Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
PLT yüksekliği yönünden Hematoloji uzmanına danışmalısınız. Trigliserit yüksekliği nedeni ile de diyet programı almalı.
Devamını OkuSonuç olarak Hepatit B virusu kanınızda var ve taşıyıcısınız, biyopsi kararını ise doktorunuz ve siz ortak vermelisiniz.
Devamını OkuTrigliserit değerinizin düşük çıkması kan yağlarınızın düşük çıkmasını gösteriyor.Bu da sizin, Kalp ve Damar hastalıklarına yakalanma riskinizin az olduğunu gösteriyor.MCHC değerinin düşük çıkması da tek başına korkulacak bir şey değil.Trigliserit değerinizin düşük çıkması kan yağlarınızın düşük o...
Devamını Oku.Babanızda ağır bir anemi tablosu var.Acilen tedavi olması gerekli.Tanı:Sorular: babamım hemogram sonucunu yorumlarsanız sevinrim , rutin tetkik yaptırdık sonuçlar böyle çıktı
Devamını OkuGünümüzde modern laboratuvarlarda eksternal ve internal dediğimiz kontrol programları kullanılıyor.Yani yapılan testler uluslararası programlar ve laboratuvar içi kontrol programları ile denetleniyor.Bu nedenle günümüzde yapılan tahlillerin güvenilirliği oldukça yüksektir.
Devamını OkuGönderdiğiniz sonuçlar klinik olarak ciddi bir problemi göstermiyor.
Devamını OkuITP immün trombosit purpura’nin açılımıdır. Otoimmün bir hastalıktır. Otoimmün hastalıkta bağışıklık sistemi bir hücreyi yabancı olarak görür ve ona savaş açar, yok etmeye çalışır. Burada da immün sistem yani bağışıklık sistemi trombositleri yabancı olarak görür ve onları yok eder, böylece trombosit...
Devamını OkuYaptırdığınız testlerin referans aralığını belirtmemişsiniz.Her testin referans aralığı,çalışıldığı cihaz ve kullanılan reaktiflere göre farklılık gösterebilir.Ancak genel olarak sonuçlarınızı incelediğimde,Serbest T3 ve Serbest T4 değerlerinizde düşüklük var.Hipotiroidisimde bu tür bulgular olur.
Devamını OkuTercihen endokrinoloji doktoruna başvurmalısınız
Devamını OkuTahlillerin yanında H harfi olması sonucun normalden yüksek olduğunu belirtir.H harfi,yüksek anlamına gelen High kelimesinin ilk harfidir.Eritrosit ve hematokrit değerleriniz yüksek ama ciddi bir yükseklik olduğunu düşünmüyorum.B 12 Vitamini testi için de aynı şey geçerli.15 gün sonra testi tekrarla...
Devamını Okuİleri derecede kansızlık bulgularınız var.Bir an önce ileri tetkik ve tedavi için bir hematoloji uzmanına başvurun.
Devamını OkuHamile olmadığınızı gösteren test sonuçları
Devamını OkuDoktorunuz gerekeni söylemiş.Bulgularınız şeker hastalığıyla uyuşuyor.
Devamını OkuHepatit B testi pozitif çıkmış.Hastalığı geçiriyor veya taşıyıcı olabilirsiniz.
Devamını OkuDoğru demişler.Sonuçlarınız normal, taşıyıcı değilsiniz.Hepatit B ye karşı vücudunuz antikor oluşturmuş.
Devamını OkuHepatit B yi geçirmişsiniz ve bağışıklık oluşmuş.Hepatit C de negatif çıkmış Bir sorun yok sonuçlarda
Devamını OkuSınırda bir değerde çıkmış Beta HCG niz , bu nedenle de tekrara alınmış.Bir daha çalışılması önerilmiş.
Devamını OkuTip 1 diabetli hastalarda sık olarak hipoglisemi görülür.
Devamını OkuProgesteron testi ile gebelik anlaşılmaz.Gebelikte kullanılan kan testi Beta HCG dir.Progesteron yumurtlama olup olmadığı konusunda bilgi vermektedir.
Devamını OkuEvet yüksek. Enfeksiyon bulgusu olarak değerlendirilir.
Devamını OkuSoru:Benim testlerimde HOMA IR 3.51 çıktı normal değer olarak
Devamını OkuHemoglobin yani hgb ve hematokrit yani hct değerleriniz düşük.Anemi (kansızlık) bulgularınız mevcut.Diğer testlerde ciddi bir sorun yok.
Devamını OkuBu tahlil sonuçları aşırı terleme ile ilgili fikir vermiyor.Ayrıca ciddi bir sorun teşkil etmiyorlar.Yaptırıp yaptırmadığınızı bilmiyorum ama,tiroid testlerini yaptırmanızda yarar var.Bir endokrinoloji uzmanına danışmalısınız.
Devamını OkuNeu kısaltması ile belirtilen nötrofil,normalin çok az altında bir değer de çıkmış.Nötrofil bir akyuvar hücresidir.Vücudun savunma sisteminde yer alır.Normalin az da olsa altında çıkan testin ciddi bir sorun olmadığını düşünüyorum.
Devamını Oku