Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
Tüm kan değerlerinizi bilemiyorum.Tam kan sayımı sonuçlarınız nasıl.Demir değeriniz oldukça düşük.Hematoloji uzmanına danışmanız yarralı olacaktır.
Devamını OkuHBV DNA bir PCR tahlili olup son derece duyarlıdır.Bının negatif olması Hepatit B virusunun kanınızda olmadığını gösterir.
Devamını OkuYüksek değil sonucunuz
Devamını OkuHIV ELİSA testi pozitif çıkınca bunun nutlaka ileri bir tahlil metoduyla da doğrulanması gerekmekte.Doktorunuz testi, Western Blot yöntemiyle de doğrulatacaktır
Devamını OkuIG E yüksekliği var,allerjik bir yapınız olabilir,gerekirse alerji tetsleri de yapılabilir
Devamını OkuEvet düşük.Demir içeren şuruplarla tedavi olmalı.
Devamını OkuKist Hidatik testiniz verdiğiniz verilere göre pozitif çıkmış görülüyor.Referans değerler 0-1/32 arasında iken sizde 1/128 titrede çıkmış.Yani kist belirtisi var. Ancak bazı durumlarda yalancı pozitif sonuçlar da çıkabilmektedir.Bu konuda doktorunuz detaylı bilgi verecektir.Ceva
Devamını OkuPinner 200 (200 besin öğesi) testi fiyatı 940 TL'dir.
Devamını OkuDemir(Fe) Bağlama testiniz normalin altı,demir testiniz ise normalin üstü çıkmış.Bu bulgular daha çok demir eksikliğine bağlı olmayan anemilerde(kansızlık) ortaya çıkar.Bir hematoloji uzmanı tanınızı koyacaktır.Demir ve demir bağlama testi ile ilgiliaşağıdaki linklerde detaylı bilgi bulabilirsiniz....
Devamını OkuD dimer testiniz yüksek çıkmış.D dimer testi kanda pıhtılaşma riskini ortaya koyan bir testdir.Bu test de yükseklik olursa genel olarak damarlarda emboli oluşma riski de artacaktır.Böyle durumlarda doktorlar kan sulandırıcı ilaçlar verirler.
Devamını OkuVitamin B 12 testi değeriniz düşük çıkmış.Bu konuda tedavi olmanız gerekiyor.Doktorunuz B vitamini içeren ilaçlarla tedaviye başlayacaktır.
Devamını OkuHafif derecede bir kansızlık olabilir.Ciddi bir sorun görülmüyor
Devamını OkuAnemi yani kansızlık bulgularınız gözleniyor.
Devamını OkuNormal değil.TSH testiniz yüksek.Hipotiroidizm, Hashimoto tiroiditi gibi durumlarda yükselebilir.Bir endokrin uzmanına başvurun
Devamını OkuTıpta hiçbir zaman kesin ifadeler kullanılmamalı,ama dönüşme olasılığı şu an için mümkün görülmüyor
Devamını OkuLökosit değeri düşük.Nötrofiller de düşük.Periferik yayma adlı testin yapılması yararlı olabilir.Hematoloji doktoruna danışın
Devamını Okuİnsülin değerleriniz yüksek.İnsülün direnci olabilir.Bir endokrinoloji uzmanına danışmalısınız.
Devamını OkuÖncelikle anemi yani kansızlık bulgularınız var.Bir an önce ilaçla tedaviniz başlamalı.Bir dahiliye doktoruna başvurun.CRP değeriniz de yüksektir.Bu bir çok nedene bağlı olmakla birlikte romatizmal rahatsızlıklar ilk akla gelendir.Dahiliye doktoru bu konuda da sizi bilgilendirecektir.
Devamını OkuDeğerlerinize göre sonucunuz normal.
Devamını OkuSonuçlarının normal kabul edilebilir.
Devamını OkuWBC değeri düşük.Bu annenizi enfeksiyonlara karşı duyarlı yapar dikkatli olmalısınız.Ayrıca kansızlık yani anemi bulguları da var.Alkalen Fosfataz değeri yüksek.Yüksek tansiyonla birlikte kalp yetmezliği varsa bu durumda da yükselebilir
Devamını OkuDevlet kontrolünde çalışan bayanların düzenli aralıklarla kontrolü yapılıyor, zaten siz de korunmalı bir ilişki kurmuşsunuz.
Devamını OkuTahlil sonuçlarınız normal.İçiniz rahat olsun.
Devamını OkuTokluk kan şekeri genellikle yemek yedikten ortalama 2 saat sonra ölçülür. Tokluk kan şekeri 180 mg/dl’den az olmalıdır.Tokluk kan şekeri yüksek çıkanlarda damar sertliği daha sık görülmektedir.Ayrıca tokluk kan şeker düzeyi yüksek hastalarda kalp hastalığı riskinin fazla olduğu bilinmektedir
Devamını Oku