Kızımın yüksek ateşi vardı yapılan tahlil sonuçları aşağıdaki gibidir.Yorum yaparsanız memnun olurum teşekkürler..RUTİN İDRAR ANALİZİ GLUKOZ negatifPROTEİN negatifBİLİRUBİN negatifUROBİLİNOJEN normalpH ... Devamını Oku
Annem 60 yaşında bundan 5 yıl öncesi glokom göz hastalığı nedeniyle sağ gözü tamamen görme kaybına uğradı şuan hiç görmüyo diyebilirim.bu arada tedavi için 3 ayda bir defa gözüne iğne yaptırıldı ama sonuç alamadık.aradan 3 yıl sonra sol gözündede gör... Devamını Oku
Eşim düzensiz adet dönemi, Uzun süren, ağrılı adet sancılarıAdet süresinin uzunluğu Gibi sorunlardan dolayı bugün hastaneye gitti yapılan testlerde kıs gibi bir sorun ile karşılaşılmamış fakat yapılan kan testinde bazı değerlerin çok yüksek olduğu ve... Devamını Oku
Ekteki kan tahlili sonucuma göre bana beslenme öneriniz ne olacaktır.Teşekkürler.Saygılarımla..GLUKOZ AKŞ 106 (70-106)ÜRE 43 (17-43)ÜRİK ASİT 7,513,5-7.2)KOLESTEROL 243 (100-200)TRİGLİSERİD 235 (60-150)LDL-KOL 146 (0-130)ALT(SGPT) 73 (0... Devamını Oku
22 yaşındayım bekarım; ilçede yaşadığım için, tahlil sonuçlarımı doktoruma göstermeden geri dönmek zorunda kaldım... Tahlillerimi yorumlarsanız?İDRAR TAHLİLİ;;Ürobilinojen (URO) NORMAL NORMALGlikoz (GLU) NEGATİF NEGATİFAseton (Keton) (KET) NE... Devamını Oku
kızım 6 aylık bundan 3 hafta önce yüksek ateş nedeniyle hastahaneye gittik ateşi ilk etapda 39.8di idrar ve kan tahlili sonucunda sedim 86 çıktı ve idrar da keton tahlili pozitif çıktı 2.haft. sedim 100e çıktı fakat ateşimiz yokdu 3.haft. ise sedim 4... Devamını Oku
41 yaşındayım sürekli adet düzensizliğim vardır ama son 1 yıldır 1 ay oldum 1 ay olmadım. son 3,5 aydır adet görmüyorum. Tahlil değerlerim TSH 4,58 FSH 67,1 Prolaktin7,20 Estradiol30 Beta-hCG1,09 Menopaza girmiş olabilirmiyim. Annemde 40 yaşında meno... Devamını Oku
Öncelikle Merhaba.24 yaşında bayan hastayım.yapılan tahliller göğüs hastalıkları polikiliniği ve dahiliye polik. ortak tahlillleridir. KALSİYUM 24 SAATLİK İDRAR 202,1 25-OH VİTAMİN D3 5,0 EKSİKLİK KALSİYUM 9,9 FOSFOR 4,2 SODYUM 139 WBC 10.0 MONO 0,44... Devamını Oku
Merhaba değerlerim Gebe : 0.2 - 1 hafta HCG 0.68 tahlilden bir şey anlamadım oran sizce hamilelik belirtir mi ? Devamını Oku
Merhabalar, dün idrar tahlili yaptırdım ve sonuçlarında 5-6 lökosit. 5-6 eritrosit, 6-7 epitel hücresi ve 7-8 ca axalat kristali görüldü yazıyor. tahlil sonucunda yer alan belirtiler nelerdir? şimdiden teşekkürler. Devamını Oku
ALT 167 cıktı / 0-41 aralık. ast 93 cıktı /0-40 aralıkta olması lazımmış bu değerlerin yüksek cıkmasının nedenleri ne olabilir ? Tahlil.com: Belirtiğiniz değerler ve testler karaciğer fonksiyonları yönünden bilgi veriyor. Karaciğer yağlanması, kull... Devamını Oku
merhaba.5 aylık kızımın kilo alımı çok az olduğu için doktor kan idrar ve dışkı tahlili istedi. dışkıda hoemoglabin pozitif ve mikroskobi= bazı alanlarda 1-2 eritrosit görüldü yazıyor. doktor süt alerjisi olabilir dedi ve özel mama yazdı içinde süt o... Devamını Oku
28 yaşındayım bebek istiyoruz adetin 3. günü tahlil sonuçlarım,esradiol 48,21 fsh 5,19 lh 11,69 prolaktin 9,15 tsh 1,46 bu sonuçlara göre hamile kalamamamın sebebi ne olabilir?Tahlil.com: Kadınlarda hormon tahlillerinin değerlendirilmesinde, testler... Devamını Oku
Merhaba gaita tahlilimde gizli kan pozitif görünüm yumuşak kanlı ve mukuslu 1-2 lökasit 6-7 eritrosit görüldü ne yapmam gerekiyor yorumlarsanız sevinirim teşekkürler Devamını Oku
Tahlillerinde lenfosit oranı 24,7 referans aralığı 25-50 eozinofil oranı 6,7 referans aralığı 0-5 hemoglabin 12,9 ref. aralığı 14-17,5 hematokrit 37,2 ref. aralığı 40-52 çıktı oğlum 10 yaşında 54 kilo teşekkürler. Devamını Oku
21 yaşımdayım,bana 6 ay önce demir eksikliği anemisi teşhisi kondu, 6 ay boyunca tedavi oldum ve iyileştim, şimdi ki tahlilimde sedimantasyon 35 çıktı, sıkıntılı bir durum var mı acaba ? Devamını Oku
8+1 haftalık hamileyim kan tahlili sonucumda anti CMV ıgG(mikro)200.00 pozitif anti CMV IGM(mikro)0.34 negatif anti rubella ıgG 200.00 POZİTİF anti rubella ıgM 0.13NEGATİF ANTİ TOXOPLAZMA IGm 0.13 NEGATİF ANTİ TOXOPLAZMA IgG 0.00 NEGATİF Devamını Oku
Anti nükleer antikor tahlil sonucumda " Devamını Oku
Kan tahlilinden çıkan TSH değerim 0,278 budur. 3 buçuk aylık hamileyim değer normal değerlerin altında çıktı bir problem yaşarmıyım. teşekkür ederim Devamını Oku
merhaba jinekoloji dr. istediği tahlilller tahlil sonuçlarımda aşşagıdaki gibi 31 yaşındayım aca bi sorun varmı HCT 39.03 HGB 14.6 Devamını Oku
İyi günler.. doktorum 2 kere tam kan sayım tahlili istedi ve son sonuçlarım: yaş 28 kadın.. wbc:7.7 lenfosit:2.09 monosit:0.58 baso:0.08 eos:0.14 neu:4.81 rbc:5.08 hemoglobin:14.30 hematokrit:42.8 mcv:84.2 mch:28.1 mchc:33.4 rdw:13.4 plt:260 mpv:7.55... Devamını Oku
Merhaba değerlerim Gebe : 0.2 - 1 hafta HCG 0.68 tahlilden bir şey anlamadım oran sizce hamilelik belirtir mi ? Devamını Oku
Doktorum 2 kere tam kan sayım tahlili istedi ve son sonuçlarım: yaş 28 kadın.. wbc:7.7 lenfosit:2.09 monosit:0.58 baso:0.08 eos:0.14 neu:4.81 rbc:5.08 hemoglobin:14.30 hematokrit:42.8 mcv:84.2 mch:28.1 mchc:33.4 rdw:13.4 plt:260 mpv:7.55 pct:0.20 pdw... Devamını Oku
İki gün önce beta HCG em 220 iken bugün 576 dvlt hat ki doktor ultrasonda bakıp oluşum rahim içinde gibi dedi ancak tahlil sonuçlarını tlf da verdiğim ozl hst doktoru acilen git diş gebelik gibi görünüyor diyor kime itibar edeyim şaşırdım . gebelik h... Devamını Oku
Merhaba,tahlil sonuçlarım nasıldır WBC- 5.94 RBC- 4.73 HGB- 14.5 HCT- 43.6 MCV- 92 MCH- 30.6 MCHC- 33.2 PLT- 193 NEU%- 47 LYM%- 39.7 MONO%- 10.6 Yüksek EOS%- 1.33 BASO%- 1.37 Yüksek NEU- 2.79 LYM- 2.36 MONO- 0.631 Yüksek EOS- 0.079 BASO- 0.081 RDW- 1... Devamını Oku