Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
Kansızlığın oldukça ileri boyutta.Nefroloji bölümünde nuayene olmalısın,belki de bir süreliğine hastaneye de yatırabilirler.Sadece ağızdan kullanılan ilaçlar yeterli gelmeyebilir.
Devamını Okuoğlunuzun wbc değeri,6,5 aylık olduğu da göz önüne alınırsa yüksek değil.Ancak ateşinin neden olduğuna yönelik bir araştırma da yapılması gerek.Ateşi oldukça yüksek.
Devamını OkuDemir bağlama kapasitesi ve ferritin testleriniz düşük çıkmış.Bu sonuçlar anemi yani kansızlık durumlarında görülen tahlil değerleridir.Bu durumda hemoglobin(hgb) değerinizinde düşük olması beklenir ancak bu testin sonucunu 0,23 olarak yazmışsınız.Bunda bir sorun var sanırım.Hemoglobin testi bu sonu...
Devamını Oku24 antijeni ile yapılan HIV tetsinde sonuç 120 gün sonra negatif çıktı ise korkulacak bir durum yoktur.Bir daha da test yaptırmanızın fazla bir anlamı olmaz.Size yapılan testin p 24 antijeni bakıp bklmadığını araştırın
Devamını Oku6 üstü değerler araştırılmalı.Endokrin bölümüne başvurmanız uygun olacak.
Devamını OkuKan uyuşmazlığınız ver gözüküyor
Devamını OkuKan uyuşmazlığınız yok içiniz rahat olsun.Kan uyuşmazlığı sadece baba Rh(+) pozitif, anne Rh (-) negatif iken sorun yaratıyor.Sizin kan gruplarınızı incelediğimde her ikiniz de RH pozitif olarak görülüyor.Kan uyuşmazlığı konusunda sitemizde yayınlanmış olan yazımızı okumanızı öneriyorum.Kan uyuşmazl...
Devamını OkuPlt degeri 100 ve altı degerlere inmedikçe sorun olmaz şu aşamada korkulacak bir durum yok
Devamını OkuSoru:Biyokimya test sonuçları; CK-MB 41 normal Değer (0-24) LDH 451 normal değer (0-247)Total Bilirubin 1,4 normal değer (0,2-1,20) bayan- yaş 61 diğer değerler normal değerin altında bu neyi ifade eder?
Devamını OkuPatoloji sonucunu okudum.Kanser yönünden korkulacak bir şey yok.
Devamını OkuKolesterol ve trigliserit değerlerinizde hafif bir yükseklik var.24 yaşında olduğunuz da dikkate alınırsa,bu yaş için biraz yüksek değerler.Düzeli spor,diyet düşürmede yararlı olacaktır.
Devamını OkuSadece bu değerlere bakarak bir şey söylenemez.Tam kan sayımı yaptırmışsınız, bunun tüm değerlerinin görülmesi gerekiyor.Zaten ciddi bir sorun olsaydı doktorunuz da uyarıda bulunurdu
Devamını OkuSonuç normal,sorun yok
Devamını OkuBeta HCG değeriniz yüksek, hamilelik lehine.Önümüzdeki günlerde değerde yükselme ve gebelik kesesinin de ultrasonda görülmesi gebeliği teyid edecektir.
Devamını OkuEvet Beta HCG değeriniz hamilelik bulgusu.
Devamını OkuBu haliyle sonucunuza göre hamilelik umudu görülmüyor
Devamını OkuSitemizdeki değerlere güvenebilirsinizKafanız karışmasın.Kan testinizde çıkan % 9.2 lik monosit değeri kesinlikle normal aralıkta.Kaldı ki 1-2 puanlık monosit değerlerindeki yüksekliğin hiçbir klinik anlamı yoktur.
Devamını OkuHer ikisi de karaciğer fonksiyon testi ve normal sınırlarda.Sorun yok.
Devamını OkuTiroid testlerinizde sorun var.TSH yüksekliği hipotiroidism de görülür.Yani tiroid beziniz az çalışıyor.
Devamını OkuNeu kısaltması ile belirtilen nötrofil,normalin çok az altında bir değer de çıkmış.Nötrofil bir akyuvar hücresidir.Vücudun savunma sisteminde yer alır.Normalin az da olsa altında çıkan testin ciddi bir sorun olmadığını düşünüyorum.
Devamını OkuDoktorunuz gereken bilgiyi vermiş,sorun yok
Devamını OkuAnnenizde diabet bulguları var,ilaç kullanması gerekebilir.Endokrinoloji bölümüne başvurun
Devamını OkuSonuçlar normal sınırlarda, korkulacak bir şey yok
Devamını Oku