Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
Pişik ve mantarda wbc artışı olmaZ.Kızınızda aşırı bir wbc artışı yok.Önemli bir sorun olacağını düşünmüyorum.
Devamını OkuMehmet Bey,AML ile göndermiş olduğunuz tahlil sonuçları,hastanızın klinik bulguları ile korele olarak değerlendirilmelidir.Hematoloji uzmanları detaylı bilgi verecektir.
Devamını OkuRDW alyuvar dağılım genişliği demektir .Anemilerin ayırıcı tanısında ve sınıflandırılmasında RDW ölçümü önem taşır.Sizde yüksek çıkmış.-Demir eksikliği anemisi,-kobalamin ve folik asit eksikliklerinde, -yenidoğanlarda, -hemolizle seyreden hastalıklarda RDW normalden yüksek bulunur.Neu test...
Devamını OkuPT testi olarak hangi testi ifade etmek istediğinizi belirtebilir misiniz
Devamını OkuHCT değeriniz hafif düşük.Birkaç hafta sonra kan sayımı testini tekrar ettirin.Yine düşük çıkarsa görüşlerimizi açıklarız.
Devamını OkuÇok önemli bir parametre değil pdw,kan sayım parametreleri arasında.Sonucunuzu normal olarak değerlendiriyorum.
Devamını OkuKızınızda hafif kansızlık bulguları var.Tedavi olmalı.wbc düşüklüğü de mevcut.Bir sonraki kan tahlilinde de düşük çıkarsa,gerekirse periferik yayma testi yapılabilir.
Devamını OkuSedimentesyon ve CRP enfeksiypnlar sırasında ve sonrasında yüksek çıkabilir.Bir enfeksiyon geçirmiş olabilirsiniz.
Devamını OkuEo ve mo diye belirtiğiniz testler,sırasıyla eosinofil ve monosit olarak bilinirler.Her ikiside lökosit türüdürler.Sonuçlarınızda bir problem görülmüyor.
Devamını OkuHafif anemi bulgularınız var.Halsizliğinizin nedeni bu olabilir.Göz altı morluğunuzu ise bu tahlillerle değerlendirmek çok anlamlı olmayacaktır.
Devamını OkuOğlunuzun wbc değeri düşük.Özellikle viral enfeksiyonlarda,grip gibi wbc düşebilir.1 hafta sonra wbc testini tekrarların.Yine düşük çıkarsa,bir çocuk doktoruna danışabilirsiniz.
Devamını Okuİnsülin ve açlık kan şekeri değerleriniz yüksek.Şeker hastalığını destekler bulgularınız var.
Devamını OkuHipotiroidi de bu bulgular normal olarak görülür.Tedaviyle çocuğunuxun şikayetlerinde düzelme olacaktır.
Devamını OkuBüsra hanım,sonuçlarınızı normal olarak değerlendiriyorum.
Devamını OkuKızınızın PLT değeri yüksek çıkmış.Testin hangi amaçla istendiğini yazmamışsınız.Kan sayımı ile ilgili tüm parametreleri de bildirmemişsiniz.Tüm değerleri bildirirseniz tekrar görüşümüzü açıklarız.
Devamını OkuIg E yüksek çıkmış.Genellikle alerjik durumlarda yüksek çıkmakla birlikte başka nedenleri de olabilir.Hematoktit ve hemoglobin değerlerinde düşüklük ise anemi bulgusu.Bunun için tedavi uygun olacaktır.Bir dahiliye uzmanı her iki problem için de önerilerde bulunacaktır.
Devamını OkuKaraciğerdeki kist olarak sanırım Kist Hidatik hastalığını kastediyorsunuz.Bu konuda ELİSA testleri olduğu gibi farklı yöntemlerle de tanı testleri vardır.Karaciğerdeki kistiniz ile ilgili daha detaylı bilgi verirseniz görüşümüzü açıklarız.
Devamını OkuSedimentasyon kanda bulunan alyuvarların (eritrositlerin) saatlik çökme hızıdır.Sizin 10 çıkan sonucunuz ise normal.
Devamını OkuPLT testiniz bir miktar düşük çıkmış.Ancak tek başına bu fazla fikir vermez.Şu aşamada endişelenmenize gerek yok.10 GÜN SONRA TESTİ TEKRARLATIN.sONRA BİZE TEKRAR YAZABİLİRSİNİZ.
Devamını OkuPDW,MPV ve PCT testleri kan sayım parametreleri arasındadır.Bu üç test de klinik olarak çok anlam ifade etmez.Aşağıda b testlerle ilgili ayrıntılı bilgi bulabilirsiniz.http://tahlil.com/hematoloji-testleri
Devamını Oku427 çoıkan trombosit değeriniz aşırı yüksek değil.Şimdilik bir ilaç kullanmanıza kesinlikle gerek yok.PLT testini 2 hafta sonra tekrar ettirip bize yazabilirsiniz.
Devamını OkuHalsizlik ve yorgunluk nedeniyla yapılan tahliller anemiyi gösteriyor.Kansızlık tedavisi olmalısınız.
Devamını Okularsanız sevinirim.Tahlil.com: PLT testiniz yüksek,hgb düşüklüğü ise anemi bulgusu.Birkaç hafta sonrası testleri tekrarlatın,tekrar bize yazabilirsiniz.
Devamını OkuFiliz hanım,ileri bir anemi yani kansızlık bulgunuz var.Halsizlik,yorgunluk şikayetinizin nedeni bu olabilir.Tedavi olmalısınız.
Devamını Oku