Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
Aneminiz var tedavi için mutlaka bir dahiliye uzmanına görünmelisiniz.
Devamını OkuAİDS yönünden yaptırmanız gereken tahlil Anti HIV ELİSA testidir.
Devamını OkuSorduğunuz tahlilin ismini ve çıkan değeri ve referans değerini tam olarak bildirirseniz yardımcı olabiliriz.
Devamını OkuSizin gibi HIV korkusu nedeniyle telaşlanan ve gerekli gereksiz test yaptıranlara önerimiz tercihden bir enfeksiyon hastalıkları uzmanına başvurup onun denetiminde test yaptırmaları.Sonuc olarak 3. Haftanın bası erken bir zaman.
Devamını OkuKolesterol ve Trigliseritin ikisinin birden yüksekliği istemediğimiz bir durumdur.LDL kolesterol değerini yazmamışsınız. CRP ve sedim yüksekliği de enfeksiyonlardan sonra olabilir. Diyetisyene danışmalı ve gerekirse de Endokrinoloji uzmanına muayene olmalısınız.
Devamını OkuAlkalaen fosfataz değeri normal kardeşinizin
Devamını OkuÜre ve ürik asit testlerinin düşük çıkmasından çok yüksek çıkması anlamlıdır.Bu testleriniz düşük çıktıysa ciddi bir sorun olduğunu düşünmüyorum.İdrarda lökosit bulunması ise enfeksiyon bulgusudur.Hemoglobin bulunması da taş veya enfeksiyona bağlı olabilir.Aşağıda üre ve ürik asit testlerinin hangi ...
Devamını OkuAnemi bulgularınız devam etmekle birlikte iyiye gitmektedir.Karaciğer testleriniz ise normale dönmüş.Karaciğer yağlanmasında yüksek olur.Sizde şu an normal.İyiye gidiş var.Umarım böyle devam eder.
Devamını OkuTiroid testleriniz normal,kolesterol ve trigliserit değerlerinizdeki yükseklik ise yaşınıda göz önüne alındığında genetik olabilir.Diyete ilave olarak düzenli egzersiz de yararlı olacaktır.
Devamını OkuHafif derecede Kansızlık bulgusu olarak değerlendiriyorum
Devamını Okuİdrar tahlilinizde wbc ( lökosit ) ve rbc ( eritrosit) çıkmış.Bu normal değil.İdrar yollarınızda enfeksiyon olabilir.İdrar kültürü tahlili fikir verecektir.
Devamını OkuHafif bir wbc yani lökosit yüksekliği var.Bir enfeksiyon geçiriyor olabilirsiniz.Ayrıca hgb ve hct değerlerinizdeki düşüklük ise anemi bulgusu olarak değerlendirilebilir.
Devamını Okuİlaçları doktor önerisiyle aldıysanız, faydalı olacağını umuyoruz.Burada önemli olan ise, sertleşme sorununun nedenine yönelik gerekli tahlil ve muayenelerin yapılıp yapılmadığı.Sertleşme sorunu, nedenleri ve tedavisi konusunda, sitemiz yazarı Prof.Dr. Önder Yaman’ın aşağıdaki yazısını okumanızı ö...
Devamını OkuWBC ve Nötrofil oranınız yüksek.Muhtemelen bakteriyel bir enfeksiyon geçiriyorsunuz.
Devamını OkuDiyabet yönünden risk altındasınız.Beslenme önerisinen çok bir endokrinoloji uzmanına başvurmanız önerimiz olacak
Devamını OkuOrtada bir değer,zaten testi de erken yaptırmışsınız,sitemizde bu konuda bilgilendirici bir çok yazı var,oluyabilirsiniz
Devamını OkuOğlunuzun sonucu için nortopedi ve/veya radyoloji bölümüne danışmalısınız
Devamını OkuGaitada 1-2 lökosit normal bir durumdur.
Devamını OkuGebelik testi için asıl olan süreç beklenen adetin gecikmesidir.İlişkinin günü bu konuda çok belirleyici değildir.Bizim önerimiz, beklenen adet tarihinizde en az 5 gün gecikme olunca test yaptırmanız gerekiyor.
Devamını OkuÖzellikle ferrum ve wbc değerleriniz çok düşük.Bir hematoloji uzmanına danışmalısınız
Devamını OkuZaten çok hafif bir yükseklik var.Sorun teşkil etmez
Devamını OkuÖzellikle virüslere bağlı enfeksiyonlarda bu tip sonuçlar çıkabilir ve genellikle geçici olup iyileşme olunca düzelir. Dahiliye bölümünce değerlendirilmenizi öneririm..
Devamını OkuTesti erken yaptırmışsınız bu konuda sitemizde bir çok yazı yayınladık.Sonucunuz ise normal
Devamını OkuKansızlık bulguları var. Muhtemelen demir eksikliğine bağlı gibi gözüküyor.
Devamını Oku