"tahlil" araması için sitede yer alan sonuçları

Ultrasonda 2.5 mm yazıyor. Sizce değerler normal mi?

Merhaba son regl tarihim 22 şubat.27 martta kan tahlili yaptırdım ve hcg beta değerim1510 .ancak keseyi küçük gördüğünü söyledi doktorum.ultrasonda 2.5 mm yazıyor.sizce değerler normal mi yoksa bi sıkıntımı var. teşekkürler Devamını Oku

Yorumlar mısınız? Hb A1: %58 referans:94-99 Hb F: % 0.9 Referans:0-2 Hb S: % 37.4 referans:0-1.5

İyi gunler, hemoglobin elektroforezi tahlil sonuclarimi yorumlarmisiniz? Hb A1: %58 referans:94-99 Hb F: % 0.9 Referans:0-2 Hb S: % 37.4 referans:0-1.5 Hb A2: % 3.7 referans:1-4 Simdiden cok tesekkurler.... Devamını Oku

Lütfen yorumlayın. NEU:% 34.5 LYM%: 57.1 BASO% 0.023 RDW : 15.4 PDV : 18.2 SEDİMASYON 1 SAAT.56

Tahlil sonuçlarım: NEU:% 34.5 LYM%: 57.1 BASO% 0.023 RDW : 15.4 PDV : 18.2 SEDİMASYON 1 SAAT.56 CRP : 10 KOLOSTROL :297 HDL :83 LDL :200  Devamını Oku

Anti rubella IgG H 172.0 sonucu bu çıktı acaba bilgilendirmeniz mümkün mü?

Gebelik için doktorumun verdiği tahlilleri yaptırdım. Buna istinaden Anti rubella IgG H 172.0 sonucu bu çıktı acaba bilgilendirmeniz mümkün mü? Devamını Oku

Sonuçlarımı yorumlar mısınız? Anti DS DNA (Elisa)< 100 Anti Kardiyolipin IGG (ACA IGG)< 12 Anti Kardiyolipin IGM (ACA IGM)< 12 ANTI-SSB (ELISA) RU/ml< 20

22 yaşındayım doktorum sle olduğumda şüpheleniyor tahlil sonuçlarım ; ALERJİ C4 14.8 mg İdrarda protein 58.6 mg İdrarda keratinin 288 mg Anti DS DNA (Elisa)< 100 Anti Kardiyolipin IGG (ACA IGG)< 12 Anti Kardiyolipin IGM (ACA IGM)< 12 ANTI-SSB (ELISA)... Devamını Oku

Eritrosit (RBC) 5,1 ( 3,8 - 5,0 ) ve Hemoglobin (HGB) 13,8 (10,5 - 13,5 ) cıktı. Yorumlayabilirseniz sevinirim.

İyi günler. 8 yasındaki kızımın tahlil sonuclarında Eritrosit (RBC) 5,1 ( 3,8 - 5,0 ) ve Hemoglobin (HGB) 13,8 (10,5 - 13,5 ) cıktı. Yorumlayabilirseniz sevinirim. Tesekkurler, GK Devamını Oku

Lütfen yorumlayın. Serbest T3:2.98 Serbest T4 :0.89 Tsh :2.37

5 haftalık hamileyim 4 gün önceki tahlil sonucum serbest t3:2.98 serbest t4 :0.89 tsh :2.37 bugün endokronoliji bölümüne gittim ve ordaki degerlerde serbest t3 :3.00 serbest t4 : 0.97 tsh :1.99 glukoz :88 doktor herşeyin normal oldugunu söyledi ama b... Devamını Oku

Kan tahlili yaptırdım aklıma bişey takıldı ..

kan tahlili yaptırdım aklıma bişey takıldı Anti HIV     0.52 NEGATİF     -    0 - 0.99 bunların bende 0,00 çıkması gerekli değilmiydi neden 0,52 korkuyorum. ve diğer değerler içinde sınıra en yakın olan LYM%     48.6    %    15 - 50 şüpheliyim son 6 ... Devamını Oku

Doktor ya saglıksız yda dış gebelik demişti ama son tahlilim yuksek cıkınca sasırdı sizce durumum nedir

24,03,2014 beta hcg 353 26,03,2014 hcg 468 28,03,2014 hcg 882.1 ilk önce doktor ya saglıksız yda sış gebelik demişti ama son tahlilim yuksek cıkınca sasırdı sizce durumum nedir Devamını Oku

İdrar tahlilimi yorumlar mısınız...

İDRAR TAHLİLİ WBC- NEGATİF ERİTORSİT -*ESER BİLİRUBİN - NEGATİF UROBİLİNOJEN - NEGATİF KETON - NEGATİF GLUKOZ - NEGATİF PROTEİN -NEGATİF NİTRİT - NEGATİF PH - *5.5 6.0 7.5 DANSİTE - 1017 1015-1025 RENK -SARI GÖRÜNÜM - BULANIK ERİTOSİT -3 SAĞLIKLIMIYI... Devamını Oku

Merhaba ben kardiyoloji polinikliginde kan tahlilı yaptirdim nasil acaba?

Merhaba ben kardiyoloji polinikliginde kan tahlilı yaptirdim FT3 2.3-4.2 SONUC=3.28 FT4 0.74-1.52 SONUÇ=1.12 TSH 0.35-5.50 SONUC=1.07 nasil acaba Devamını Oku

Ellerimin titremesi sikayeti ile doktora gittiğimde tiroidle ilgili sorun olabilecegini söyledi. tahlil sonuclarınde ST3 eksikliği sorun yaratır mı ?

ellerimin titremesi sikayeti ile doktora gittiğimde tiroidle ilgili sorun olabilecegini söyledi. tahlil sonuclarınde ST3 eksikliği sorun yaratır mı ? serbest T3 :2.45 referans aralığı 2.6 - 4.5 Serbest T4: 1.09 referans aralığı 0.98 - 1.63 TSH:2.59 r... Devamını Oku

Adetin 3. günü doktorum tahlil istedi; progesteron 0,77 referans aralığı 0,32-1,14folikül 0,25-2,90 luteal 0,19-0,71

 Adetin 3. günü doktorum tahlil istedi; progesteron 0,77 referans aralığı 0,32-1,14folikül 0,25-2,90 luteal 0,19-0,71 menepoz değerlendirmeniz için şimdiden teşşekkürler. Devamını Oku

Sabaha kadar bobregim agridi.Tahlilimi yorumlar mısınız..

Sabaha kadar bobregim agridi.Tahlilim: BLD 1+ NEGATIF-NEGATIF LEU 3+ NEGATIF-NEGATIF BIL NEG NEGATİF-NEGATIF UBG NORM NORMAL-NORMAL KET +- NEGATIF-NEGATIF GLU NEG NEGATIF-NEGATIF PRO NEG NEGATIF-NEGATIF pH 6.5 4.8-7.4 NIT NEG NEGATIF-NEGATIF SG 1.000... Devamını Oku

Beta HCG 3572 çıktı sizce sorunlu mu ve eğer sorunluysa nasıl alınıyor ilaçlamı yoksa kürtajlamı teşekkürler

selamlar. 6 şubat ita adetim başladı ve gecikince doktora gittim 19 marttaki tahlilde betahcg değeri 1762 çıktı ancak doktor betaya göre kese küçük dedi(5mm) 31 martta yani 13 gün sonra ise beta 3572 çıktı sizce sorunlu mu ve eğer sorunluysa nasıl al... Devamını Oku

8 aylık oglumu öksürük nedeni ile doktora götürdüm sonuçlarını yorumlar mısınız..

8 aylık oglumu öksürük nedeni ile doktora götürdüm ciger filmi ve kan tahlili verdik filmi normal çıktı kanda IgE degeri 9.23 çokmu yüksek doktor alerji dedi kafama takıldı alerji ise efer geçicimi yoksa kalıcımı olur tşk Devamını Oku

Beta HCG değerim 1510 çıktı. Sorun var mı?

Merhaba son regl tarihim 22 şubat.27 martta kan tahlili yaptırdım ve hcg beta değerim1510 .ancak keseyi küçük gördüğünü söyledi doktorum.ultrasonda 2.5 mm yazıyor.sizce değerler normalmi yoksa bi sıkıntımı var. teşekkürler Devamını Oku

Sonuçların anlamı nedir? Anti DS DNA (Elisa)< 100 Anti Kardiyolipin IGG (ACA IGG)< 12 Anti Kardiyolipin IGM (ACA IGM)< 12 ANTI-SSB (ELISA) RU/ml< 20

22 yaşındayım doktorum sle olduğumda şüpheleniyor tahlil sonuçlarım ; ALERJİ C4 14.8 mg İdrarda protein 58.6 mg İdrarda keratinin 288 mg Anti DS DNA (Elisa)< 100 Anti Kardiyolipin IGG (ACA IGG)< 12 Anti Kardiyolipin IGM (ACA IGM)< 12 ANTI-SSB (ELISA)... Devamını Oku

Sonuçlar nedir? Hb A1: %58 referans:94-99 Hb F: % 0.9 Referans:0-2 Hb S: % 37.4 referans:0-1.5 Hb A2: % 3.7 referans:1-4

İyi gunler, hemoglobin elektroforezi tahlil sonuclarimi yorumlarmisiniz? Hb A1: %58 referans:94-99 Hb F: % 0.9 Referans:0-2 Hb S: % 37.4 referans:0-1.5 Hb A2: % 3.7 referans:1-4 Simdiden cok tesekkurler.... Devamını Oku

Değerlendirir misiniz? NEU:% 34.5 LYM%: 57.1 BASO% 0.023 RDW : 15.4 PDV : 18.2 SEDİMASYON 1 SAAT.56 CRP : 10 KOLOSTROL :297

Tahlil sonuçlarım: NEU:% 34.5 LYM%: 57.1 BASO% 0.023 RDW : 15.4 PDV : 18.2 SEDİMASYON 1 SAAT.56 CRP : 10 KOLOSTROL :297 HDL :83 LDL :200  Devamını Oku

Sonuçlar nasıl? Serbest t3: 2.98 serbest t4 :0.89 tsh :2.37.

5 haftalık hamileyim 4 gün önceki tahlil sonucum serbest t3:2.98 serbest t4 :0.89 tsh :2.37 bugün endokronoliji bölümüne gittim ve ordaki degerlerde serbest t3 :3.00 serbest t4 : 0.97 tsh :1.99 glukoz :88 doktor herşeyin normal oldugunu söyledi ama b... Devamını Oku

Kırık saçlar jiletle alınırken HIV bulaşr mı?

http://tahlil.com/hiv-bulasir-mi hocam sacimiza elimizi basimiza koyup ittigimizi dusununun jileti de öyle iterek kirik saçları aldi hiv panaroyasindan değil ama hiv böyle bulasir mi lütfen Devamını Oku

Gozlerim uzak mesafeyi gormuyor ve kati gidalari yutamiyorum cook kotuyum

Bana bana uzman bir doktorun mail adresini verirseniz onunla yazismak isterim tahlil sonuç larini gondermek isterim bana yardimci olur musunuz yalvarıyorum nefes alamiyorum esneyemiyorum merdiven cikmada zorlaniyorum gozlerim uzak mesafeyi gormuyor v... Devamını Oku

Beta HCG değerim 1510 çıktı. Kaç haftalık hamileyim?

Merhaba son regl tarihim 22 şubat.27 martta kan tahlili yaptırdım ve hcg beta değerim 1510 .ancak keseyi küçük gördüğünü söyledi doktorum.ultrasonda 2.5 mm yazıyor.sizce değerler normal mi yoksa bir sıkıntımı var. teşekkürler Devamını Oku

Sonuçlar nasıl? Hb A1: %58 referans:94-99 Hb F: % 0.9 Referans:0-2 Hb S: % 37.4 referans:0-1.5 Hb A2: % 3.7 referans:1-4

İyi gunler, hemoglobin elektroforezi tahlil sonuclarimi yorumlarmisiniz? Hb A1: %58 referans:94-99 Hb F: % 0.9 Referans:0-2 Hb S: % 37.4 referans:0-1.5 Hb A2: % 3.7 referans:1-4 Simdiden cok tesekkurler.... Devamını Oku


?