Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
Gözde Hanım, ASO tahliliniz oldukça yüksek çıkmış.ASO geçirilmiş Streptekok bakterisine bağlı enfeksiyonlarda yüksek çıkar.CRP ve RF tahlillerinin de yapılmış olduğunu düşünüyorum.Eğer o tahliller normal çıkmışsa,bir sorun olacağını düşünmüyorum.
Devamını OkuVücudunuzdaki kabarmalar,pen*silin sonrası alerjik reaksiyonlara da bağlı olabilir.pen*silin alerjisi olup olmadığınız yönündee bir test yaptırabilirsiniz.Sık olarak bademcik enfeksiyonu yani tonsillit oluyorsanız bademcik ameliyatı ile bademcikleriniz alınabilir.Bu konuda kararı doktorunuz verecekt...
Devamını OkuVücudunuzdaki kabarmalar,pen*silin sonrası alerjik reaksiyonlara da bağlı olabilir.pen*silin alerjisi olup olmadığınız yönündee bir test yaptırabilirsiniz.Sık olarak bademcik enfeksiyonu yani tonsillit oluyorsanız bademcik ameliyatı ile bademcikleriniz alınabilir.Bu konuda kararı doktorunuz verecekt...
Devamını OkuBeta HCG değerine göre gebelik haftanızı aşağıda bulabilirsiniz. https://tahlil.com/blog/beta-hcg-gebelik-haftasina-gore-beta-hcg-degerleri-307
Devamını OkuSonucunuz pozitif. Hamile olup olmadığınız ultrasonla muayene sonrası belli olur.
Devamını Okuİdrar yolu enfeksiyonu olma ihtimaliniz var. İdrar kültürü yaptırmanızda fayda var.
Devamını OkuTest yaptırmanıza gerek yok ama kız arkadaşınızda herhangi bir hastalık olduğunu düşünüyorsanız cinsel yolla bulaşan hastalıklar sadece bunlarla sınırlı değildir.
Devamını OkuTek başına bu değerlerin anlamı yok.
Devamını Okuİdrar yolu enfeksiyonu olabilir. İdrar kültürü yaptırmanızı öneririz.
Devamını OkuWBC değeriniz yüksek. Enfeksiyon göstergesi olabilir. Hgb düzeyinizin düşüklüğü anemi (kansızlık) göstergesi olabilir.
Devamını OkuÇok yüksek değerler değil. Önemli olan enfeksiyon açısından lökosit görülmesi ve idrar kültüründe bakteri üremesinin olması. İdrar kültürü yaptırmanızı da öneririz.
Devamını OkuGönderdiğiniz test sonuçlarından B12 vitamin eksikliği olup olmadığı anlaşılmaz. Diğer sonuçlarınız normal sınırlarda.
Devamını OkuVitiligo yönünden oğlunuz sonuçlarında problem olduğunu düşünmüyorum.
Devamını Okusedimentasyon tahliliniz yüksek çıkmış.ASO da yüksek her ikisi de enfeksiyonlar sonrası yüksek çıkabilir.ASO yüksekliği Streptekok adlı bir bakteriye bağlı enfeksiyonlar sonrası olur.
Devamını OkuŞu anda korkulacak bir durum olduğu düşünmüyorum.1 HAFTA SONRA PLT testini tekrar ettirin.100 ün altında çıkarsa bizim için daha anlamlıdır.Gerekirse ilave tahliller yapılabilir.Sonuçtan bizi tekrar bilgilendirebilirsiniz.
Devamını OkuRF testiniz yüksek çıkmış.Ancak bazı enfeksiyonlar sonrası da yüksek çıkabildiğinden,bir kaç hafta sonra testi tektrralatmanız yararlı olacaktır.
Devamını OkuFenilalanin düzeyi normal.Çocuğunuzda bu bulgular normal gözüküyor.
Devamını OkuCA 125 değerinin 35 veya altı olması normal kabul edilir.Sizin değeriniz normal.İçiniz rahat olsun.
Devamını OkuBu tahliller mutlaka fikir verecektir.Bunlarla birlikte,kan şekeri,böbrek ve karaciğer fonksiyonları hakkında bilgi veren rutin biyokimta testleri ve kolesterol,trigliserit gibi testler de fikir verecektir.
Devamını OkuVerdiğiniz sonuçlar korkutucu değil.Kızınızda önemli bir sorun olduğunu düşünmüyorum bu sonuçlarla.
Devamını OkuBabanızın torombosit yani plt değeri oldukça düşük.Sürekli kontrol altında olmalı.
Devamını OkuB 12 VİTAMİNİ EKSİKLİĞİNİN ZAYIFLAMAYA EN GEL OLDUĞUNA DAİR BİLİMSEL VERİLERE RASTLAMADIM.
Devamını Oku