Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
Bu durumda test yaptırdığınız hastaneye güvenmelisiniz, erken çıkan testler de bulunmaktadır.
Devamını OkuHIV testiniz normal, doktorunuz gerek görmedikçe bir daha test yaptırmanıza gerek yok,HIV testi ile ilgili Tahlil.com'a sorulmuş yüzlerce soru, verilmiş cevap ve yayınlanmış yazıları okumak için tıklayınız..http://tahlil.com/tag/hiv
Devamını Okuhttp://tahlil.com/bayram-tatili-boyunca-tahlil-yorumlama-hizmetimiz-hakkinda-onemli-duyuru
Devamını OkuProgesteron değeriniz düşük bu da yumurtlama ile ilgili bir sorun olabileceğini gösteriyor
Devamını Okuİdrar yolu enfeksiyonu geçiriyor olma ihtimaliniz var.
Devamını Okuİleri hızlı hareketki oranının %0 olması istenen bir sonuç değil tabi ki. Bizim önerimiz güvendiğiniz bir üroloji uzmanına muayene olmanız.
Devamını OkuTestiniz negatifken hamilelikten söz etmek zor.
Devamını OkuSadece verdiğiniz bilgilerle itp olup olmadığını söyleme şansımız yok. Yeğeninizin bir hematoloji uzmanına muayene olmalısında fayda var.
Devamını OkuSonuçlarınızda bir anormallik yok. Kolesterol üst sınırda. Öncelikle diyetinize dikkat edin.
Devamını OkuHBsAg pozitifliği hepatit B virüsü ile karşılaştığınızı gösterir. Durumunuz hakkında karar verebilmek için bazı ek testlerin yapılması gerekir.Bir enfeksiyon hastalıkları uzmanına muayene olmalısınız.
Devamını OkuRubella IgG pozitifliği önemli değil. Hamileliği düşünüyorsanız IgM değeri önemli. Hgb değeriniz alt sınırda. Beslenmenize dikkat edin.
Devamını OkuAlkol ve esrar ayrı maddelerdir. Alkol tüketmeniz kanda esrar oranını yükselten bir durum değildir.Esrar kullanmadığınız durumda esrar kanda da çıkmaz.
Devamını OkuEvet glukoz değeriniz çok yüksek.Bu diabet bulgusu.Vakit geçirmeden bir endokrinoloji uzmanına veya dahiliye uzmanına başvurunuz.
Devamını Okuİdrar yolu enfeksiyonu geçiriyor olmanız muhtemel. İdrar kültürü yaptırmanızda fayda var.
Devamını OkuBu haliyle yeterli parametre belirtmediğinizden net bir şey söyleyemeyiz.Ancal belirgin bir sorundan da söz edilemez
Devamını OkuAlerjik bir yapınız olabilir.Bir dahiliye uzmanına danışabilirsiniz
Devamını OkuVerdiğiniz bilgilerden sadece Hepatit C hastası olduğunuzu söyleyebiliriz.Karaciğer fonksiyon testleri,karaciğer biyopsisi,ultrason gibi testler hastalığınıızn durumu hakkında bilgi verecektir
Devamını Oku10 ve altı wbc değerleri normal kabul edilir.Sorun yok
Devamını OkuÖncelikle bu testlerin adetin hangi döneminde yapıldığı ve normal değerlerini yazmalısınız
Devamını OkuEstradiol yaş ve adet dönemiyle ilgili farklılık gösterebilir.Basofil yüksekliği ise tek başına çok anlamlı değildir.
Devamını OkuÇok hafif bir yükseklik var.Normal olarak kabul edilebilir
Devamını OkuAçlıkta verildiyse yüksek,bir çocuk endokrinoloji uzmanına danışın
Devamını Oku