Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
Hemogram testi kan sayımıdır.PT ise pıhtılaşma sisteminin iyi çalışıp çalışmadığı hakknıda fikir verir.Bu iki test farklı amaçlarla çalışılmaktadırlar ve birbirlerinin yerini tutmazlar.
Devamını OkuHalen anemi(kansızlık) sorununuz devam ediyor.Anemi tedavisi uzun süreli bir tedavidir.Birdenbire değerlerinizde hızlı bir yükselme görülmeyebilir.Aneminizin neden kaynaklandığı(demir eksikliği anemisi gibi) konusunda tahliller yapıldı mı.Bu konuda bilgi göndermemişsiniz,benim önerim ise ilaç kullan...
Devamını OkuKene ısırmasında korkulan plt yani trombosit değerlerinde düşme olması,buna bağlı da kanamalar olup hayatı tehdit edebiliyor.Oğlunuzda kesinlikle plt değerinde düşme olmadığı gibi yeterli sayıda plt var.PLT değerinde sorun yok oğlunuzun.Endişelenmeyin
Devamını OkuProgesteron testiniz normal değerleri 21. günü içeren luteal faz için 3 ile 20 arası değerlerdir.Sizin değeriniz normal olarak değerlendirilebilir.
Devamını Oku:Anti Gliadin pozitifliği olması nedeniyle Çölyak hastalığını akla getirmeli. Gastroenterolojiye gidene dek Glutensiz beslenme yapmaya çalışın, glutensiz besinleri internetten öğrenebilirsiniz.
Devamını OkuDeğerlerinize göre sonuçlarınız normal.
Devamını OkuSonuçlar normal sınırlarda, çinko eksikliği, d vitamini eksikliği de saç dökülmesi nedenidir..
Devamını OkuSizde insülin direnci mevcut ve diyabetin bir öncesi evresi olan prediyabetik (gizli şeker) safhasındasınız. Endokrinolojiye başvurun
Devamını Okuİleri derecede anemi yani kansızlık bulgularınız var.İhmal etmeden biran önce ileri tetkik ve tedavi için bir dahiliye uzmanına başvurun.
Devamını OkuSedim düşüklüğü önemli değildir.Normal değer.
Devamını OkuDşkıda gizli kan bulunması,gözle görülmeyen ve muhtemelen mide barsak sisteminden gelen bir kanamayı düşündürrü.Amip de buna etekn olabilir,bir gastroenteroloji uzmanına da danışmanızda yarar var
Devamını OkuWBC değeri oldukça yüksek,nötrofil hakimiyeti var,bir enfeksiyon hastalıkları ve/veya hematoloji uzmanına danışın.
Devamını OkuEmfeksiyon veya taş olabilir.Üroloji doktoru ilave testler isteyebilir
Devamını OkuÇok hafif bir düşüklük var.140 ve altı değerler düşük kabul edilir plt için.Ancak kramplarınızın bir nedeni olacağını düşünmüyorum
Devamını OkuIG E yüksekliği var,allerjik bir yapınız olabilir,gerekirse alerji tetsleri de yapılabilir
Devamını OkuAntitrombin aktiviteniz bir miktar düşük ve bu da pıhtılaşma bozukluğuna neden olabilir. Gebelikte oluşan düşükler için soruyorsanız düşük nedeni olabilir. hematolojiye başvurun…
Devamını OkuSoru:9 haftalık hamileyim.Cmv İgg değerim 24 au/ml. Referans değer -
Devamını OkuALT testiniz sınırın çok az üzerinde yüksek çıkmış.Çok yüksek değil değeriniz.Ancak aşırı içki almanız bu değeri ileriki süreçte daha yükseltebilir.
Devamını OkuVajen kültürü ve mikroskopisi tahlili yapılması gereken tahlil Buna göre bir şey söylenebilir.
Devamını OkuSpermiyogram testinde görülen lökositlerin 2 yıldır çocuğunuzun olmamasında bir olumsuz etkisi olacağını düşünmüyorum.Diğer bulgularda da bir olumsuzluk gözlemlenmiyor.Yine de bir üroloji uzmanı daha ayrıntılı bilgi verecektir.Ayrıca sizin de bir kadın doğum doktoruna danışarak bir takım testler yap...
Devamını OkuRBC İngilizce kelimelerden oluşan Red Blood Cell(Kırmızı Kan Hücreleri)'in ilk harflerinin kısaltmasıdır.Eritrosit yani alyuvar anlamına gelir.RBC normal değeri yaşa ve cinsiyete göre değişebilir.Örnek vermek gerekirse 4-6 ay arası çocuklarda normal değer,3,1-4,5 arası iken 15 yaş ve üstü kişilerde ...
Devamını OkuBazı kalp hastalıklarında,şok,hipoksi(vücudun oksijensiz kalması) gibi durumlarda LDH yüksek çıkabilir.Bayılmak üzere olmanız ve tansiyon düşmesi kuşkusuz bir miktar etki yapmıştır düşüncesindeyim.Ancak diğer tahlil sonuçlarınız ile birlikte genel bir değerlendirme yapmak çok daha doğru olacaktır
Devamını OkuKolesterol değeriniz yüksek,trigliserit de.Glukoz ise şeker hastalığı riskini düşündürüyor.Bir endokrinoloji uzmanına başvurun
Devamını Oku