HAYIRLI AKŞAMLAR ADETİMİN 3.GÜNÜ YAPILAN HORMON TESTLERİNDE LH:13.89 E2:20 FSH:31.89 ÇIKTI.VE DOKTOR BEY HER İKİ TARAFTAKİ YUMURTALIKLARIN ERKEN YAŞLANMAYA BAŞLAMIŞ DEDİ BU SEVİYESEMDE TAHLİLLERİMİ DEĞERLENDİREBİLİRMİSİNİZ ACABA. Devamını Oku
5 aylik bebegin tahlil sonuclari Wbc 2.64 Lym 1.11 Mono 0.17 Gra 1.36 Ly%41.9 Mono %6.6 Gr%51.6 Eritrosit (Rbc) 3.92 Hemoglobin (Hgb) 10.7 Hematoklit (hct) 30.95 Mcv 79 Dr kansizlik oldugunu soyledi ne yapmaliyiz. Devamını Oku
çoçuğum 15 aylık daha 10 gün önce boğaz ve kulak rahatsızlığı için klamoks 200 ü 8 gün kullandık. kullanmayı bıraktığımızın ertesi günü ateşi 39.5 e çıktı tekrar doktora götürdük tahlil yaptık wbc 21.5 çıktı doktor tekrar klamoks 600 verdi sizce ne y... Devamını Oku
Kolay gelsin kocamın tahlil sonuçları açlık kan şekeri 129 referans 75-100 ürik asit 8.2 referans 3.4-8.0 trigliserid 399 referans 35.0-160.0 hdl-kolesterol 25 referans 35-55 vldl-kolesterol 80 referans 12.0-33.0 alt 84 referans 0-41 ggt 85 referans ... Devamını Oku
eşimde burunda kanama sağ kasığında şiddetli ağrı (bir doktor iltihap diğer doktor fıtık dedi) boynunda misket büyüklüğünde şişlik şiddetli başağrısı var Kan tahlillerini yaptırdık ınr, protrombin zamanı ,pıhtılaşma zamanı normal sadece kolestrol ile... Devamını Oku
merhaba...beta hcg değerim 3gün önce 349.4 idi.tahlilden 2 gün sonra 371.3 çıktı doktorum az artığını söyledi her iki günde bir kan testi istedi...son adet tarihim 5 aralık çok erken öğrendik. bu normal bi durum mu yoksa artışta bir sorun mu pztesi y... Devamını Oku
İdrar tahlil sonucumda erıtrosit 30 lokosit 46 SQUAMOZ EPİTEl$ ise 31 çıktı sizce bu değerlerim çokmu yüksek Devamını Oku
çocuğuda akşamları yüksek ateş vardı idrar tahlili yaptırdık sonuçları lökosit 4-5 eritrosit 2-3 epitel 4-5 keton 3+ dansite 1030 p H 5 kızım 5.5 yaşındadır. Devamını Oku
İyigünler annem 47 yaşında adet kanaması çoktu doktor kan tahlili yaptı.sonuçlar şu şekilde: CBC SONUÇLARI: %LYMPH 15.3 (25 İLE 50 ARASINDA OLMASI LAZIMMIŞ)%PCT:0.19(0.2 İLE 0.5 ARASINDA OLMASI LAZIMMIŞ) diğer değerleri normal ben internettten baktım... Devamını Oku
mrb 15 aylık bir kzım var kan tahlili soncu HGB 8,63 HCT 28,6 PLT 453 MCV 55,6 MCH 16,8 MCHC 30,2 RDW 23,1 PDW 18,3 MON% 10,1 çıktı bana bunu açıklayabilir misin önemli ve kötü birşey yoktur değil mi Devamını Oku
Sperm konsantrasyonu 36,7 İleri hareketli 30 Toplam sperm sayısı 113,8 İleri hareketli spermler 34,1 Hareketsizlik 48 Yerinde har 22 eşimin spermiyogram tahlili sizce nasıl? Devamını Oku
merhabalar,5 yaşındaki oğlumun tahlil sonuçları; wbc-6.9 rbc-3.34 hgb-8.5 hct-24.5 mcv-73 mch-25.4 mchc-34.6 plt-271 mpv-7.3 rdw-13 %lym-32.4 %mon-7.5 %gra-60.1 #lym-2.2 #mon-0.5 #gra-4.2 pct-0.19 pdw-11.1 kanı çok mu düşük,teleşlanmalımıyım? Devamını Oku
hocam tahlil sonuçları perhizi:5 gün ph:7,5 hacim:3,0 görünüm:opelasan likefaksiyon:25 viskosite:normal sayı:48 milyon aglutunasyon:negatif 30DAKİKA hızlı ilerleyici:%15 ilerleyici:%25 lokal hareketli:%10 hareketsiz:%50 2.SAAT hızlı ilerleyici:%10 il... Devamını Oku
kan tahlilerime bakarmısınız lütfen LYMPH 50,2 HGB 13,4 MCH 26,5 MCV 79,4 MON 4,5 Devamını Oku
merhaba 11 aylık kızımın tahlil sonuçları bazıları yüksek bu ne anlama geliyor cevaplarsanız sevinirim vitamin B12 1078 WBC 21,8 PLT 444 LYM 8,51 NEU 11,10 MONO 1,48 BAS 0,39 anti Gliadin IgA NEGATİF,lt2 Anti endomisyum antikor (ema) IgA NEGATİF Devamını Oku
Merhabalar.Babam 2 hafta önce ilk defa kemoterapi almıştı.Ve bugün yapılan tahlil sonuçları şu şekildedir: RBC sayısı 4.47 , Hemoglobin 12.80 , RDW 14.9 , MCHC 31.1 . Diğer değerler normal referanslarda fakat bu 4 değer koyu renk yazılmış.Değerle... Devamını Oku
Babamın plt değeri 94 çıktı ve dalak büyümesi var muayeneye gittiğinde tahlil yaptılar ama hala tahlil çıkmadı genetik tarama testi demişler hastanede çok korkuyorum bişey çıkmasından çünkü doktor bir daha ki sefere kemik iliği testi yapabiliriz dem... Devamını Oku
Ben 30 yaşında bir bayanım karında şişkinlik nedeniyle doktora gittim hemogram tahlili sonucunda WBC 11.6 çıktı.Enfeksiyon kaynaklı olabilir mi? Devamını Oku
Çocuklara okulda strip test cihazıyla idrar tahlili yapıldı. protein ( -) olması gerekirken( +) çıkmış. ketone (-) olması gerekir(e)ser sonucu çıkmış. çocuğum 4 yaşında kız çocuğu. hangi dr a gitmem gerekiyor ve kötümü bişimii bu sonuçlar Devamını Oku
Anti toxoplazma ıgm .064 yüksek çıktı normal değerinden anti rubella ıgg 22.4 yüksek çıktı 23/12/2013 tarihinde testi yaprırdım şuan 8hafta 4günlük hamileyim tahlil sonucunu değerlendirirmisiniz Devamını Oku
değerlerim normalmi t4 1.05 TSH 0,804 BEN ÇOK HIZLI KİLO ALIYORUM AMA VEREMİYORUM BUNUN İÇİN NASIL Bİ TAHLİL YAPILIR Devamını Oku
son edetim başlangıcı 4 aralık bitiş 8 aralık.30 aralık yeni adet günümdü olmadım.bir hafta önce .5/6 gün sürdü.yerleşme kanaması olabileceğini düşünüp p.tesi kan thll.li yaptırdım negatif.tahlili tekrarlamalımıyım geç döllenme olabilirmi.daha adet o... Devamını Oku
merhaba yiğenim 5 yaşında tahlil sonuçlarında lym%65.7 neu#1.1 neu%21.1 wbc 5.2 çıktı annesi lösemi olduğunu düşünüyor doktor bir şey demedi sizce bu sonuçlara göre ne yorum yapabilirsiniz teşekkürler Devamını Oku
Gilbert sendromu teshisi koydu doktor kan tahlillerime bakarak ama okudugum kadariyla netten yan etkilerinin hicbirine rastlamadim sizce bu normal mi Devamını Oku
Merhaba, 31.12.2013 tarihinde genel kan ve idrar tahlillerimi yaptırdım. Anormal çıkan sonuçlarım; % Eosinofil % 5,1 ( 0,9 - 2,9 ) İdrarda Total Protein ( Spot ) 12,68 ( 0 - 0 ) İdrarda Kreatinin ( Spot ) 228 ( 0 - 0 ) Devamını Oku