Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
Şeker yüklemesi yaptırıp eş zamanlı insülin düzeyi 0-60-120. dakikalarda baktırısanız çok iyi olur.
Devamını OkuNişanlınızın sedimentasyon değerini verdiğiniz bilgiden tam anlayamadım.14 ve 125 rakamları var.Hangisi nişanlınızın saatlik sedimentasyon değeri?
Devamını OkuASO değeri oldukça yüksek oğlunuzun.ASO Streptolizin O’ya karşı kanda dolaşan antikorları gösterir.Yani Streptekok bakterisine karşı vücudun reaksiyonudur.Tek başına ASO yüksekliği sizi korkutmamalı.Tedavi ve takip sonrası bu değerin yavaş yavaş düşeceğini düşünüyorum.
Devamını OkuTek başına BUN üst sınırda çıkması ile çok anlamlı değil. Böbrek fonksiyonları açısından kreatinin gibi diğer testlerle birlikte değerlendirilmesi gereklidir.
Devamını OkuGastroenteroloji bölümünde düzenli olarak takip görmelisiniz,karaciğer ile ilgili ilave testler yapabilirler
Devamını OkuKronik bir hastalığınız var.Değrleriniz de genel olarak düşük.Hamilelik konusunda ise sizi değerlendiren ve takip eden doktorunuzla kadın doğum doktorunun görüşleri önemli olacaktır.
Devamını OkuWBC değeri düşük.Bu annenizi enfeksiyonlara karşı duyarlı yapar dikkatli olmalısınız.Ayrıca kansızlık yani anemi bulguları da var.Alkalen Fosfataz değeri yüksek.Yüksek tansiyonla birlikte kalp yetmezliği varsa bu durumda da yükselebilir.
Devamını OkuPLT değerleri gerçekten düşük babamızın.Bir üniversitenin Hematoloji bölümünde düzenli olarak takip edilmeniz en uygun olanı
Devamını Okuİlk akla polikistik over sendromu geliyor.Yumurtalıklarınızda kist olabilir.Ultrason çekilmesi yararlı olacaktırç
Devamını OkuACA ıg m pozitifliği düşük ile ilgili olabilir.tekrar eden düşüğü olanlarda bu testin pozitifliği görülebilmektedir
Devamını OkuWBC yani lökosit yüksekliği bir enfeksiyon geçirilmekte olduğunu gösterebilir.
Devamını OkuFenilketonüri testinin size verilen sonuç raporundaki değerleri belirtmemişsiniz.Ancak en azından test sonucunun şu an itibariyle endişe verici olmadığını söyleyebilirim.Fenilketonüri test sonucunun 0-12 yaş arası 2-6 mg/dl,12 yaşından sonra 2-11 mg/dl değerleri arasında bulunması kabul edilebilirdi...
Devamını OkuWbc değeri düşük ve Kansızlık bulguları var Bir hematoloji uzmanına başvurmanizda yarar var.
Devamını OkuACTH testiniz normal çıkmıştır.
Devamını OkuSonucunuzu normal olarak değerlendiriyorum.Gaitada bakteri görülmesi olağandır.Eğer gaitada bakteri görülmezse olağan dışı bir durum vardır.Bunun rapor edilmesini anlamlı bulmadım.Ayrıca 1-2 lökosit görülmesi de bir enfeksiyon olasılığını düşündürmüyor.Maya da özellikle antibiyotik kullanımı sonrası...
Devamını OkuAnti Ds DNA pozitifliği romatizmal hastalıklarda ve oto immun hastalıklarda görülebilir. Anti Ds DNA, daha çok SLE tanı ve takibinde kullanılır. Sjögren sendromu, mixed konnektif doku hastalıkları ve progresif sistemik sklerozda da Anti ds-DNA düzeyi yükselir.
Devamını OkuAçlık şekeriniz 106 ve bozulmuş açlık şekeri anlamına geliyor, yani diyabet öncesi dönem, yani prediyabet. Böyle zamanlarda açlık normale yakınken tokluk şekeri yüksek olabilir. En iyiysi siz şeker yükleme testi yaptırın
Devamını Okuwbc değeriniz düşük olmakla birlikte aşırı düşük değil.Birkaç hafta sonra tekrar kan verip testi tekrarlatabilirsiniz
Devamını OkuToxoplazma ıgm –pozitifliği gebelik sürecinde istenmeyen bir durumdur. Tedavi veya gebelik süreci ile ilgili kararı ise doktorunuz verecektir
Devamını Okuİnsülin yüksekliği,insülin direncinin bir belirtisi olabilir.Şeker hastalığı yönünden risk altında olabilirsiniz.Bir endokrin uzmanına danışmalısınız.
Devamını OkuGebelik testi tamamen farklıdır.Özel olarak istenmedikçe diğer testlerden anlaşılması mümkün değildir.Gebelik şüpheniz varsa özel olarak bu testi yaptırın.
Devamını OkuWBC değeriniz oldukça düşük.Periferik yayma adlı bir testi yaptırmanız yararlı olabilir.
Devamını OkuTSH degeri yuksek Hipotiroidi sorunu olabilir
Devamını OkuKanda lityum düzeyi araştırabilir.Büyük hastanelerin laboratuvarları veya özel laboratuvarlarda yaptırabilirsiniz
Devamını Oku