Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
AST değeriniz az da olsa yüksek.Kilo problemimiz de olduğuna göre karaciğer yağlanması işk olarak akla gelmeli
Devamını OkuWBC yüksekliği durumunda enfeksiyon olasılığı akla geliyor.Diğer değerler de bunu destekliyor.
Devamını OkuHafif biir yükseklik var,doktorunuz gerek görürse avidite testi isteyebilir
Devamını OkuSigara ve alkok alımınızın test sonucuna etkisi olmaz
Devamını OkuTestesteron değeriniz normal. Bir endokrinoloji uzmanına danışmalısınız, normal olan bir hormon için ilaç kullanmak çok doğru gözükmüyor.
Devamını OkuÇok düşük bir olasılıktır.Taraflardan birinde veya ikisinde de, ilgili organlarda yara olması durumunda bu olasılık görülebilecektir.
Devamını OkuRubella Ig M pozitifliği gebelikte istemediğimiz bir test sonucudur.Rahim içi enfeksiyona yol açtığından bebeğin sağlığını olumsuz etkileyebilir.Ancak sizin test sonucunuzu sağlıklı değerlendirebilmemiz için testin çalışıldığı laboratuvarın referans değerlerini bilmemiz gerekli.Lütfen Rubella Ig M v...
Devamını OkuCRP yüksekliği dışında değerleriniz normal,ancak romatizmal bir sorununuz varsa,ilave tahliller de yapılması gerekir,sadece bu 3 test tanıda yeterli değil,ilk aşamada bir fizik tedavi,ortopedi ve romatoloji doktorlarından birine danışın.
Devamını OkuNötrofil oranınız yüksek çıkmış.Bakteriyel bir enfeksiyon geçiriyor olabilirsiniz.Bununla ilgili daha başka tahlillerin de yapılması gerekebilir.
Devamını OkuAnemi yani kansızlık bulgularınız var.Gebeliğinizin bu döneminde olması olağan.Doktorunuz takviye demir hapları verecektir.
Devamını OkuGÜVENİLİR BİR MERKEZDE YAPTIRDIYSANIZ,GEREK YOK
Devamını Okuİnsülin değerinin referans değerlerini ve açıklayıcı bilgisini yazmamışsınız diğer sonuçlar ise normal
Devamını OkuŞekil bozukluğu olan sperlerin normalden fazla olduğu izleniyor.Sperm sayısı da normalin altı
Devamını OkuSitemizde temel olarak tahlil yorumluyoruz, meslektaşlarımızın verdikleri tedavi ve yazdıkları reçeteler hakkında prensip olarak görüşte bulunmuyoruz.Bu konuda sorumluluk tedaviyi planlayan doktora aitdir.
Devamını Oku427 çıkan trombosit değeriniz aşırı yüksek değil.Şimdilik bir ilaç kullanmanıza kesinlikle gerek yok.PLT testini 2 hafta sonra tekrar ettirip bize yazabilirsiniz.
Devamını OkuTSH yüksek çıkmış.Hipotiroidi sorunuz oalbiir.Bir endokrinoloji uzmanına başvurun
Devamını OkuVerdiğiniz bilgiye göre Sizde CMV IGM pozitifliği de var.Bu durumda sorun var gözüküyor.Ancak test ELİSA yöntemiyle yapılmış,bu testin doğrulanması yerinde olacak.CMV PCR adı verilen çok daha hassas bir test var.Bu testle sonucun teyidi uygun olacak görüşündeyim.
Devamını Okuİdrar tahlilinde kan (eritrosit )çıkması,idrar yollarında taş ihtimalini düşündürür
Devamını OkuYukarıdaki sonuca göre Beta mikrobu üremiş.Bunun için de antibiyotik tedavisi alması gerekiyor.Tedavi sonrası tekrar kültür yapılabilir.
Devamını OkuBu soruya verecek bir cevap bulamıyoruz, belki bizim yerimize okurlarımız verir. Pes doğrusu demekle yetinelim…
Devamını Okuİlaçlarınızı kullanmalısınız,kansızlığınız var.İlave olarak da kan yapıcı gıdalar alabilirsiniz(pekmez,sakatad,kuru üzüm gibi)
Devamını OkuHeryerden yapılan bir test değil.büyük hastane ve lablarda yapilir oldukça pahalıdır
Devamını OkuKolesterol ve trigliserit değerleri yüksek, ilk aşamada diyet ve egzersiz düşürmede yararlı olabilir.
Devamını OkuNegatif sonuç, yani hamilelik bulunmuyor.
Devamını Oku