"tahlil" araması için sitede yer alan sonuçları

Merhabalar.ön tanım :akut sistit.tahlil sonuçlarım...

merhabalar.ön tanım :akut sistit.tahlil sonuçarın Dansite     1.030     N     1.005 - 1.030                 PH     5.0     N     5 - 8                 Lökosit     -         0 - 5                 Nitrit     -                         Protein     -     ... Devamını Oku

Hamileyim 35 haftalık dr dahliyeden kan tahlili istedi birde sizler bakabilirmisiniz

hamileyim 35 haftalık dr dahliyeden kan tahlili istedi birde sizler baka bilirmisiniz wbc 7.48-lym 14.70-mon2.89-neu81.17-rbc3.48-hgb10.5-hct31.9-rdwcv16.6 sizler ne gibi bir tedavi veya vereceginiz öneri nedir dahiliyeci bir şeyler anlattı fakat sad... Devamını Oku

Merhaba hemogram raporumun sonuçlarına göre normal olmayan değerler ..

Merhaba hemogram raporumun sonuçlarına göre normal olmayan değerler ; -HGB 10.8 (L) , - HTC 32.2 (L) , -MCV 79,1 (L) , -MCH 26.5 (L) , RDW 17.7 (H) rutin biyokimya sonuçlarına göre normal olmayan değerler; -Demir 167 (H) -Fibrinojen 188 (L) Tahlil so... Devamını Oku

31 yaşında erkek sigara kullanıyorum ve paxil ilaçı alıyorum son 10 aydır.

Hocam iyi günler; Kolestrol:246, LDL Koles.:165, Trigliserid:216, ALT:45, Sodyum:146, MONO:1, MONO%:11,1 Son yaptırdığım kan tahlilinde yüksek çıkan değerlerimi yazdım. yorumlarsanız sevinirim. 31 yaşında erkek sigara kullanıyorum ve paxil ilaçı alıy... Devamını Oku

30 yıllık Tip 1 diabetliyim. Sağlıklıyım ve kuralcıyım.

30 yıllık Tip 1 diabetliyim. Sağlıklıyım ve kuralcıyım. Tırnak mantarı için gittiğim doktorumun tahlil sonucunda ilk defa Laktat Dehidrogenaz (LDH) 310 çıktı. Bunun hücre yıkımının olduğunu öğrendim. Ne dersiniz Chek up mı yaptırmalıyım. Teşekkürler ... Devamını Oku

23 yaşında evli bayanım idrar tahlilimi yorumlarsanız çok sevinirim teşekkür ederim.

İyi akşamlar merhabalar, çok teşekkür ederekten 23 yaşında evli bayanım idrar tahlilimi yorumlarsanız çok sevinirim teşekkür ederim. GLİKOZ, PROTEİN, BİLİRUBİN, ÜROBİLİNOJEN, KETON VE NİTRİT NEGATİF ERİTOSİT 1 LÖKOSİT 6 EPİTEL 9 MUKUS 2 Devamını Oku

27 yasında bir bayanım agrılarım için doktora gittim tahlil sonuclarımda crp6.1 (0-5) cıktı

 27 yasında bir bayanım agrılarım için doktora gittim tahlil sonuclarımda crp6.1 (0-5) cıktı Devamını Oku

Lökosit Sayısı * 11.9 bin/uL 4.4-11.3 bin/uL Nötrofil * % 76.2 % 44-76. Sonuçlarla ilgili bilgilerinizi rica ederim.

Merhaba;24 haftalık gebeyim. Tahlil bilgilerim aşağıdadır.Sonuçlarla ilgili bilgilerinizi rica ederim. Lökosit Sayısı * 11.9 bin/uL 4.4-11.3 bin/uL Nötrofil * % 76.2 % 44-76 Lenfosit * % 16.7 % 22-40 Eozinofil * % 1.6 % 2-4 Nötrofil Sayısı * 9.0 bin/... Devamını Oku

glukoz 132 (74-106) demir 40 (33-193). Yorumunuz nedir?

Merhabalar öncelikle tahlildeki glukoz oranı kahvaltıyla ilişkiliydi. Yüksek çıkması beni rahatsız etti. ayrıca demir oranındaki değer kahvaltısız daha mı düşük çıkar. glukoz 132 (74-106) demir 40 (33-193) demir bağlama kapasitesi 204 (125-345) hgb 1... Devamını Oku

Lh : 18.57, Estradiol 81.61, Total testosteron 71.75.. Bu ne anlama geliyor,yardım eder misiniz?

23 yaşındayım,bekarım.3 aydır adet görmediğim için doktora gittim. Polikistik over sendromu düşündü ve tahlil istedi.Tahlil adetimin ikinci günü yapıldı.SONUÇLARIM: Trigliserid 239 çıktı.Hormon testinde ise : Lh : 18.57, Estradiol 81.61, Total testos... Devamını Oku

Dün yüksek ateşden (38,7) dolayı acile gittim.İdrar tahlili istediler her sahada 12-14 eritrosit, 2-3 lökosit ve 5-6 epitel hücre görüldü yazıyor.

Merhaba hocam; Dün yüksek ateşden (38,7) dolayı acile gittim.İdrar tahlili istediler her sahada 12-14 eritrosit, 2-3 lökosit ve 5-6 epitel hücre görüldü yazıyor. dansite 1010 sonuçlarım hakkında bilgi almam mümkün mü? doktorum üroloji dedi geçen haft... Devamını Oku

18 günlük bebeğimin saglık ocagındakı topuk kanından yapılan tahlılınde kan degeri 6.5 çıktı?

18 günlük bebeğimin saglık ocagındakı topuk kanından yapılan tahlılınde kan degeri 6.5 çıktı bunun üzerine çapa tıp da yapılan tahlilinde ft4 testi 15.8-- TSH 5.510 olarak çıkı. bu degerler normale yakınmı?dr 1 ay sonra tekrar teste çağırdı bebegimin... Devamını Oku

Merhaba bana genital herpes tanisi kondu ilac kullaniyorum*

Merhaba bana genital herpes tanisi kondu ilac kullaniyorum son zamanlarda bir atak yasamadim. Idrar tahlili yaptirmam gerekiyor acaba idrar tahlilinde cikar mi? Genital herpes oldugu anlasilir mi acaba? Devamını Oku

8 yasındaki kızımın tahlil sonuclarında Eritrosit (RBC) 5,1 ( 3,8 - 5,0 )?

 8 yasındaki kızımın tahlil sonuclarında Eritrosit (RBC) 5,1 ( 3,8 - 5,0 ) ve Hemoglobin (HGB) 13,8 (10,5 - 13,5 ) cıktı. Yorumlayabilirseniz sevinirim.  Devamını Oku

9 aylık bebeğim var. trombositleri aniden 35 e düştü?

9 aylık bebeğim var. trombositleri aniden 35 e düştü çocuk hamatolojisine götürdük diğe herşeyi normal çıktı ve extra tahlillerde de birşey çıkmadı. Gen tahlili istendi onu bekliyoruz. Geçen ay kızamık artı diye bir aşı vuruldu. Bunun etkisi olmuş ol... Devamını Oku

Merhaba doktor hanım,benim iki buçuk aylık bebeğim var,

Merhaba doktor hanım,benim iki buçuk aylık bebeğim var, aramızda kan uyuşmazlığı var bu sebepten 72saatini doldurmadan sarılığı 23e yükseldi 5gün hastanede yattı 1aylıkken b12eksikliğine bağlı anemi teşhisikonuldu ve iğne tedavisi gördük ,daha sonra ... Devamını Oku

Benim kan tahlil sonucumda olumsuz çıkan değerler şu şekildedir;

Hocam değerli yorumlarınız için sizlere minnetarız. Benim kan tahlil isonucumda olumsuz çıkan değerler şu şekildedir; Lenfosit % 19.4 Hemoglobin 17.1 Aspartat Transaminaz (AST) 81 Alanin Aminotransferaz (ALT) 197 Alkalen Fosfataz 93 Gamma Glutamil Tr... Devamını Oku

Hipertroidim ver ve lökasit oranım düşük olduğu için bunun tedavisi yapılamıyor

demir serumundan 10 tane yedim, ayrıca B12 vitamin eksikliği nedeniyle dodex iğne oluyorum, aradan 10 gün geçtikten sonra yeni tahlil yaptırdım, bu arada hipertroidim ver ve lökasit oranım düşük olduğu için bunun tedavisi yapılamıyor, tahlil sonuçlar... Devamını Oku

04.07.2014 tarihli tahlilimi yorumlarmısınız .

Glukoz    95             Üre    19             AST    14             LDH    125.48         BUN    9 WBC    5.24 LY#    1.74 MID#    0.54 NE#    3.04 LY%    32.54 MID%    8.84 RBC    4.62 HGB    13.9 NE%    58.74 HCT    40 MCV    86.6 MCH    30.1 MCHC... Devamını Oku

Eşimin tahlil sonucu plt:86 mpv :16,2 pdw:22,9 pct:0,139 baso0,113 eos:1,80 baso%::1,10 ne demek .

 Eşimin tahlil sonucu plt:86 mpv :16,2 pdw:22,9 pct:0,139 baso0,113 eos:1,80 baso%::1,10 ne demek .....artı eşim kan vermeye gitmişti ilk önce orda yapılan testte plt düşüklügü sebebiyle hemotoloji bölümüne gideceksin demiş...fakat ilk önce dahiliye ... Devamını Oku

Idrar tahlili verdi doktor sonuclarim söyle; Mik.Lökosit 155 Mik.eritrosit 69?

Bugün idrar yollarda agri ,tuvaleti cıkınca yanma,vr sürekli tuvalete gitme istegi üzerine hastaneye gittim. Idrar tahlili verdi doktor sonuclarim söyle; Mik.Lökosit 155 Mik.eritrosit 69 Normal değerlerden baya bir yüksek sonuçlar. Doktorum enfeksiyo... Devamını Oku

21 yaşında ve aile sağlığı hekimi tarafından lösemi riski olduğu söylendi. Tekrar tahlil yaptırdık ve tahlil sonuçları şu şekilde; WBC 6.4 MPV ?

Erkek kardeşim 21 yaşında ve aile sağlığı hekimi tarafından lösemi riski olduğu söylendi. Tekrar tahlil yaptırdık ve tahlil sonuçları şu şekilde; WBC 6.4 MPV 13.7 LY% 32 EO% 2.1 CRP 6.3 Total Billuribin 1.75 Direkt Billuribin 0.30 Indirekt Billuribin... Devamını Oku

Kan tahlilimde bu değerler dışında herşey normal çıktı.Bu değerlerin anlamı ne olabilir rbc 4.42 lym# 3.76 ve mch 31.4?

Kan tahlilimde bu değerler dışında herşey normal çıktı.Bu değerlerin anlamı ne olabilir rbc 4.42 lym# 3.76 ve mch 31.4 Devamını Oku

Benim kan tahlilimde total lg E Serum 0-100 arasında olması gerekirken 834,4 çıktı ?

Benim kan tahlilimde total lg E Serum 0-100 arasında olması gerekirken 834,4 çıktı ciddi bi durum mudur acaba tedavi olmam gerekir mi ? Devamını Oku

Talasemi babamız taşıyıcı ama bende herhangi birsey yok?

Talasemi babamız taşıyıcı ama bende herhangi birsey yok taşıyıcı deyilim kızımız 8 yaşında benım bildiğim kadarıyla %50 taşıyıcı olma ihtimali :%50 normal olma ihtimali var diye biliyorum tahlil yaptırdık cocuk dr kızımın taşıyıcı olduğunu söyledi.bu... Devamını Oku


?