merhabalar.ön tanım :akut sistit.tahlil sonuçarın Dansite 1.030 N 1.005 - 1.030 PH 5.0 N 5 - 8 Lökosit - 0 - 5 Nitrit - Protein - ... Devamını Oku
hamileyim 35 haftalık dr dahliyeden kan tahlili istedi birde sizler baka bilirmisiniz wbc 7.48-lym 14.70-mon2.89-neu81.17-rbc3.48-hgb10.5-hct31.9-rdwcv16.6 sizler ne gibi bir tedavi veya vereceginiz öneri nedir dahiliyeci bir şeyler anlattı fakat sad... Devamını Oku
Merhaba hemogram raporumun sonuçlarına göre normal olmayan değerler ; -HGB 10.8 (L) , - HTC 32.2 (L) , -MCV 79,1 (L) , -MCH 26.5 (L) , RDW 17.7 (H) rutin biyokimya sonuçlarına göre normal olmayan değerler; -Demir 167 (H) -Fibrinojen 188 (L) Tahlil so... Devamını Oku
Hocam iyi günler; Kolestrol:246, LDL Koles.:165, Trigliserid:216, ALT:45, Sodyum:146, MONO:1, MONO%:11,1 Son yaptırdığım kan tahlilinde yüksek çıkan değerlerimi yazdım. yorumlarsanız sevinirim. 31 yaşında erkek sigara kullanıyorum ve paxil ilaçı alıy... Devamını Oku
30 yıllık Tip 1 diabetliyim. Sağlıklıyım ve kuralcıyım. Tırnak mantarı için gittiğim doktorumun tahlil sonucunda ilk defa Laktat Dehidrogenaz (LDH) 310 çıktı. Bunun hücre yıkımının olduğunu öğrendim. Ne dersiniz Chek up mı yaptırmalıyım. Teşekkürler ... Devamını Oku
İyi akşamlar merhabalar, çok teşekkür ederekten 23 yaşında evli bayanım idrar tahlilimi yorumlarsanız çok sevinirim teşekkür ederim. GLİKOZ, PROTEİN, BİLİRUBİN, ÜROBİLİNOJEN, KETON VE NİTRİT NEGATİF ERİTOSİT 1 LÖKOSİT 6 EPİTEL 9 MUKUS 2 Devamını Oku
27 yasında bir bayanım agrılarım için doktora gittim tahlil sonuclarımda crp6.1 (0-5) cıktı Devamını Oku
Merhaba;24 haftalık gebeyim. Tahlil bilgilerim aşağıdadır.Sonuçlarla ilgili bilgilerinizi rica ederim. Lökosit Sayısı * 11.9 bin/uL 4.4-11.3 bin/uL Nötrofil * % 76.2 % 44-76 Lenfosit * % 16.7 % 22-40 Eozinofil * % 1.6 % 2-4 Nötrofil Sayısı * 9.0 bin/... Devamını Oku
Merhabalar öncelikle tahlildeki glukoz oranı kahvaltıyla ilişkiliydi. Yüksek çıkması beni rahatsız etti. ayrıca demir oranındaki değer kahvaltısız daha mı düşük çıkar. glukoz 132 (74-106) demir 40 (33-193) demir bağlama kapasitesi 204 (125-345) hgb 1... Devamını Oku
23 yaşındayım,bekarım.3 aydır adet görmediğim için doktora gittim. Polikistik over sendromu düşündü ve tahlil istedi.Tahlil adetimin ikinci günü yapıldı.SONUÇLARIM: Trigliserid 239 çıktı.Hormon testinde ise : Lh : 18.57, Estradiol 81.61, Total testos... Devamını Oku
Merhaba hocam; Dün yüksek ateşden (38,7) dolayı acile gittim.İdrar tahlili istediler her sahada 12-14 eritrosit, 2-3 lökosit ve 5-6 epitel hücre görüldü yazıyor. dansite 1010 sonuçlarım hakkında bilgi almam mümkün mü? doktorum üroloji dedi geçen haft... Devamını Oku
18 günlük bebeğimin saglık ocagındakı topuk kanından yapılan tahlılınde kan degeri 6.5 çıktı bunun üzerine çapa tıp da yapılan tahlilinde ft4 testi 15.8-- TSH 5.510 olarak çıkı. bu degerler normale yakınmı?dr 1 ay sonra tekrar teste çağırdı bebegimin... Devamını Oku
Merhaba bana genital herpes tanisi kondu ilac kullaniyorum son zamanlarda bir atak yasamadim. Idrar tahlili yaptirmam gerekiyor acaba idrar tahlilinde cikar mi? Genital herpes oldugu anlasilir mi acaba? Devamını Oku
8 yasındaki kızımın tahlil sonuclarında Eritrosit (RBC) 5,1 ( 3,8 - 5,0 ) ve Hemoglobin (HGB) 13,8 (10,5 - 13,5 ) cıktı. Yorumlayabilirseniz sevinirim. Devamını Oku
9 aylık bebeğim var. trombositleri aniden 35 e düştü çocuk hamatolojisine götürdük diğe herşeyi normal çıktı ve extra tahlillerde de birşey çıkmadı. Gen tahlili istendi onu bekliyoruz. Geçen ay kızamık artı diye bir aşı vuruldu. Bunun etkisi olmuş ol... Devamını Oku
Merhaba doktor hanım,benim iki buçuk aylık bebeğim var, aramızda kan uyuşmazlığı var bu sebepten 72saatini doldurmadan sarılığı 23e yükseldi 5gün hastanede yattı 1aylıkken b12eksikliğine bağlı anemi teşhisikonuldu ve iğne tedavisi gördük ,daha sonra ... Devamını Oku
Hocam değerli yorumlarınız için sizlere minnetarız. Benim kan tahlil isonucumda olumsuz çıkan değerler şu şekildedir; Lenfosit % 19.4 Hemoglobin 17.1 Aspartat Transaminaz (AST) 81 Alanin Aminotransferaz (ALT) 197 Alkalen Fosfataz 93 Gamma Glutamil Tr... Devamını Oku
demir serumundan 10 tane yedim, ayrıca B12 vitamin eksikliği nedeniyle dodex iğne oluyorum, aradan 10 gün geçtikten sonra yeni tahlil yaptırdım, bu arada hipertroidim ver ve lökasit oranım düşük olduğu için bunun tedavisi yapılamıyor, tahlil sonuçlar... Devamını Oku
Glukoz 95 Üre 19 AST 14 LDH 125.48 BUN 9 WBC 5.24 LY# 1.74 MID# 0.54 NE# 3.04 LY% 32.54 MID% 8.84 RBC 4.62 HGB 13.9 NE% 58.74 HCT 40 MCV 86.6 MCH 30.1 MCHC... Devamını Oku
Eşimin tahlil sonucu plt:86 mpv :16,2 pdw:22,9 pct:0,139 baso0,113 eos:1,80 baso%::1,10 ne demek .....artı eşim kan vermeye gitmişti ilk önce orda yapılan testte plt düşüklügü sebebiyle hemotoloji bölümüne gideceksin demiş...fakat ilk önce dahiliye ... Devamını Oku
Bugün idrar yollarda agri ,tuvaleti cıkınca yanma,vr sürekli tuvalete gitme istegi üzerine hastaneye gittim. Idrar tahlili verdi doktor sonuclarim söyle; Mik.Lökosit 155 Mik.eritrosit 69 Normal değerlerden baya bir yüksek sonuçlar. Doktorum enfeksiyo... Devamını Oku
Erkek kardeşim 21 yaşında ve aile sağlığı hekimi tarafından lösemi riski olduğu söylendi. Tekrar tahlil yaptırdık ve tahlil sonuçları şu şekilde; WBC 6.4 MPV 13.7 LY% 32 EO% 2.1 CRP 6.3 Total Billuribin 1.75 Direkt Billuribin 0.30 Indirekt Billuribin... Devamını Oku
Kan tahlilimde bu değerler dışında herşey normal çıktı.Bu değerlerin anlamı ne olabilir rbc 4.42 lym# 3.76 ve mch 31.4 Devamını Oku
Benim kan tahlilimde total lg E Serum 0-100 arasında olması gerekirken 834,4 çıktı ciddi bi durum mudur acaba tedavi olmam gerekir mi ? Devamını Oku
Talasemi babamız taşıyıcı ama bende herhangi birsey yok taşıyıcı deyilim kızımız 8 yaşında benım bildiğim kadarıyla %50 taşıyıcı olma ihtimali :%50 normal olma ihtimali var diye biliyorum tahlil yaptırdık cocuk dr kızımın taşıyıcı olduğunu söyledi.bu... Devamını Oku