Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
Kolesterol değeriniz yüksek çıkmış.Ayrıca kötü huylu olarak da nitelediğimiz LDL kolesterol ise düşük olmasını beklediğimiz halde yüksek çıkmış.
Devamını OkuBirçok kullanıcımızın aksine sizde de kansızlığın tersi bir durum, kan fazlalığı var.Düzenli aralıklarla kan vermek uygun bir çözüm.Yüksek rakımlı yerlerde yaşayanlarda da benzer durumlar olabiliyor.Sigara kullanım alışkanlığınız da etkili olabilir.Bundan bahsetmemişsiniz.Dahiliye veya Hematoloji uz...
Devamını OkuNormal olarak değerlendirebiliriz.
Devamını OkuAnemi yani kansızlık bulgularınız var.Hamileliğiniz de göz önüne alındığında kansızlık beklenebilir ancak sizin değeriniz oldukça düşük.ilaç kullanabilirsiniz doktorunuz önerirse kansızlık için.ayrıca FT3 yani serbest T 3 değerinin de tek başına önemi yoktur.diğer tiroid testleri ile birlikte değerl...
Devamını OkuKansızlık yönünden tedavi olmalı babanız
Devamını OkuAlerjik bir sorunuzuz olabilir,değerleriniz yüksek çıkmış
Devamını OkuTabii ki belli olur, sonucunuz negatif
Devamını OkuHemoglobin 17,5 hatta 18 e kadar normal kabul edilebilir.Sonucunuzda ciddi bir problem olduğunu düşünmüyorum
Devamını OkuBeyaz küre (wbc) yani lökosit yüksekliğiniz var. Sadece tek tahlille gerçek sebebi bilmek mümkün değil elbette. Ama en basitinden bir enfeksiyonunuz olabilir. Dahiliye bölümüne başvurun.
Devamını OkuGastroskopi ile direk olarak yemek borusu, mide ve on iki parmak barsağının içini görebilme imkanı olur.Bunu yapabilmek için GASTROSKOP denen ucu kameralı alet, ağız boşluğu uyuşturulduktan sonra çok dikkatli bir biçimde mide içerisine ilerletilir.Bu metodla kanamanın nereden kaynaklandığı anlama im...
Devamını OkuTest sonucunuz negatif çıkmış, yani hamilelik yok.Ancak adetinizde gecikme sonrası test yaptırmanız en doğru sonucu verecekti
Devamını OkuBu değerler tam olarak fikir vermiyor.Eğer şikayetiniz varsa bir de idrar kültürü yaptırın
Devamını OkuHafif anemi bulgularınız var, diğer testlerde sorun yok.
Devamını OkuNormal bir sonuç değil.Sperm görülmemiş, bu durumda çocuk sahibi olmanız için bir üroloji uzmanına tedavi ve ileri tetkik için başvurun.
Devamını OkuEşinizin spermiyogram sonuçları normal gözüküyor.Ancak bu konuda bir üroloji uzmanı daha ayrıntılı bilgi verebilir.
Devamını Okulara:Doğum yapan kadınlarda, tiroit bezinin çalışma bozukluklarında bölgesel saç dökülmesi olabilir.Sizde de şu anda TSH yüksekliği ile seyreden tiroid bezi buzukluğu var.Mağızdaninizi bozmayın,kadın tipi saç dökülmeler tedaviye olumlu yanıt verir çoğunlukla.Çocuklarda ilk 6 ay anne sütü çok önemlid...
Devamını OkuKan uyuşmazlığınız var.Eşinize koruyucu iğne yapılacaktır doktorunuz tarafından.
Devamını Okuİdrar yolu Enfeksiyonu geçiriyor olabilirsiniz.
Devamını OkuNötrofil testinin normal değeri 2.1 -6.1 arasındadır.Sizin değeriniz düşük çıkmış.Sadece nötrofil değerinin düşük olması klinik olarak çok anlamlı değildir.Şİkayetleriniz olup olmaması,bir hastalığınızın olup olmaması,görmüş olduğunuz tedaviler gibi faktörler de nötrofil sayınız hakkında yorum yapma...
Devamını OkuAnti kardiyolipin IGM pozitifliği dikkat çekici,doktorunuz bu yönde ilave testler de isteyebilir
Devamını OkuÜretrit geçiriyor da olabilirsiniz, bir üroloji uzmanına başvurun
Devamını OkuBir üniversite hastanesinin genetik hastalıkları bölümüne danışabilirsiniz
Devamını Oku