Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
idrarda eritrosit yüksekliğinde ilk akla, kum döküyor veya taş düşürüyor olabileceğiniz ve enfeksiyon olasılığı gelir.Adet dönemi sırasında da idrarda eritrosit görülebilir.
Devamını OkuBeta HCG değeriniz düşük.Hamilelik bulgusu yok
Devamını OkuTSH testi yüksek çıkmış.TSH değeri hipotiroidism de,yani tiroid bezinin az çalıştığı durumlarda yüksek çıkar.Sonucun geçirdiğiniz uveit hastalığı ile ilgisi olduğunu düşünmüyorum
Devamını OkuPotasyum kan*l anikor testi diğer adıyla da potasyum antikor testi sık çalışılan bir test değildir.Diyabet ve ansefalit de çalışabildiğine dair veriler vardır.Klinikbulgularınız ve ne amaçla tahlil istendiğine dair de bilgi vermeniz gerekiyor.
Devamını OkuGebelik testi için asıl olan süreç beklenen adetin gecikmesidir.İlişkinin günü bu konuda çok belirleyici değildir.Bizim önerimiz, beklenen adet tarihinizde en az 5 gün gecikme olunca test yaptırmanız
Devamını OkuMonodoks bir antibiyotiktir.Bakterilere etkilidir.HIV testine ise bir etkide bulunmaz
Devamını OkuPCT Toplam trombositlerin kana oranıdır. Referans değerleri ortalama % 0.1-0.3 arasındadır. Klinik önemi pek olmadığından fazla kullanılmaz.sONUCUNUZDA problem yok
Devamını OkuAdet gördüyse gebelik ihtimali yok.
Devamını OkuBu süreçte kanama olması ve ultrasonda da kesenin görülmemesi olumlu değil.Bir sonraki muayenede daha net bilgi alınacaktır.Kimyasal gebelik de ihtimaller içinde.
Devamını OkuBasofil değeri klinik olarak çok anlamlı değildir. Sonucunuzda sorun olduğunu düşünmüyorum.
Devamını OkuAdetinde en az 5 gün gecikme sonrası yaptırmanız en doğru olanıdır.
Devamını OkuHepatit B enfeksiyonu geçirmekte olduğunuz görülüyor.CRP testiniz normal.Ancak karaciğer testi olup hepatitte yüksek çıkan AST ve ALT yüksek çıkmışç
Devamını OkuSonuçlarınız da bir problem gözükmüyor.
Devamını OkuKötü kolesterol yani LDL değeriniz yüksek. Yağa dikkat, yürüyüşü artırın.Kolesterol değeriniz de yüksek.
Devamını OkuBu durumda hamilleikten söz edemeyiz.
Devamını OkuBu testler karaciğer ile ilgili ancak yüksek çıkmışlar.Sadece bunlara bakılarak fikir söylenmez,ilave testlere de ihtiyaç olacak. Kullandığınız bazı ilaçlar da bu değerleri yükseltmiş olabilir
Devamını OkuRDW alyuvar dağılım genişliği demektir .Anemilerin ayırıcı tanısında ve sınıflandırılmasında RDW ölçümü önem taşır.Sizde yüksek çıkmış.-Demir eksikliği anemisi,-kobalamin ve folik asit eksikliklerinde,-yenidoğanlarda,-hemolizle seyreden hastalıklarda RDW normalden yüksek bulunur.Neu testinin...
Devamını OkuBurada asıl olan gebelik testi sonucu ve gebelik testini adetinizde en az 1 hafta gecikme olduktan sonra yaptırmanız.Bu sürede yapılan test negatif ise, gebelikten söz edilemez.
Devamını OkuHBSAG testiniz 1000 olarak yazılmış.Referans değeri belirtmemişsiniz.Bu testiniz pozitif olabilir.RBC,HGB,HCT değerlerinizin düşük çıkması ise aneminiz olduğunu gösteriyor.Gebeliğinizin bu döneminde olağan olarak kabul edilebilir.
Devamını OkuBoyundaki şişliğin nedenleri guatra bağlı olmayabilir.Bir genel cerrahi uzmanına da danışın
Devamını Okuİdrar tahlilinde lökosit çıkması enfeksiyon bulgusu.İdrar kültürü yapılması da uygun olacaktır.
Devamını OkuKolesterol ve trigliserit değerlerinizde hafif bir yükseklik var.24 yaşında olduğunuz da dikkate alınırsa,bu yaş için biraz yüksek değerler.Düzeli spor,diyet düşürmede yararlı olacaktır.
Devamını OkuBüyük olasılıkla hamilesiniz.Bunun ultrasonla da teyid edilmesi gerekmekte
Devamını OkuMonositin yüzde değeri,% 10 ve üstü yüksek kabul edilir.Oğlunuzun değeri yüksek çıkmış eğer bahsettiğiniz değer monositin yüzde değeri ise.
Devamını Oku