Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
Bir ay uzun bir zaman, çok daha kısa sürede, örneğin 1 haftada bu sonucu alabilirsiniz
Devamını OkuBeta HCG değeriniz 20 ve üstü olursa gebelik ihtimalinden söz edebiliriz.Zaten testi erken yaptırmışsınız,adetinizde gecikme olursa tekrar ettirin
Devamını OkuPek yok
Devamını Okuan yağlarınız yüksek, ayrıca B 12 vitamini eksikliğiniz de var.B 12 eksikliği yönünden tedavi olmalısınız
Devamını OkuRutin kan tahlillei arasında nikotin ölçen bir test yok.Belli olmaz.Ama siz yine de sigara içmeseniz iyi olur sağlığınız açısından.Aşağıda nikotin testine dair bilgi bulabilirsiniz.Nikotin testi
Devamını Okuwbc değerinizin son çıkan sonucunu belirtmemişsiniz.Eğer antibiyotik tedavisi almanıza göre sürekli wbc değerleriniz yüksek çıkıyorsa Periferik Yayma adlı tahlili yaptırmanız gerekir.Hgb ve hct gibi testlerinizin düşük çıkması anemi bulgularınız olduğunu gösteriyor.Bununla ilgili olarak tedavi olman...
Devamını OkuKansızlığınız var,ayrıca wbc değeriniz de hayli düşük,testi bir daha tekrarlatın,dahiliye bölümüne başvurun
Devamını Okuİdrar tahlilinde kan (eritrosit )çıkması,idrar yollarında taş ihtimalini düşündürür
Devamını OkuHer 2 değer de yüksek çıkmış.Diyet yapmanız gerekebilir
Devamını OkuSonucunuz normal,problem yok
Devamını OkuCEA ya çok takılmayın, radyolojik tahliller klinik olarak çok daha önemlidir
Devamını OkuKan sayımı sonuçlarınızdan belirtikleriniz normal,bu haliyle problem yok
Devamını OkuKan uyuşmazlığı sadece baba Rh(+) pozitif, anne Rh (-) negatif iken sorun yaratıyor.Burda cinsiyet çok önemli olduğu için,yazınızda da cinsiyetinizden bahsetmediğiniz için sizin baba adayı olduğunuzu varsayarak sorunuzu cevaplayım.Zaten aksi bir durum varsa sorun yok demektir.Anti D iğnesini,eğer do...
Devamını OkuBeta HCG değeriniz negatif, yani hamilleikten söz edemeyiz.Adet gecikmesi bir çok nedene bağlı olabilir.Bir kaç gün içinde adet olmazsanız bir kadın doğum uzmanına başvurun.
Devamını OkuRubella ve CMV IG G pozitiflikleri olağan bir sonuç, bunların IG M leri pozitif olursa gebelikte sorun olur.Yazmadığınıza göre böyle bir probleminiz yok.TSH düşüklüğü ise normal değil, hipertiroidi sorunuzuz olabilir.Bir endokrinoloji uzmanına danışın
Devamını OkuTrombosit değerinin 151000 çıkması normal değer aralığında olduğunu gösteriyor.Kandaki Eosinofil yüzdesini gösteren bir test EO, değer normal.
Devamını OkuHer 2 sonucunda normal olduğunu düşünüyorum.
Devamını OkuBizlere güvendiğiniz için teşekkürler.Azerbeycan'dan bir çok ziyaretçimiz var.Hatta facebook sayfamızdan da soru soran ve mesaj atanlar var.Gelelim tahlil sonucunuzun yorumlanmasına. Kızınızın CRP değeri yüksek çıkmış.Bazı enfeksiyon ve romatizmal hastalıklarda yüksek çıkabilir.İdrar tahlilinde prot...
Devamını OkuKansızlık belirtileriniz var
Devamını OkuProlaktin normal değeri yaşa göre değişebilir.Sonuç raporundaki referans değerleri ve yaşınız da önemli.Ancak genel olarak normal sınırlarda seyrediyor sonucunuz
Devamını OkuBeta HCG testi yaptırmada asıl olan, ilişki tarihi değil de adette gecikme olmasıdır.Testi adetinizde en az 5 günlük bir gecikme sonrası yaptırmalısız.Sonucunuz da negatif, hamilelik yok.
Devamını Oku100 ve üstü çıkan glukoz değerleri diyabey riski yönünden incelenmelidir.İlave testlere de gerek olabilir.HBA1C, insülin gibi.Bir endokrinoloji uzmanına danışmalısınız.
Devamını OkuHamilelik olasılığı düşüktür yine de adetinizde en az 1 hafta gecikme olursa tedbiren test yaptırabilirsiniz.
Devamını OkuYapılmış olan test, talasemi taşıyıcısı olduğunuzu gösteriyor. talasemi taşıyıcıları tamamen sağlıklı görünümündeler bu yüzden taşıyıcı olduklarını bilmezler taşıyıcılık bulaşıcı değildir. ayrıca hastalık da değildildir tedavi gerektirmez evlenmeye engel oluşturmaz. ancak iki talesemi taşıyıcısı evl...
Devamını Oku