"tahlil" araması için sitede yer alan sonuçları

Tahlilime göre enfeksiyon var mı?

Görünüm    Berrak- Renk Sarı-Bilirubin Negatif              Ürobilinojeneton Negatif- Glukoz (İdrarda)Negatif-Dansite1010 -Lökosit+Pozitif-Eritrosit Negatif-İdrar Sediment İncelemeLökosit:5-6 Eritrosit:1-2Epitel Hücresi:6-7-Direkt Mikroskopi: Hücre v... Devamını Oku

İlgili doktora giderek ilaç tedavisine başladım. Sizce başka bir doktora daha gitmeli miyim?

Ben dahiliye gittim Akdeniz anemisi olabilir dedi kan hapı verdi 1 ay kullan kan değerlerinde yükselme olmazsa Ankara ya tahlil yollayacağız dedi sizce başka doktorada gitmeli miyim Devamını Oku

İdrar tahlilinde askorbik asit çıkması ne anlama gelir?

Merhaba 7 aylık oğlum var devamlı idrar yolu enfeksiyonu çıkıyordu.sünnet yaptırdık şuan idrar kültüründe üreme olmadı yazıyor.ancak idrar testinde askorbik asit 50 değerinde çıkmış.bu nedemektir.önemlimidir? Devamını Oku

Merhaba 3 yaşında oğlum var

Merhaba 3 yaşında oğlum var iki haftadır ara ara istifra ishal şikayetimiz var tahlil yaptırdık tam olarak nesi var anlamadım tahlilleri şöyle wbc 16.26neut%47.5lym 7.18eos 0.49bas 0.21atl 0.35atl%2.13ımm%0.4kan tahlili sonucu ya... Devamını Oku

TSH 5.916 sedimantasyon 1saatte 26 romatizma şikayetlerinin hepsi var

TSH 5.916 sedimantasyon 1saatte 26 romatizma şikayetlerinin hepsi var ama tahlillerde çıkmıyor diyorlar. ne yapmalıyım. Devamını Oku

Benim tahlillerim bu şekilde sonucu çıktı;

Benim tahlillerim bu şekilde sonucu çıktı;Estradiol 41.67 pg/mL FSH 5.34 mIU/mL - Lüteinlestiren Hormon (LH) 9.15 mIU/mlProgesteron 0.4 ng/mL - TSH 1.51 uIU/mL Serbest T3 2.77 pg/mL Serbest T4 1.07 ng/dL Total Testosteron 41.38 ng/dL... Devamını Oku

Merhabalar;benim tahlillerim aşağıdaki gibidir.

Merhabalar;benim tahlillerim aşağıdaki gibidir.yorumlarsanız çok mutlu olurum.kısaca hikaye;ilk tüpbebek tedavimde hamile kalıp, yoğun kanamalarım sonucu ağır su kaybı nedeniyle gebelik sonlandırıldı.şimdi tekrar tedavi olacak doktorum bu tahlilleri ... Devamını Oku

Merhaba.yasım 22..

Merhaba.yasım 22.. trıglısee: 387.1mg/d1 hıseker: 101.0 mg/d1 nmkolestere:191.4 mg/d1 hıure: 27.88 mg/d1 nmkanımda herhangi bir virüs varmı?kan tahlili yaptırdım bu yazdıklarım dısında cok fazla değer var fakat hepsini yazamadım kısa yazmak... Devamını Oku

Periferik yayma / Lökosit formulu: parçalı 50 %50-70

merhabalar, KBB doktoruna gittim ve tahlil yaptırdım.aşağıdaki gibidir. Periferik yayma / Lökosit formulu: parçalı 50 %50-70 referans Lenfosit 41 %20-40 " yüksek Eozinofil 1 %0-5 " Monosit 6 %3-11 " Bazofil 0 %0-1 " Çomak 2 %0-5 " Devamını Oku

Bu testlere güvenebilir miyim?

Sağlık personeliyim.Hastaya yaptığımIM enjeksiyondan sonra iğnesi elimebattı.ilktahlilANTI-HIV 2.72 2gün sonraki 2.91pozitifçıktı.Doğrulamai çin kan Ankaraya gönderildi.İlkgünve 2 ay sonra benim Anti HIV negativ çıktı.Ayrıca HIVprofilaksisi tedavisi ... Devamını Oku

Tahlil sonucumu yorumlar mısınız ne yapmak gerekiyor?

tahlil sonucumu yorumlar mısınız ne yapmak gerekiyor; ph 5,0 dansite 1030 ürobilinojen normal bilirubin negatif glukoz negatif protein negatif keton + nitrit negatif hemoglobin + idrar mikroskobisi lökosit 15-17 eritrosit 7-8 epitel 7-8 yaşım 24 evli... Devamını Oku

HBs Ag 0.65( non reactive) COI Anti HBs 33.58 (reactive) IU/L

şu tahlil sonuçları ne anlama geliyor der misiniz acaba lütfen :( ? ELİZA: HBs Ag 0.65( non reactive) COI Anti HBs 33.58 (reactive) IU/L HBe Ag 0.10 ( non reactive) COI Anti HCV 0.06 ( non reavtive ) COI Devamını Oku

bu sonucun yüksek çıkması ne anlama geliyor.

merabalar 3 yasında ki oğlumun kan tahlili sonucu lym değeri 64.0 çıktı doktor takibe aldı 2 hafta sonra tekrar tahlil yapacak.bu sonucun yüksek çıkması ne anlama geliyor.ne gibi hastalık belirtisi olabilir? Devamını Oku

Apandisit tahlili hangi tahlildir?

APANDİST TAHLİLİ HANGİ TAHLİLDİR İDRAR YOLU ENFESKSİYONU ÇIKTI MİDEMİN SAĞ BOŞLUK VE KARNIMIN SAĞ ALT TARAFI VE ÜSTÜ ARA ARA AĞRIYOR APANDİST OLABİLİRMİ Devamını Oku

Bebegimiz 1 haftalik sariligi var

Bebegimiz 1 haftalik sariligi var bugun yine tahlil yaptirdik bilirubin total 12, 1 bilirubin direkt 0, 4 indirekt bilirubin 11, 7 direkt coombs testi negatif cikti tahlil sonucu hakkinda bi bilgi verirmisiniz Devamını Oku

Lütfen tahlil sonuçlarımı değerlendiriniz

 Benim tahlil sonucum TSH 1.27 serbestT4 2.38 serbestT3 2.93 sonuçları yorumlayaabilir misiniz? Devamını Oku

LYM Düşüklüğü dikkatimi çekti

oğlum 7 yaşında tahlil sonucunu yorumlarsanız sevinirim Wbc:10,60 (4,5-13)/GR:8,5(2-7,8)/ GR(%)80,60(40,-72)/ LYM :0,90(1-4)/ LYM(%): 8,80 (20-46)MID : 1,10 MID(%):10,60 RBC:4,62 HGB:12,90 HCT:38,10 MCV:82,40 MCH:27,90 MCHC:33,90 RDW-CV:14,70 PLT:325... Devamını Oku

Kan sayımı

WBC:6 NEU:3,2 NEU%:54,2 LY#:2,3 LY%:37,7 MO#:0,5 MO%:8,1 RBC:5,43 Hgb:15,7 Hct:44,1 MCV:81,2 MCH:28,9 MCHC:35,6 RDW_SD:39 Plt:211 MPV:8,2 PDW:10,2 RDW_CV:11,7 BURUN KAŞINTISI HAPŞIRIK AKINTI SORUNU YÜZÜNDEN DOKTORA GİTTİM 4 AYDIR SIKINTI ÇEKİYORUM D... Devamını Oku

biri 5 haftalık biri de 10 haftalık olmak üzere iki gebelik kaybım oldu.

merhaba, biri 5 haftalık biri de 10 haftalık olmak üzere iki gebelik kaybım oldu. araştırma yaptırdık ve çıkan bazı tahlil sonuçlarımın yorumlanmasını istiyorum. MTHFR MUTASYON NORMAL 1298AA çıkmış ancak real time pcr 1-5 trombofili ( 3 test) yazmışl... Devamını Oku

Saç dökülmesi şikayeti ile başvurduğum cilt doktoru tam kan tahlili istedi.

Saç dökülmesi şikayeti ile başvurduğum cilt doktoru tam kan tahlili istedi. Sonuçları aşağıda... İnternetten edindiğim bilgiler kan kanseri şüphesi oluşturdu, çok gerildim. Yardımcı olabilir misiniz?Test Adı Sonuç Birim Referans Değer Açıklama ... Devamını Oku

Yaşım:52 erkek gizli şeker endişesi ile tahlil yaptırıldı.

Yaşım:52 erkekgizli şeker endişesi ile tahlil yaptırıldı.HBA1C...:6% çıktı.Referans aralığı4-6%ancak yüksek çıkan iki değer var:Kolesterol...:230Referans aralığı:200'ün altıLDL Kolesterol...:168Referans aralığı:130'un altıteşekkür... Devamını Oku

Hamilemiyim ?

Gebelik kan tahlil sonucum TOTAL HCG. < 2 ,0 Premenapozal < 4 Postmenapozal < 13 Hamilemiyim ? Devamını Oku

AKŞ: 110 CRP: 1,84 SEDİMANTASYON: (1SAAT): 8 ...

AKŞ: 110CRP: 1,84SEDİMANTASYON: (1SAAT): 8WBC: 11,40LYM: 5,13MONO: 0,78GRA: 5,49LY%: 45,0+MONO%: 6,8GR%: 48,2RBC: 5,25HGB:15,6HCT: 47,6MCV: 91MCH: 29,6MCHC: 32,7RDWc: 11,1RDWs: 49,2PLT: 248PCT: 0,25... Devamını Oku

Merhabalar 2 düşükten sonra yaptırdıgım tahlil sonucunu yorumlayabilir misiniz?

Merhabalar 2 düşükten sonra yaptırdıgım tahlil sonucunu yorumlayabilir misiniz?tsklerAnti-CMV IgG POZITIF 32 AU/mlUA/ml< 15 POZITIF 32 UA/mlAnti Rubella IgM NEGATIF IU/mL0.620.8 - 1.2 NEGATIF 0.62Anti-CMV IgM NEGATIF Index0.070.... Devamını Oku

Merhaba dün yazmıştım ama nereye yazdığı unuttum ve bulamıyorum.

Merhaba dün yazmıştım ama nereye yazdığı unuttum ve bulamıyorum. kan ve idrar tahlilimi yorumlarmısınız. karın agrısı kasık ağrısı ve bulantıyla acile gittim ve az iltihap var dediler gecmesze urologa gıt dedıler. sızce dogru tanımı ?hematoloji ... Devamını Oku


?