Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
TSH değeriniz yüksek.Hipotiroidi sorununuz olabilir.Bir endokrinoloji uzmanına başvurun
Devamını OkuDoktorunuz gerekli bilgiyi vermiş, ulrason muayenesine kadar bekleyin
Devamını OkuPatolojik inceleme kızınızın boynundaki bezeler hakkında detaylı bilgi verecektir.Hematoloji doktoruna da götürebilirsiniz, ancak kan testlerind ebelirgin bir sorun yok.
Devamını OkuAşağıdaki uyarılarımızı okuyup sorunuzu tekrar sorunuz. http://tahlil.com/tahlil-coma-hormon-testlerini-soran-bayanlara-oneriler
Devamını OkuSonuçlarınız normal
Devamını Okuwbc yüksekliğiniz bir enfeksiyon nedeniyle olabilir, doktorunuz gerek görürse muayene bulgularınıza göre tahlil isteyebilir.
Devamını OkuSiz de diyabet yönünden risk altındasınız, muhtemelen diyabet habercisi olan insülin direnciniz de var.Bir endokrinoloji uzmanına başvurun.
Devamını OkuHafif bir trigliserit yüksekliği dışında kayda değer bir sorun görülmüyor.
Devamını OkuDiyabet yani şeker hastalığı bulgularınız var.İlk fırsatta bir endokrinoloji uzmanına başvurun.Peniz başındaki sızlama için ilave testler de istenebilir.
Devamını OkuTesti biraz erken yaptırmışsınız, ancak sonuçlarınız normal.Bu konuya dair aşağıdaki bilgilendirme yazılarımızı dikkatli şekilde okumanızı öneriyoruz. Kolesterol ve trigliserit yüksekliğiniz de normal değil.Bunları düşürmelisimiz.İlk aşamada diyet ve düzenli egzersiz işe yarayabilir.Bir dahiliye dok...
Devamını OkuHayır yok, ALT değerinizdeki çok hafif yükseklik kayda değer değil
Devamını OkuHafif bir wbc yüksekliği var, enfeksiyon kaynaklı olabilir.Ancak korkutacak kadar da yüksek değil
Devamını OkuAdet gördüğünüze göre hamilleikten söz edilmez.Zaten 15 çok da yüksek bir değer değil Beta HCG için.
Devamını OkuWBC yüksekliğinde ilk akla enfeksiyon ihtimali gelir, değerinizde düşme olmazsa veya enfeksiyon olasılığı yoksa bir hematoloji uzmanına başvurabilirsiniz.
Devamını OkuTiroid testi sonuçlarınız normal, ancak şikayetleriniz muayene ve gerekirse başka tahlillerle de birlikte değerlendirilmelidir.
Devamını OkuAşı koruyucu olarak yapılır ve bunun tıbbi adı da profilaksidir.Kuduz aşısı HIV testlerine etki yaratmaz.HIV testi negatif çıkmış, sorun yok sonuçta.
Devamını OkuWBC yani lökosit yüksekliği durumunda ilk olarak akla enfeksiyon ihtimali gelir.WBC yüksekliğine dair aşağıda detaylı bilgi bulabilirsiniz.WBC yüksekliğihttp://tahlil.com/lokosit-wbc-nedir-lokosit-yuksekligi-ve-lokosit-dusuklugu
Devamını OkuSöylediğiniz gibi hepatit B taşıyıcısısınız.
Devamını OkuMiyoglobinle ilgili detaylı bilgiyi aşağıda bulabilirsiniz. http://tahlil.com/myoglobin-m
Devamını OkuSpermiogram sonucunuzda bir anormallik göünmüyor.
Devamını OkuSperm tahlil sonucunuz normal. Radyoloji raporuyla birlikte bir üroloji uzmanına muayene olmalısınız.
Devamını OkuALT ve AST enzim düzeyleriniz yüksek çıkmış. Bir gastroenteroloji uzmanına muayene olmalısınız.
Devamını OkuLökosit sayısınızın çayla peynirle ilgisi olamaz. Herhangi bir şikayetiniz yoksa bol su için ve on onbeş gün sonra idrar tahlilinizi tekrarlayın.
Devamını Oku