Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
Beta HCG değerinizde yükselme, gebeliğin olumlu gittiğini gösteriyor.Dış gebelik ihtimali için niye kafa yoruyorsunuz ki.Zaten doktorunuz önümüzdeki günlerde gebelik kesesinin kontrolü için ultrason muayenesi yapacaktır.Bu tahlil sonrası gebeliğin seyri hakkında daha sağlıklı bilgi alınacaktır.
Devamını OkuSonuçlarınız normal, bir sorun görülmüyor
Devamını OkuGaitada gizli kan pozitif çıkması sindirim sisteminden bir kanama olduğunu gösterir.Bu kanamanın nedeninin araştırılması gerekecektir.
Devamını Okuİdrar kültürü tahlilinizin birden çok bakteri üremesi olması nedeniyle tam olarak değerlendirilemdiğini bir daha vermeniz gerektiği anlaşılıyor.İdrar verirken temizliğe özen göstererek ve ilk idrar sonrası orta idrarın kaba yapılması da önem arzetmekte
Devamını OkuTiroid testleri sırasında nikotin varlığı anlaşılmaz
Devamını OkuPek anlamı yok, normal kabul edilebilir sonuçlarınız
Devamını OkuSonuç raporundaki referans değerleri yazmamışsınız.Ancak endişe verici bir sonuç görülmüyor
Devamını OkuBrucella ile bel fıtığının bir ilgisi yok. Wright testi brucella enfeksiyonu tanısı için yapılır.Sizin testiniz e negatif çıkmış
Devamını OkuAnlaşılan adetinizde 1 haftalık bir gecikme olmuş.Gebelik testi yaptırabilirsiniz.
Devamını OkuHayır çıkmaz, kızınızda hipotiroidi gibi bir tiroid bezi hastalığı olabilir.İlk fırsatta bir çocuk endokrinolojisi uzmanına başvurun.
Devamını Okualamıyorum lütfen yardımcı olun. yıllardır bir sonuç alamıyorum regl dönemlerim bir kabus çalışamıyorum bir çözümü yok mu? Tahlil Yorumu:Hormon testlerinizle ilgili sağlıklı bir yorum yapabilmek için,kanı adetinizin hangi döneminde verdiğinizi belirtmeniz gerekli.Adet dönemininin gününe göre hormon...
Devamını OkuWBC için 4 yani 4000 aşırı düşük bir değer değil,bazı viral enfeksiyonlar sonrası wbc değeri düşebilir,bir hafta sonra tekrarlatabilirsiniz.WBC yani lökosit değeriniz 4' ün altına inmedikçe endişelenmenize gerek yok.
Devamını OkuNon reactive denmesi ELİSA testinizin negatif olduğu anlamındadır.Konuyu kapatabilirsiniz.
Devamını OkuEosinofilin düşük çıkması sizi endişelendirmesin.Bu konuda detaylı bilgiyi aşağıda bulabilirsiniz.Eosinofil Nedir
Devamını OkuSoru:Tam olarak testlerim böyle yaziyor hcv- hcv antigen
Devamını OkuGranülosit bakteriyel enfeksiyonlarda yüzde olarak yüksek çıkabilir.Ancak diğer testleriniz normalse önemli bir sorun olduğunu düşünmüyorum
Devamını Okuverilmektedir.Aşağıdaki bağlantıyı dikkatle okuyup sorunuzu tekrar sorunuz.Tahlilim neden yorumlanmadı?
Devamını Okuİki kez test negatif çıkmış, ayrıca ilişki sonrası adet de görmüşsünüz, hala nasıl gebe olabileceğinizi düşünüyorsunuz anlaşılır gibi değil.Adet gecikmesi hormonal bir problem nedeniyle olabilir.
Devamını OkuGaita tahlili ve mikroskopisinde lökosit ve eritrosit görülmesi öncelikle bakteriyel bir enfeksiyonu düşündürüyor.Gaita kültürü yapılması faydalı olacaktır.
Devamını OkuBunlar karaciğer fonksiyon tetsleridir.Özellikle ALT yüksek çıkmış.Karaciğerdeki bir sorun veya kullanmış olduğunuz bir ilaca bağlı da yüksek çıkabilir.
Devamını OkuMantar enfeksiyonu geçiriyor olabilirsiniz.Bir kadın doğum uzmanına başvurmalısınız.Gerekirse tahlil isteyecektir
Devamını Oku