Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
Sonucunuz negatif.
Devamını OkuPrezervatif ile ilişkide bulunmuşsunuz. Korkmanıza gerek yok.
Devamını Okuİdrar yolları enfeksiyonu geçirdiğinizi gösterir. İdrar kültürü yaptırmanız ve ona göre ilaç kullanmanız gerekli.
Devamını OkuHgb seviyeniz düşük. Anemi (kansızlık) açısıdan değerlendirilip tedavi almanız gerekli. Bir hematoloji uzmanına muayene olmalısınız.
Devamını OkuGenel anestezi uygulanarak yapılacak ameliyatlar öncesi anestezi bölümü tarafından muayeneniz yapılır ve genel anestezi almanıza engel bir durum olup olmadığı araştırılır.
Devamını OkuKemoterapi tedavisi etkili bir tedavi yöntemidir ve çeşitli yan etkileri mevcuttur. Ne çeşit bir kemoterapi aldığınız önemlidir. Bu tür sorularınızı size kemoterapi uygulayan doktorunuza sormalısınız.
Devamını OkuTek başına DHEA-S değeri ile polikistik over hastalığı tanısı konamaz.
Devamını OkuSonuçalarında bir anormallik yok.
Devamını OkuBu sonuçlarla şikayetlerinizin bir ilgisi yok . Şikayetleriniz için bir gastroenteroloji uzmanına muayene olmalısınız.
Devamını OkuHgb düzeyiniz düşük. Kansızlık olabilir. Bir hematoloji uzmanına muayane olmanızda fayda var.
Devamını OkuMonosit için 12,2 çok yüksek değil.Bir problem olduğunu düşünmüyorum.
Devamını OkuHematokrit ( hct) değeri oldukça yüksek.Sigara içenlerde,yüksek rakımlı bölgelerde yaşayanlarda olabilir.Ancak baş ağrısının nedeninin,yüksek çıkan bu tahlil olduğunu söylemek de olası değil.Baş ağrısının başta yüksek tansiyon,sinusit,migren gibi bir çok nedeni var.Öncelikle eşinizdeki kan fazlalığı...
Devamını OkuDiabet sistemik bir hastalıktır.Sizde görülen şikayetleri yapması olağandır.Teşhisiniz yeni koyulduğundan tedaviniz de yeni başlamış.Tedaviniz ilerledikçe şikayetlerinizde azalma olacaktır.
Devamını OkuSadece RF yüksekliği ile bir teşhis koyulamaz.Şikayetlerinize göre ilave tahliller istenmesi gerekecektir.
Devamını OkuUmarız dilekleriniz gerçek olur ve anne olursunuz.
Devamını OkuDoktorunuzun söyledikleri de ihtimal dahilinde.Ateşinin kaç olduğunu yazmamışsınız.Ancak sonuçlarda ateşinin nedenini gösterecek bir bulgu yok.İlave tahlillere de ihtiyaç duyulacaktır,ateş düşmediği takdirde.
Devamını OkuSonuçlarınızı göndermediğinizden yardımcı olamıyoruz.
Devamını OkuBu tahliller daha çok geçirilen bir enfeksiyon bulgusu olarak değerlendirilebilir.Lösemi yönünden endişelenmemelisiniz.
Devamını OkuSperm testiniz normal gözüküyor.
Devamını Oku