Benim kan tahlilimde sadece referans aralığı dışında çıkan AT III 129.5 olarak görülüyor bu ne anlama geliyor Devamını Oku
merhaba.. ben de vajinal mantar vardı ve doktorumun bana verdiği ketoral tabletten kullandım. eşimle beraber oldugumuz için doktorum onunda kullanmasını istedi ve o da kullandı. Şimdi bir mülakata girdi ve kan tahlilinde eos değeri 7,4 çıktı... bu on... Devamını Oku
m Kan (Hemogram) WBC 7.4 4.6 - 10.2 K/uL 04.11.2013 15:15:00 901620 Tam Kan (Hemogram) NEU# 4.4 2 - 6.9 K/uL 04.11.2013 15:15:00 901620 Tam Kan (Hemogram) MO# 0.6 0 - 0.9 K/uL 04.11.2013 15:15:00 901620 Ta... Devamını Oku
Merhaba, kardeşimin tahlil sonuçlarında WBC 11,25- MCH 28.4 - RDW 14.7 - CRP (Nefelometrik) 0,243 , şiddetli boğaz ve mide ağrısı çekiyor, yutkunma zorluğu var ve henüz bir teşhis konulamadı .Aile geçmişimizde kalp ve kanser hastalığı var,bu sonuçla... Devamını Oku
WBC 14.04 NE% 23.90 LY% 61.50 MO% 10.20 EO% 4.00 BA% 0.40 NE# 3.35 LY# 8.64 MO# 1.43 EO# 0.56 BA# 0.06 RBC 4.04 HGB 11.80 HCT 31.40 MCV 77.70 MCH 29.20 RDW 12.20 MCHC 37.60 PLT 440 MPV 8.40 PCT 0.37 PDW 8.90 Tahlilin sahibi 5 aylık bir bebek şimdiden... Devamını Oku
adetıme bir kaç gun var tahlil sonuçlarım şöyle : HGB: 18.9 NORMALİ 12.0-15 ARASI BASO :0.0 NORMLİ 0.1 RDW: 14.7 NORMALİ 11.5-14.0 ARASI LH: 23.98 NORMLİ 2.1-12.8 ARASI PROGESTERON:7.75 NORMALİ 0-1.24 ARASI hamile kalmaktan korkuyorum düşünceler... Devamını Oku
Merhaba.3 yaşında oğlum dün kusma ile doktora gittik.yediğnin içitğini kusuyor.tahlil sonucuWBC 17,9Lymph# 4,7Gran# 12,3HCT 36,3MCV 73,7MCH 25,3RDW-CV 16PDW 17,4PCT 0,312teşhis faranjit dendi.kusma nedeni ne olabilir.... Devamını Oku
kızım geçen hafta grip enfeksiyon geçirdi, doktor antibiyotik ve grip enf. ateş düşürücü verdi.1hafta kullandık ant. bitirdik.4 gün sonra 17aylık kızım yine ateş, burun akıntısı öksürük başladı. ve 38C aşağı ateşi düşmedi. tekrar farklı doktora gitt... Devamını Oku
Selam ben burcu bunda 20 gün önce tahlillerimdeT kolestrol 269 LDL 191,6 çıkmıştı bununla beraber ilaç kullanmaya başladım 20 gün sonra yaptırdığım tahlilde Kolestrol 151 LDl 80 çıktı iki farklı uzmana göründüm biri ilacı kullan diğeri kulanma de... Devamını Oku
13 yaşındaki kızım 4 - 5 gündür koyu kahverengi lekelenmeler oluyor.genital bölgesindede kurumuş halde bu lekelerden var.yaptırdığım tahlillerde FSH:11.48 , LH:3.79 , E2:36 çıktı.götürdüğüm doktor turner sendromu olabilir ya da adet olacak olabil... Devamını Oku
Merhaba..ben 18 yaşındayn ve yaklaşık 5 aydır regl olmuyorum..dün kan tahlili yaptrdm ve salı günü doktoruma göstereceğm ama gözüme LH değernn çok yüksek olması takıldı değerlendrrsenz sevnrm tşkrler.. ... Devamını Oku
Merhaba 30 yaşındayım birkaç tane tahlil yaptırmıştım Tahlil sonuçlarım şu şekilde çıktı Trıglıserıd normal değer 35-140 benim sonucum 78 LDL-Kolest normal değer 0-130 benim sonucum 151,4 Kolestrol normal değer 130-200 benim sonucum 215 Bu sonuçları ... Devamını Oku
Merhaba. Dun HCG tahlil yaptirdim.sonuç 3032. bu kac haftalik hamıle demekdır Devamını Oku
Merhaba tüp bebek transferimin 11.günü tahlil sonucum beta hcg 13 sizce gebelik olabilir mi Devamını Oku
Merhaba, şöyle bir sorum olacak sevgilim ile srtnme yluyla ilişkiye girdik bir gün sonra adet oldu aradan 21 gün geçtikten sonra ikinci adetini oldu 7 gün erken oldu hamilelik durumu söz konusu mu hocam idrar tahlili yaptıralım mı saygılarımla Devamını Oku
24 yasında bır bayanım wbc:10.1 ly#3.8 mo#:0.5 ne#:5.6 eo#:0.1 ba#0.0 LYý37.8 MOý5.4 NEý55.4 EO%1.2 BAý0.2 RBC:5.03 HGB:15.3 HCT:44.1 MCV:87.6 MCH:30.3 MCHC:34.6 RDW:12.9 PLT:240 MPV:7.8 PCT0.187 MERHABA DOKTOR BEY TAHLIL SONUCLARIM NASIL... Devamını Oku
mrb.2gün önce genel muayene amacıyla kadın doğum uzamanına görünmek istedim.adet günüme 5 gün var.ama yaptığı kan ve idrar tahlilinde gebe olduğumu söyledi,fakat ultrason kesin bilgi olur dedi.değerlerimin durumunu mrk ediyorum..ümitlenmek istemiyoru... Devamını Oku
3 günlük perhiz miktar 0,5 ph 7,5 likefikasyon süresi 30 dk likosite normal renk opak ileri aktif %15 ileri pasif %15 kendi etrafında %25 hareketsiz %45 ML'de sperm sayısı 81 Milyon Normal morfoloji sperm yüzdesi %65 Anormal morfoloji spe... Devamını Oku
İdrar kültürü tahlili yaptırdım. .escherichia coli üremesi saptandı. 90 000 CFU/ml yazıyor anlayamadım. Devamını Oku
4 aylık oğlum için idrar kültürü yaptırdık, Tahlil sonucunda Kontaminasyon düşünüldü,tekrar numune verilmeli diye bir not var. ancak doktorumuz mikrobiyolojik olarak problem görülmemiş, enfeksiyon vs. yok tekrar vermenize gerek yok dedi.Size de dan... Devamını Oku
regl dönemim biteli bir hafta oldu. Bugün kasıklarımda ve sağ böbreğimde ağrı vardı kanamam tekrar başladı acil servise gidip idrar tahlili yaptırdım. Eritrosit 231, lökosit 41, lökosit kümesi 1, bakteri az, yassı epitel 2 çıktı. şimdiden yorumlarını... Devamını Oku
Merhabalar Hocam İdrar Tahlilinde EPI 32 Kan Tahlilinde NE 7,36 MHC 28,7 çıktı Neden olablir Devamını Oku
4 aylık oğlum için idrar kültürü yaptırdık, Tahlil sonucunda Kontaminasyon düşünüldü,tekrar numune verilmeli diye bir not var. ancak doktorumuz mikrobiyolojik olarak problem görülmemiş, enfeksiyon vs. yok tekrar vermenize gerek yok dedi.Size de dan... Devamını Oku
Merhaba hocam ben hepatit tahlili yapdırdım ne olur yardımcı olurmusunuz sonuc : hbsag Negatif Negatif. Sample result :0.601 positive result>=1.000. Anti-hcv Pozıtıf s/co. Negatif Sample resul:409.4. Positive result >=1.000 ... Devamını Oku
Merhaba hocam tam net yazamamisim tup bebek transferim oldu ve bu transferdn iki gün sonra troid tahlili yaptirdim tsh 7.71, t3 2.15, t4 1.13 yorumlarsnz sevinirim Devamını Oku