"tahlil" araması için sitede yer alan sonuçları

.İdrar tahlil sonuçlarım şöyledir: eritrosit: 2-3/Lökosit 7-8/Epitel BOL/Bakteri AZ.Adetli değildim. Endişeliyim.

25 yaşında bayanım.4 gündür inanılmaz idrar yanması, pembemsi idrar,kasık ağrıları çekiyorum.Tahlil yapmadan önce doktorum böbrek taşı olabilir dedi.Ultrasonda birşey görünmedi.İdrar tahlil sonuçlarım ise şöyledir: eritrosit: 2-3/Lökosit 7-8/Epitel B... Devamını Oku

9 yaşındaki kızımın tahlil sonuçlarını yorumlar mısınız?

9 yaşındaki kızımın tahlil sonuçları yorumlar mısınız?Wbc:10,2 Lym# : 2,53 Neu#:6,82 Eos# : 0,105 Lym :24,7 Neu%: 66,8 Eos%:1,03 RBC:4,17 HGB:7,8 HCT:26,1 MCV :62 MCH:18,7 MCHC:29,9 PLT:379 RDW:18,4 PDW:19,7 MPV:5,47PCT:0,207 MONO#:0,709 Ferrtin... Devamını Oku

Akciğer kanserinde radyolojik tahliler nelerdir ve bunlar nelerdir?

 Akciğer kanserinde radyolojik tahliler nelerdir ve bunlar nelerdir ağzindan kan geldiği zaman ve kati gıdaları yutamıyorum derin nefes alamıyorum esneyemiyorum merdiven cıkmada zorlanıyorum gözlerim uzak mesafeyi görmüyor akciğer kanserinde hangi ev... Devamını Oku

2 hafta önce iş yerinin yapmış olduğu kan tahlilindeki eksi ve artı değerleri yorumlar mısınız acaba; WBC: 17.1 LYM: 4,8?

2 hafta önce iş yerinin yapmış olduğu kan tahlilindeki eksi ve artı değerleri yorumlar mısınız acaba; WBC: 17.1 LYM: 4,8 MON: 0,9 GRN: 11,4 RDV: 14,7 MPV: 8,1 PDW: 15,6 yorumlar mısınız? Devamını Oku

28 yaşındayım 3 düşük yaptım doktorum bazı tahliller istedi prolaktin 37 neden

28 yaşındayım 3 düşük yaptım doktorum bazı tahliller istedi prolaktin 37 neden? Devamını Oku

33 erkegim karaciger ensimlerim yüksek cıktı dalagımda büyüme sınırda plt 87 pct 0.09 çıktı ankaraya giden bazı tahlillerim var problemim ne acaba

33 erkegim karaciger ensimlerim yüksek cıktı dalagımda büyüme sınırda plt 87 pct 0.09 çıktı ankaraya giden bazı tahlillerim var problemim ne acaba Devamını Oku

merhaba ben 34 yaşındayım tahlillerimden bazıları son günlerde çok çarpıntım ve baş ağrım var halsizliğim var ayağa kalktığımda gözüm kararıyor...

merhaba ben 34 yaşındayım tahlillerimden bazıları hemogram HGB 8.1 HCT 26 MCV 70.3 MCH 21.8 DEMİR 3 DEMİRBAĞLAMA KAPASİTESİ 452 FERRİTİN 2,9 AST 38 POTASYUM 5,2 CK 1228 son günlerde çok çarpıntım ve baş ağrım var halsizliğim var ayağa kalktığımda göz... Devamını Oku

Tahlil sonuçlarım: NEU:% 34.5 LYM%: 57.1 BASO% 0.023 RDW : 15.4 PDV : 18.2 ?

Tahlil sonuçlarım: NEU:% 34.5 LYM%: 57.1 BASO% 0.023 RDW : 15.4 PDV : 18.2 SEDİMASYON 1 SAAT.56  CRP : 10 KOLOSTROL :297 HDL :83 LDL :200 yorumlar mısınız? Devamını Oku

İdrar tahlil sonucumda hemoglabin1+pozitif çıkmış ne demek ?

İdrar tahlil sonucumda hemoglabin1+pozitif çıkmış ne demek ? Devamını Oku

İyi gunler tahlil sonuçları şunlar; HIV-COMBI NEHATIF 0.19 ANTI-HBS 214.69 ANTI-HCV ?

İyi gunler tahlil sonuçları şunlar; HIV-COMBI NEHATIF 0.19  ANTI-HBS 214.69 ANTI-HCV MIKROPART NEGATIF 0.10  BHS AG NEGATIF 0.29  KREATIN KINAZ 281.00  MCV 76.00 MCHC 36.60  RDW-SD 18.00 yorumlar mısınız? Devamını Oku

Hemoglobin elektroforezi tahlil sonuçlarımı yorumlar mısınız ? Hb A1: %58 referans:94-99 Hb F: % 0.9

Hemoglobin elektroforezi tahlil sonuçlarımı yorumlar mısınız ? Hb A1: %58 referans:94-99 Hb F: % 0.9 Referans:0-2 Hb S: % 37.4 referans:0-1.5 Hb A2: % 3.7 referans:1-4  Devamını Oku

Ben epilepsi hastasıyım lamıctal 50 mg (günde 6 tane) ve convulex 500 cr günde 1 kere ama 2 kapsül) kullanıyorum.

 Ben epilepsi hastasıyım lamıctal 50 mg (günde 6 tane) ve convulex 500 cr günde 1 kere ama 2 kapsül) kullanıyorum.Kan tahlili sonuçlarımda valproik asit 1.08 çıktı.Çok düşük olduğundan bana herhangi bir zararı olur mu?.Konu hakkında yardımlarınızı ri... Devamını Oku

22 yaşındayım doktorum şöyle olduğumda şüpheleniyor tahlil sonuçlarım ; ALERJİ C4 14.8 mg İdrarda protein 58.6 mg?

22 yaşındayım doktorum şöyle olduğumda şüpheleniyor tahlil sonuçlarım ; ALERJİ C4 14.8 mg İdrarda protein 58.6 mg İdrarda keratinin 288 mg Anti DS DNA (Elisa)< 100 Anti Kardiyolipin IGG (ACA IGG)< 12 Anti Kardiyolipin IGM (ACA IGM)< 12 ANTI-SSB (ELIS... Devamını Oku

30 haftalık hamileyim. Kan tahlili sonuçlarımı yorumlarmısınız. TSH Ve serbest T3değerlerim referans değerler içerisinde

30 haftalık hamileyim. Kan tahlili sonuçlarımı yorumlarmısınız. TSH Ve serbest T3değerlerim referans değerler içerisinde fakat serbestT4değeri en düşük 9 iken benim değerim 7.07dir. RBC, PCT, üre, kreatinin değerlerim düşük °/, LYMPH, °/, BASO ve #BA... Devamını Oku

T3: 3.53 T4: 0.95 ve TSH :4.5308 çıktı. Sonuçlar nasıl?

Merhaba ben aile hekimliğine gittim ve tahlil yaptirdim tiroit değerlerim T3: 3.53 T4: 0.95 ve TSH :4.5308 çıktı doktor tiroitin az calisiyor dedi.baktigim birçok belirti bunyemde mevcut örn;halsizlik,unutkanlık, aşırı kilo alıp verememek,el ve ayak ... Devamını Oku

Biyokimya AST:37.06(0-31) ALT:51.95(0-34) Hemogram WBC:13.6(3.5-10) PLT:478(100-400) GRAN:10.2(1.2-8) RDW%:16.1(11-16),yorumlarsanız sevinirim.

Merhaba; 27 yaşındayım 2 aylık oğlum var.Ayaklarımda şişme ve büyük kırmızı lekelerden dolayı yaptırdığım tahlil değerlerim şu şekilde; Biyokimya AST:37.06(0-31) ALT:51.95(0-34) Hemogram WBC:13.6(3.5-10) PLT:478(100-400) GRAN:10.2(1.2-8) RDW%:16.1(11... Devamını Oku

kan tahlili yaptırdım ve ALT sonucum 9 çıktı. Ne düşünüyorsunuz?

Merhaba kan tahlili yaptırdım ve ALT sonucum 9 çıktı ve doktorum karaciğerin iflas bayrağını çekmek üzere dedi.Bana bu konuda bilgi verirseniz ve ne gibi önlemler almam gerektiği konusunda yardımcı olursanız sevinirim. Yaş:36 cinsiyet:bayan Devamını Oku

WBC [H] 16,51 4-10 --RBC [L] 4,62 4,7-6,1--HGB [L] 10,7 14-18---HCT [L] 33,2 42 52 %--PLT [H] 602 150 - 450--MCV [L] 71,8

Merhaba hocam 4 yaşında oğluma geniz eti var denip ameliyat talep edildi ve derhal ek tahliller yapıldı sonucu değerlendirir misiniz.Teşekkürler. WBC [H] 16,51 4-10 --RBC [L] 4,62 4,7-6,1--HGB [L] 10,7 14-18---HCT [L] 33,2 42 52 %--PLT [H] 602 150 - ... Devamını Oku

Beta HCG değerim 6145 çıktı Ultrasonda embriyo gözükür mü?

Hocam ben 20.01.2014 kan tahlili yaptirdim hcg hormon 57,1 cikti. On gün sonra tekrar kan aldirdim 6145 cikti hcg degerim. Bu degerler size normal mi ve ne zaman doktora gidip ultrasonda gözükür embryo? Devamını Oku

Kan Tahlili yaptırdım ve B12'im 297 çıktı sizce bu oran düşük mü?

Merhaba Kan Tahlili yaptırdım ve B12'im 297 çıktı sizce bu oran düşük mü düşükse kaç olmalıdır. Ve zamanla B12 düşer mi? Devamını Oku

Elisa testinde hsga sonuç negatif 0.01 çıktı bu iyi midir?

Soru:Cevap verdiğiniz için çok teşekkür ederim bugün tekrardan yaptırdığım tahlillerimde ALT sonucum 74 çıktı 4 gün içinde değerlerin düşmesi ciddi bi sorun olmadığını gösterirmi? Birde TSH değerimin bukadar düşük olması hamile kalmama engelmidir? El... Devamını Oku

Sonuçlar prolaktin 12.1 ng/dl refarans degeri 2.5---14 testesteron 233ng/dl referans değeri 212---742?

Hocam 22 yasında erkeğim sol varikosel ameliyatı geçirdim 10 ay sonra cinsel hayatımda ilk kez sertleşme sorunu yaşadım doktorum kan tahlili istedi hormon lara bakmak için çıkan sonuçlar prolaktin 12.1 ng/dl refarans degeri 2.5---14 testesteron 233ng... Devamını Oku

Tahlil sonuçlarım ESTRDL=39/ hFSH=5,89 / FT3=2,8 / FRT4=1,05 / hLH=3,87 / Prog=0,3 / PRL=18,76 / TSH=2,35. Bir problem var mı?

Merhaba ben 32 yaşında bir bayanım. Tahlil sonuçlarım ESTRDL=39/ hFSH=5,89 / FT3=2,8 / FRT4=1,05 / hLH=3,87 / Prog=0,3 / PRL=18,76 / TSH=2,35 Doktorum birşey yok dedi ama ben genede tedirgin oluyorum .Hamilelik için bir problem görünüyormu ? Teşekkür... Devamını Oku

WBC..3.56 / 3.20 NEUT 1.59 / 1.46 yorumlamanızı rica ederiz.

Eşime ait yaklaşık bir ay ara ile yapılan kan tahlilinde iki değer, normalin altında, ikincisinde dahada düşük çıktı.ilk sonuç biray önceki, sonraki yeni WBC..3.56 / 3.20 NEUT 1.59 / 1.46 yorumlamanızı rica ederiz.  Devamını Oku

Anti Tg antikor 0-115 aralığında olması gerekiyormuş benim ki 372,5 çıktı. Hamileliğe engel mi?

Ben troid tahlillerimi yaptırdım hepsi normal cıktı sadece Anti Tg antikor 0-115 aralığında olması gerekiyormuş benim ki 372,5 çıktı. dr 2 ay sonra gel tekrar bakalım dedi yuksek çıkması hamile kalmama engel mi Devamını Oku


?