Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
B12 vitamin düzeyiniz düşük çıkmış. Öncelikle bir dahiliye uzmanına muayene olabilirsiniz. B12 vitamin düşüklüğü ile ilgili aşağıdaki yazımızı okumanızı tavsiye ederiz.http://tahlil.com/vitamin-b12-eksikligi-folik-asit-eksikligi-nedir
Devamını OkuAçıklayalım, değer düşük.Muhtemelen doktorunuz tedavi başlayacak
Devamını OkuTest sonuçları normal, ancak karaciğer yağlanmasına dair ilave tahliller de yapılması ve değerlendirilmesi gerekebilir
Devamını OkuGeçirilmiş bir enfeksiyon belirtisidir.Muhtemelen sizden almıştır antikoru.Herhangi bir tedaviye gerek yok bu sonuçla
Devamını OkuKolesterol ve LDL yani kötü kolesterol değerleriniz yüksek.Diyet ve egzersiz düşürmenize yarayabilir.
Devamını OkuBizce bir daha verin, bu tür durumlarda laboratuvar uzmanının görüşü daha kıymetlidir.
Devamını OkuHayır yok, CMV IGM pozitifliği sorun yaratabilir gebelikte
Devamını Okuidrar yollarınızda enfeksiyon var ve raporda belirtilen bakterinin ml'de ne kadar ürediği belirtiliyor
Devamını OkuSonuçların normal, bir daha test yaptırıp yaptırmayacağın ve HIV ile ilgili konularda detaylı bilgi almak için aşağıdaki bağlantıdaki yazıları dikkatle okumalısınhttp://tahlil.com/hiv-testi-ve-aids-ile-ilgili-sikca-sorulan-soru-ve-cevaplar
Devamını OkuSonuçlar normal
Devamını OkuBu kadar yetersiz bilgiyle yorumlamak doğru olmaz
Devamını OkuWBC değerini bir daha yazın 1025 diye bir değer olamaz.Sonuç raporundaki tüm tahlilleri dikkatle okuyup normal değerleri ile itinayla yazınız.
Devamını OkuTek başına monosit yüksekliği çok fazla anlam ifade etmez, aşağıda monosit yüksekliğine dair bilgi bulabilirsiniz.http://tahlil.com/monosit-nedir-monosit-yuksekligi-neden-gorulmektedir
Devamını OkuSonuçlarınız normal, düzenli olarak endokrinoloji bölümünde kontrollerinizi sürdürün
Devamını OkuProblem yok sonuçlarda, normal
Devamını OkuSonuçlarınızda kayda değer bir sorun görülmüyor
Devamını OkuKafan iyice karışmış, sorduğun sorular da bu nedenle anlamsız hatta saçma.Biraz vakit ayırıp aşağıdaki bağlantıda verilen yazıları oku ve bilgi sahibi ol.http://tahlil.com/hiv-testi-ve-aids-ile-ilgili-sikca-sorulan-soru-ve-cevaplar
Devamını OkuTüylenme sorunu olanlarda DHEA testi yüksek çıkabilir sizde de 411 çıkmış.Yani biraz yüksek, bir endokrinoloji uzmanına danışabilirsiniz.Aşağıda konuya dair detaylı bilgi bulabilirsiniz.http://tahlil.com/dehidroepiandrosteron-sulfat-dhea-s-dhea-so-dhea-sulfat
Devamını OkuZevk suyu ne anlama gelir, aşağıda bu konuda bilgi bulabilirsinhttp://tahlil.com/zevk-suyu-nedir-zevk-suyu-ile-hamile-kalinir-mi/Bu tür ilişkilerde hamilelik şansı yok denecek kadar azdır.
Devamını OkuDemir ve folik asit değerleriniz düşük.Şikayetlerinizin nedeni bunlar olabilir.Tedavi olmanız da gerekecek
Devamını OkuBol lökosit, eritrosit ve bakteri idrar yollarınızda bir enfeksiyon olabileceğini düşündürüyor.İdrar kültürü de yapılmalı
Devamını OkuBiz de bir şey anlayamadık.Bir de ne tahlilinden bahsettiğinizi yazsanız...
Devamını Oku