç dökülmenizi açıklayan bir bulgu yok
Devamını OkuBelirtiğiniz değerler tek başına bir fikir vermez, muhtemelen kansızlık nedeninin araştırılması içim hb elektroforezi istenmiştir.
Devamını OkuKolesterol, kötü kolesterol yani LDL ve trigliserit değerleriniz yüksek.Bu durumda, diyet ve düzenli egzersiz bu değerleri düşürmede etkili olabilir.Bir dahiliye uzmanına da danışabilirsiniz.
Devamını OkuWBC yani lökosit değeri düşük, bazı viral enfeksiyonlarda görülebilir
Devamını OkuSonuçta beta hcg değeriniz düşük yani hamilleik yok. Kanamalarınızın nedeni için ise bir kadın doğum uzmanına muayene için başvurun
Devamını Oku