Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
Çocuğunuzda anemi var.Bu konuda çocuk doktoruna gitme önerisine katılıyorum.Ancak mevcut çıkan sonuçta kolesterol değerinde ve glukoz değerinde yükseklik var.Bu testler de tekrar edilerek araştırılmalı düşüncesindeyim.
Devamını OkuKızınızın trombosit sayısı yüksek.İlk akla gelen kansızlık ve enfeksiyon.Bu durumlarda trombosit yüksek çıkabilir.Bir çocuk hematoloji uzmanına başvurun,ilave tahliller de isteyebilir.
Devamını OkuBasofil bir lökosit türüdür.Ve kanda nadir bulunur.Basofil değerinizin % 0 olmasının hiç bir anlamı yok.Kesinlikle normal bir sonuç.Arttırmak için ise yapacağınız bir şey olmadığı gibi basofil değerini değeri arttırmanızın da size kesinlikle bir yararı yok.
Devamını OkuSonucunuzun 0 çıkması gebe olmadığınızı gösterir.Ayrıca gebelik testi adet sırasında adet gecikmelerinde yapılmalıdır.
Devamını OkuBel soğukluğu tanısı için idrar testi doğru sonuç vermez,doktorunuz gerek görürse üretral akıntı kültürü ve mikroskopisi ister.HIV sonucunuzda negatif çıkmış
Devamını OkuRubella IG G pozitifliği olağan bir durumdur ve hamile kalabilmeniz açısından sorun yaratmaz
Devamını OkuÜrolojiye gitmeniz en uygun olanı.Enfeksiyon yönünden de idrar kültürü yapılmalı size
Devamını OkuSoru:Benim adet günümü 5 gün geçti, dün kan tahlili yaptırdım sonuçta betaHCG
Devamını OkuBel soğukluğu tanısı için, akıntıdan mikroskopi ve kültür yapılması gerekiyor.Size de bu tahliller yapılmamış .İdrar tahlilinde bel soğukluğu tanısı koyulamaz.Zaten o da normal çıkmış.
Devamını OkuCervix kültüründe referans değerine ilk kez rastlıyoruz.Bunun çok anlamlı bir değer olmadığını söyleyebiliriz.Kültürde candida yani mantar üremiş.Vajen enfeksiyonu geçiriyorsunuz.Tedavi olmalısınız
Devamını OkuSonuçlarınıza göre değerleriniz normal
Devamını OkuBir taş ve/veya idrar yolu enfeksiyonu belirtisi olabilir şikayetleriniz.
Devamını OkuSonucunuz normal çıkmış
Devamını Okuİdrar yollarında enfeksiyon olabilir.Eritrosit yüksekliği de idrar yollarında kanama belirtisi.Bir üroloji uzmanına başvurun, idrar kültürü ve ultrason gibi ilave tahliller de isteyecektir.
Devamını OkuSedim yüksekliğinde ilk akla enfeksiyon durumu gelir.Çok da aşırı yüksek değil değeriniz.Bir kaç hafta sonra tekrar ettirin,değerde düşme varsa problem yoktur
Devamını OkuVirus taşıyor diyemeyiz.Sonuçta problem yok gözüküyor
Devamını OkuKayda değer bir sorun yok sonuçlarınızda
Devamını OkuHamilelik sürecinde TSH değerinizi 2,5 ve altına indirmek geekir. Bir endokrinoloji doktoruna başvurmanızı öneriyoruz.
Devamını Okuİdrar tahlilini tam olarak belirtmemişsiniz.Ancak idrar yolu enfeksiyonu tanısı koymak için idrar kültürü tahlili de çok değerlidir.Bu tahlili yaptırmanızı öneririm.Eğer enfeksiyon varsa,kusmanın nedenlerinden biri de idrar yolu enfeksiyonu olabilir.
Devamını OkuHayır yok.Ama cinsel ilişkiyle bulşabilen Hepatit b,hepatit c,frengi ,bel soğukluğu gibi hastalıklara yönelik herhangi bir test yapmamışsınız.Nedense şüpleli ilişki sonrası sanki HIV dan başka bir enfeksiyon etkeni yokmuş gibi,HIV a gereğinden çok kafa yoran ziyaretçilerimiz arasındasınız.
Devamını OkuKan uyuşmazlığı riski bulunuyor.Kadın doğun doktorunuz doğum öncesi gerekli önlemleri alacaktır.
Devamını OkuGebelik testinin yapılması için uygun koşulların olması gereklidir.En önemlisi de adetin en az 1 hafta gecikmesidir.Adet görme tarihiniz 7-10 gün arası geciktikten sonra test yapılabilir
Devamını OkuTest sonuçlarını yazmalısınız.Belirtiğiniz şekilde bir yorum yapılamaz.
Devamını OkuTek başına bu bilgiler yeterli değil değerlendirme için,sperm şekli,miktar,ph gibi başka parametrelere de ihtiyaç var
Devamını Oku