Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
Sonuçlarınız kabul edilebilir olarak gözüküyor.Sorun olduğunu düşünmüyorum.
Devamını OkuVerdiğiniz tahlil sonuçları,babanızda kan fazlalığını gösyeriyor.Ancak doktor babanıza enfeksiyon şüphesi ile antibiyotik ve soğuk algınlığı ilacı varmiş.Babanızın yüksek çıkan tahlil sonuçlarını düşürmek için ise kullanılmaz bu ilaçlar.
Devamını OkuBunu bir hastalık belirtisi olarak değerlendiremeyiz.Ancak sigara çok içenlerde,yüksek rakımlı bölgelerde yaşayanlarda bu tür değerler olabilir.Yine de bir dahiliye uzmanı size ayrıntılı bilgi verecektir.
Devamını Okuİsmini bilemediğiniz bir tahlil hakkında size nasıl yardımcı olabilirim?
Devamını OkuKansızlık yani anemi bulgularınız var.
Devamını OkuEvet kum dökme olabilir.Ancak idrar yolu enfeksiyonu da olabilir.İdrar kültürü yapılması çok önemli.Ama maalesef meslektaşlarım bu tahlili sık olarak istemiyor.Ve hemen antibiyotik tedavisi veriyor.
Devamını Okuİdrar kültürü detaylı bilgi verecektir.Kültür sonucuna göre yorum yapalım.
Devamını OkuMonosit için 12,2 çok yüksek değil.Bir problem olduğunu düşünmüyorum.
Devamını OkuHematokrit ( hct) değeri oldukça yüksek.Sigara içenlerde,yüksek rakımlı bölgelerde yaşayanlarda olabilir.Ancak baş ağrısının nedeninin,yüksek çıkan bu tahlil olduğunu söylemek de olası değil.Baş ağrısının başta yüksek tansiyon,sinusit,migren gibi bir çok nedeni var.Öncelikle eşinizdeki kan fazlalığı...
Devamını OkuDiabet sistemik bir hastalıktır.Sizde görülen şikayetleri yapması olağandır.Teşhisiniz yeni koyulduğundan tedaviniz de yeni başlamış.Tedaviniz ilerledikçe şikayetlerinizde azalma olacaktır.
Devamını OkuSadece RF yüksekliği ile bir teşhis koyulamaz.Şikayetlerinize göre ilave tahliller istenmesi gerekecektir.
Devamını OkuÇinko düzeyi çocuğunuzda düşük gözüküyor.Gelişmesiyle ilgili olabilir.Doktorunuz tahlil sonuçlarına göre yeni tahliller de isteyebilir.
Devamını OkuDoktorunuzun söyledikleri de ihtimal dahilinde.Ateşinin kaç olduğunu yazmamışsınız.Ancak sonuçlarda ateşinin nedenini gösterecek bir bulgu yok.İlave tahlillere de ihtiyaç duyulacaktır,ateş düşmediği takdirde.
Devamını OkuSonuçlarınızı göndermediğinizden yardımcı olamıyoruz.
Devamını OkuHDL yüksekliği olumsuz bir durum değildir.Aksine iyi kolesterolun yüksek olduğunu gösterir.Değerlerinizde sorun yok.
Devamını OkuKan değerleriniz yüksek,sigara alışkanlığınız veya yaşadığınız bölge ile de ilgili olabilir.Kan değerlerinizin baldırınızdaki ağrı ile ilişkisi olduğunu düşünmüyorum.
Devamını OkuMonosit oranınız yüksek çıkmış.Yüzde 12 ve üstü yüksek kabul edilir.
Devamını OkuSedimentasyon testiniz yüksek çıkmış.Enfeksiyon durumlarında bu test yüksek çıkar.Böbrek iltihabı da bu enfeksiyon durumlarından biridir.Ancak böbrek iltihabı olarak belirttiğiniz durum,idrar yolu enfeksiyonu olarak da bilinir.Bunun tanısı için öncelikle idrar tahlilleri de yapılması gerekmekte.
Devamını OkuBaşak Hanım,ALT yüksekliğiniz aşırı değil.Kullandığınız bir ilaç,karaciğerde yağlanma,basit bir kas zedelenmesinde bile ALT yüksek çıkabilir.Gebeliğinizi takip eden doktor ileriki günlerde bu testi tekrarlatıp size ayrıntılı bilgi verecektir.
Devamını Okuİlişkiden sonra adet görmeniz hamile olma olasılığınızı ortadan kaldırıyor.Bundan sonra daha dikkatli olmanızı öneririm.
Devamını OkuGözde hanım,ASO değeriniz yüksek çıkmış.ASO streptekok adlı bakteriye bağlı geçirilen enfeksiyonlar sonrası yüksek çıkmaktadır.Gut hastalığında ürük asit adlı test yüksek çıkmaktadır.Bununla ilgili bir bilgi vermemişsiniz.Dizinle ilgili bir ortopedi uzmanına da danışmalısınız.
Devamını OkuYasemin Hanım,CMV IGG pozitifliğinden çok CMV IGM pozitifliği hamilelikte sorun yaratır.İçiniz rahat olsun,ben önemli bir sorun olacağını düşünmüyorum.
Devamını OkuMonosit % 12 ye kadar normal habuledilebilir.Sizin değeriniz ise %12,6 çıkmış.Önemli bir yükseklik değil.Bir sorun olduğunu düşünmüyorum.
Devamını OkuUfuk Bey,sonuçlarınızda önemli bir sorun gözükmüyor.
Devamını Oku