idrar tahlili sonucum şöyle ph 7 eritrosit nadir dansite 1015 ürobilinojen N lokosit7_8 epitel bol pazartesi günü ultrason çekilecek inş önemli bişey değildir idrarda kan olması neden olurki 10 gün boyuncada idrarda iltihap diye iğne kullandım umarım... Devamını Oku
18 aylık kızımın GAİTA mikroskopisi sonucu; MİKROSKOPİ : YARI FORME SARI RENKTE MİKROSKOPİ : 1-2 LÖKOSİT 2-3 ERİTROSİT GÖRÜLDÜ DİYOR. Ne demek tir ? şimdiden teşekkür ederim.Rotavirüs olsa bu tahlil de belli olur muydu? şimdiden teşekkür eder, hayı... Devamını Oku
iyi günler. annemim tahlil sonucu HBSAG:2003, AntiHBS:29 çıktı. HBV-DNA testleri 4 ay önce 48, 1 ay once negatif ve son olarak bu ay yaptırdığımız 35 sonuc verdi.bu sonuclar ne anlama gelmekte hastalık iyiye mi gidiyor kötüyemi anlayamadık.yorumların... Devamını Oku
İdrar kültürü tahlili yaptırdım. .escherichia coli üremesi saptandı. 90 000 CFU/ml yazıyor anlayamadım. Devamını Oku
4 aylık oğlum için idrar kültürü yaptırdık, Tahlil sonucunda Kontaminasyon düşünüldü,tekrar numune verilmeli diye bir not var. ancak doktorumuz mikrobiyolojik olarak problem görülmemiş, enfeksiyon vs. yok tekrar vermenize gerek yok dedi.Size de dan... Devamını Oku
6 yaşında oğlum var.idrarını yaparken ağrı ve acı duyduğunu söyledi.çocuk doktoruna götürdüm,idrar tahlilinde protein(+),lokosit(eser),Eritrosit(eser) çıktı.ben proteinin (+) çıkmasına çok üzüldüm.Böbreklerde sorunmu var .Doktoru önemsemedi,ne yapab... Devamını Oku
Kan tahlilimin sinira yakin ve sinirda olmayan degerlerim: neu% 46.9 araligi 50-80 eos% 5.2 araligi 0-5 rbc 4.45 araligi 4.5-6.5 hct 39.1 araligi 40-54 yorumlarmisiniz Devamını Oku
Anti HBs < 3,10 (NEGATİF) 0 - 10 mIU/mL HBsAg [H] > 1000,0 (POZİTİF) 0 - 1 index hocam tahlil sonuçlarımı yorumlayabilir misiniz? tehlikeli seviyede midir? Devamını Oku
eşim 3 haftalık gebe, kan tahlillinde Anti Rubella IgM 2,3 Pozitif çıktı, normal değer aralığı 0-0,9 yazıyor. ayrıca Anti CMV IgM 2,4 Pozitif çıktı, bununda normal aralığı 0-0,9 olması gerekiyormuş. eşim ve çocuğumuz için riskli bir durum varmı, ne y... Devamını Oku
Uzman erbaşlık için sağlık raporu alıyorum gata askeri hastanesinden kan tahlili yaptırdım ast değerim 43 yüksek yazıyor iç hastalıkları bölümüne gireceğim sıkıntı olur mu değerim çok yüksek değil aslında ... tekrar tahlil isterse ne yapmalıyım bol ... Devamını Oku
4 aylık oğlum için idrar kültürü yaptırdık, Tahlil sonucunda Kontaminasyon düşünüldü,tekrar numune verilmeli diye bir not var. ancak doktorumuz mikrobiyolojik olarak problem görülmemiş, enfeksiyon vs. yok tekrar vermenize gerek yok dedi.Size de dan... Devamını Oku
Merhaba hocam ben hepatit tahlili yapdırdım ne olur yardımcı olurmusunuz sonuc : hbsag Negatif Negatif. Sample result :0.601 positive result>=1.000. Anti-hcv Pozıtıf s/co. Negatif Sample resul:409.4. Positive result >=1.000 ... Devamını Oku
Merhaba idrar tahlili yaptırdım ve bol lökosit 10 15 cıktı.mikroskopi eritrosit yazıyor bu nedemek bana yardımcı olursanız cok sewınırım Devamını Oku
Selamunaleykum doktor : adım beyza 17 yasındayım, annem(38) böbrek hastası 5-6 yıldır var bu hastalık her ikiside yarı oranla çalışıyor, birde bugün ciğerlerinde kist olduğunu öğrendim . bugün tahlil sonuclarını inceledim ve Sedimantasyon oranı kanda... Devamını Oku
Merhaba hocam,benim merak ettiğim tahlildeki,BAS# neyin degerını gosterır?Normalde degerının 0-0,3 olması gerekiyormuş.Yapılan ıkı tahlılın bırınde,0,7 dıgerınde 0,10 cıktı. Devamını Oku
merhaba gecen çarşamba tahlil yaptırdım sonuçlardan en çok beni tedirgin edenNEU# Sonuç normalden yüksek çıktı değeri 10,0 10^9/L ne yapmam lazım doktorum daha bana bilgi vermedi 8.haftalık hamileyim .çok korkuyorum.acil bilgilendirirseni... Devamını Oku
Gelinim 21 yaşında ve hamile(4,5-5), kendisi rustur ve şu an rusyada ,orada yapılan tahlillerde tsh 4,7 thryroid stimulating hormone diye bir sonuç çıkmış ve euthyrox-potasium iodide diye ilaçlar vermişler. bu ilaçlar ve tahlil sonucunu bebeği ne şe... Devamını Oku
Hocam siteye yeni üye oldum oldukca yararlı bir bilgiler olduguna inanıyorum öncelikle bizi aydınlattgınız için cok teşekkur ederım benm merak etttğim konu bu kist hitadik hemaggülütinasyon iha sonucları kac gnde ckıyor gecen süreyya paşa egtm arast... Devamını Oku
Merhaba ben yeni tahlil sonuçlarımı aldım beta hcg 0,13 çıktı bende polikistover var 8 ay korunmuyorduk hamile kalmamıştım o yüzden test yapmışlardı bu sonuç nedir hamile olmadığımı biliyorum peki neden bu kadar düşük hamile kalabilcek miyim bana gli... Devamını Oku
Ben 20 yaşındyım dışkı tahlilinde clostridium difficile toksin-a negatif bu ne demek acaba? Devamını Oku
33 yasinda 3 yasindabir cocuk annesiyim wbc:8.91(4-9)eo%7.52(0-3)eo# 0.67(0-03)lym :2.75(0,4-4,4)ly : 30.8(11-49)hgb:9.81(12-18)hct:30.6(36-56)mcv :78.1(80-100)mch :25.1(28-36)rdw:19.8(10-16.5)plt :360(120-380)kılo kaybı 49kg1.75boy,gece terlemelerı ... Devamını Oku
DANSITE 1.020 (PH) 6 PROTEIN neg ŞEKER neg KETON neg BİLİRUBIN neg ÜROBİLİNOJEN Devamını Oku
Merhabalar..ben 33 yaşındayım.yapılan tahlilimde TSH 1.39 (0.27_4.2) FT3 2.99 (2.0 _4.4) FT4 1.28 (0.9_1.7) sonucu cıkmıştır..ultrasonumda ise sol inferiorda 9X8mm halo ile çevrili ekojen solid nodül izlendi..buna göre bana bilgi verirseniz sevini... Devamını Oku
Merhab idrar tahlili yaptırdım ve bol lökosit 10 15 cıktı.mikroskopi eritrosit yazıyor bu nedemek bana yardımcı olursanız cok sewınırım Devamını Oku
Merhaba hocam ben hepatit tahlili yapdırdım ne olur yardımcı olurmusunuz sonuc : hbsag Negatif Negatif. Sample result :0.601 positive result>=1.000. Anti-hcv Pozıtıf s/co. Negatif Sample resul:409.4. Positive result >=1.000 ... Devamını Oku