"tahlil" araması için sitede yer alan sonuçları

Babam 73 yaşında gecen tahlil yaptırdım WBC 19,79 ?

 Babam 73 yaşında gecen tahlil yaptırdım WBC 19,79 RBC 4,80 KOLESTEROL 201 Trigliserid 297 HbA1C 6.72 DEMİR BAĞLAMA KAPASİDESİ [UIB417 Brucella aglütinasyon testi negatif iltaba neden olan rahasızlığı söyleyip yol gösterirseniz memnun olurum iyi çalı... Devamını Oku

51 yaşında bayanım yumurtalıklarımda kist var ?

 51 yaşında bayanım yumurtalıklarımda kist var geçen ay yapılan ca 125 tahlili 7.93 çıkmıştı bu ay tekrarını istedi doktorum ca 125 değerim 19.25 çıktı bu artış önemlimidir? şimdiden teşekkür ederim Devamını Oku

19 yaşında oğlum var aşırı derecede uyuyor sabah uyanmakta zorlanıyordu?

19 yaşında oğlum var aşırı derecede uyuyor sabah uyanmakta zorlanıyordu kan tahlili yaptırdık normal olmayanları yazıyorumtrigliserid312total kolestoral 264LDL160AST81ALT 173mg 2.90ürik asit 7.40serbest T3 3.87HEMOGLOBİN 16.40EOS ... Devamını Oku

22 yaşındayım Sağ diz ön çapraz bağımda kopuk var?

 22 yaşındayımSağ diz ön çapraz bağımda kopuk var.Bunun için ameliyat olmayı düşünüyordum, mr ve röntgen çektirdim.Doktor tahlil de istedi.Kan tahlilinde Hematoloji kısmında şu düşük değerler gözüme çarptı;Lenfosit % Tam Kan : %15,3 normali 20-... Devamını Oku

45 yaşındayım ve menopoz şikayetlerim var?

45 yaşındayım ve menopoz şikayetlerim var.Fsh LH E2 tahlillerini adetimin üçüncü günü yaptırmam istendi. ADetlerim düzenl igiderken 50 gündür adet görmüyorum. Bu tahlilleri adetimi beklemeden yaptırsam doğru sonuca ulaşabilr miyim ?Ya da adet görmem... Devamını Oku

17 yaşındayım kan tahlili sonuçlarımda RBC 4.47 LYM# 4.66 LYM% 50.5 NEUT% 39.4 çıktı?

 17 yaşındayım kan tahlili sonuçlarımda RBC 4.47 LYM# 4.66 LYM% 50.5 NEUT% 39.4 çıktı. Normalin üzerinde ve altında olan değerler bunlar diğer tüm hematoloji ve biyokimya testlerim normal. t3 t4 ve tsh sonuçlarımda da bir problem yok. Lütfen yor... Devamını Oku

Merhaba, Tahlil sonuçlarımı yorumlarsanız sevinirim. serbest T3 2.61pg/ml (2.1-3.8) serbest T4 0.81 ng/dl(0.60-1.25) ?

Merhaba, Tahlil sonuçlarımı yorumlarsanız sevinirim. serbest T3 2.61pg/ml (2.1-3.8) serbest T4 0.81 ng/dl(0.60-1.25) TSH 2.25 mU/mL(0.34-5.6) Devamını Oku

Fmf tahlili yaptirdim sonuç E148Q homozigot çıktı bu ne anlama gelir? Teşekkur ederim.

Fmf tahlili yaptirdim sonuç E148Q homozigot cikti bu ne anlama gelir? Tesekkur ederim. ..Tahlil.com: Tahlil.com'a gelen yüzlerce soru arasından belirtiğimiz kurallara göre sorulan sorular editörlerimizce onaylandıktan sonra doktorlarımızca   Devamını Oku

Hocam supheli iliskimden 4 ay kadar sonra hiv 1 2 + p24 antijeni testi yaptirdim sonuc negatif yaziyor bu sonuca guvenmeliyim sizce?

Hocam supheli iliskimden 4 ay kadar sonra hiv 1 2 + p24 antijeni testi yaptirdim sonuc negatif yaziyor bu sonuca guvenmeliyim sizceTahlil.com: HIV tahlil sonuçlarınız normal, doktorunuz gerek görmedikçe bir daha test yaptırmanıza gerek yok,HIV testi ... Devamını Oku

1 gün önce kan tahlili sonuçlarımda TSH 7.3 çıktı. Guatr durumum nedir acaba. kalp çarpıntım boğazlarımda nefes alırken daralma, halsizlik hissediyorum?

1 gün önce kan tahlili sonuçlarımda TSH 7.3 çıktı. Guatr durumum nedir acaba. kalp çarpıntım boğazlarımda nefes alırken daralma, halsizlik hissediyorum. fakat kilo alma gibi bir sorunum yok. 24 yaşındayım 45 kiloyum. teşekkürler.Tahlil.com: Tahlil so... Devamını Oku

4 yıl önce şüpheli ilişkiden 3 ay sonra test yaptırdım. Hiv negatf çıktı. 4 yıl sonra yine test yaptırdım sonuçlar HBsAg 0,24 0-1 S/Co?

4 yıl önce şüpheli ilişkiden 3 ay sonra test yaptırdım. Hiv negatf çıktı. 4 yıl sonra yine test yaptırdım sonuçlar HBsAg 0,24 0-1 S/Co Anti HBs 0 0 -10 mIU/ml Anti HIV (Kemiluminesans veya benzeri) 0,06 0-1 S/Co HCV (Kemoluminesans veyabenzeri) 0,07 ... Devamını Oku

Çocuk için dr gittim hormon testi yapıldı sonuçlarımı değerlendirir misiniz ? Tsh 3,02 Lh 7,08 ?

Çocuk için dr gittim hormon testi yapıldı sonuçlarımı değerlendirir misiniz ?Tsh 3,02 Lh 7,08 prolaktın 34,17 Fsh 6,32 estradıol 50,99Tahlil.com: Bilhassa kadınlar olmak üzere tüm hormon tetkik ve tahlillerinin değerlendirilip yorumlanma aşamasında y... Devamını Oku

Kan ve idrar tahlili istemesi sonucu tahlil sonuçlarım da idrar tahlilinde: lökosit 45, kan tahlilinde ise HGB 11,8

Merhabalar kasık ağrısı şikayetiyle gittiğim doktorun kan ve idrar tahlili istemesi sonucu tahlil sonuçlarımda idrar tahlilinde: lökosit 45, kan tahlilinde ise HGB 11,8 MCV 79,1 MCH 24,9 MCHC 31,5 çıktı hastalığım ne olabilir?Tahlil.com: Tahlil.com'a... Devamını Oku

İyi günler tahlilim şu şekilde anlamı nedir. crp 24.6 normal degeri 0-3 arası rbc 6.58 normal 4.70 - 6.10 mcv 75.7 normal 80 - 94.0 ?

İyi günler tahlilim şu şekilde anlamı nedir. crp 24.6 normal degeri 0-3 arası rbc 6.58 normal 4.70 - 6.10 mcv 75.7 normal 80 - 94.0 MCH * 26 normali 27 - 31 bunlar tam kan sayımında düzgün çıkmayan sonuçlarım. ve son dönemde 3 kere alt id. yolu enfk.... Devamını Oku

Demir 13 hgb 9.1 mcv 65.2 plt 416 mch 20.7hct 28.8 sadece demir hapı verdi?

Demir 13 hgb 9.1 mcv 65.2 plt 416 mch 20.7hct 28.8 sadece demir hapı verdi doktor hocam ne olabılır başka bir sıkıntı yoktur umarımTahlil.com: Kan tahlil sonuçlarınızda muhtemelen demir eksikliğine bağlı anemi bir diğer adıyla da kansızlık bulguların... Devamını Oku

11 yaşında oğlumun tahlil sonuçları:EOS 0.32 K/uL 0 - 0.3eskiler : 0.33- 0.51 BASO% 1.36 % 0 - 0.8 eskiler : 0.7- 0.99 ?

11 yaşında oğlumun tahlil sonuçları:EOS 0.32 K/uL 0 - 0.3eskiler : 0.33- 0.51 BASO% 1.36 % 0 - 0.8 eskiler : 0.7- 0.99 RDW 15.2 % 11.8 - 14.9 eskiler : 14-14.8 HGB 13.7 gr/dL 10.7 - 13.5 eskiler : 12.9 - 13.5 MPV 6.43 fL 7.3 - 9.1 6.77 7.08 Devamını Oku

22 yaşında bir bayanım. Gözümün kararması ve halsizlik üzerine yaptırdığım kan tahlil sonuclarımda anormal değerleri gönderiyorum?

22 yaşında bir bayanım. Gözümün kararması ve halsizlik üzerine yaptırdığım kan tahlil sonuclarımda anormal değerleri gönderiyorum yorumlarsanız sevinirim. Teşekkürler...MO%    10.7RBC    3.93MCH    33.4RDW    10.8 Devamını Oku

72 yaşında tansiyonu son 1 aydır 16/7 15/9 nabız 80,ve 90 gibi inişler çıkışlar göstermekte ve baş dönmesi şikayetleri yaşamaktadır?

72 yaşında tansiyonu son 1 aydır 16/7 15/9 nabız 80,ve 90 gibi inişler çıkışlar göstermekte ve baş dönmesi şikayetleri yaşamaktadır.bu arada acile gittiğimiz dr idrar tahlilinde lökosit 214 olunca 10 gün cipro 500 mg kullanmamızı önerdi kullandı .ta... Devamını Oku

Ben 50 yaşındayım ve 7 senedir tespit ile tedaviye başlamak üzere şeker ile mücadele ediyorum?

Ben 50 yaşındayım ve 7 senedir tespit ile tedaviye başlamak üzere şeker ile mücadele ediyorum.Ailemde babamdan gelen bir bağ var.Şu an 7.-7.5 hA1c ve 220 total kollestrol 250 trigliserid ve diğer tahlillerim (böbrek test ve göz) normal ölçüde Glimax ... Devamını Oku

34 yaşında bir kadınım.tahlil sonuçlarımda homosısteın 45.24 vitamin B12 143 folik asit 4 çıktı ?

34 yaşında bir kadınım.tahlil sonuçlarımdahomosısteın 45.24vitamin B12 143folik asit 4çıktı bu sonuçların altında kötü birşey yatıyor olabilirmi bu konudaki düşüncelerinizi öğrenmek istiyorum teşekkürler Devamını Oku

3.5 yaşında kızıma gaita mikroskopisi makroskopi tahlili yaptırdım?

3.5 yaşında kızıma gaita mikroskopisi makroskopi tahlili yaptırdım mukus kan yok mikroskopi 3-4 candida görüldü lökosit yok eritrosit yok amip görülmedi parazit&yumurtası görülmedi ? Devamını Oku

Eşim 36 yaşında ishal ve kusmayla acile gitti kan tahlili yapmışlar?

Eşim 36 yaşında ishal ve kusmayla acile gitti kan tahlili yapmışlar sadece normal değerlerin dışında olanları gönderiyorum teşekkürler. WCB 14,2 ... Devamını Oku

Kızım 5 yaşında.Geçmeyen öksürük sebebiyle dr ye gittiğimizde yapılan kan tahlili sonucunda ;

Kızım 5 yaşında.Geçmeyen öksürük sebebiyle dr ye gittiğimizde yapılan kan tahlili sonucunda : HCT 35,5 normal değer 37,7 - 53,7RDW 17,3 normal değer 11,6 - 17,2bu değerler normal değerlere göre farklı çıktı. yorumlarsanı... Devamını Oku

4 aylık bebeğimin kan tahlil değerlerinde Nötrofil 16.5 ve Lenfosit 68.4 çıktı?

4 aylık bebeğimin kan tahlil değerlerinde Nötrofil 16.5 ve Lenfosit 68.4 çıktı. Sebebi nedir teşekkürler Devamını Oku

Yaklaşık 1 aydır, iki göğsümden de süt geliyordu. Aile hekimime başvurduğumda bazı tahliller istedi?

 Yaklaşık 1 aydır, iki göğsümden de süt geliyordu. Aile hekimime başvurduğumda bazı tahliller istedi. Bir kadın doğum uzmanına gidicem, fakat sonuçların ne anlama geldiğini merak ediyorum. Adetimin 24. günü yapılan tahlillere göre çıkan sonuçlar şu ş... Devamını Oku


?