Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
Hepatit B enfeksiyonu geçirdiğiniz anlaşılıyor sonucunuzdan
Devamını Oku23 haftalık bir gebelikde yaşanabilen olağan bir aneminiz var.İlaçları kullanmaya devam edin.
Devamını OkuBunu bir hastalık belirtisi olarak değerlendiremeyiz.Ancak sigara çok içenlerde,yüksek rakımlı bölgelerde yaşayanlarda bu tür değerler olabilir.Yine de bir dahiliye uzmanı size ayrıntılı bilgi verecektir.
Devamını Okuwbc yani lökosit normal değerleri 2-20 olamaz,burada bir yanlışlık var,eğer kan tahlili ise. 3,93 hafif düşük bir wbc değeridir.Ancak ciddi bir düşüklükten söz edemeyiz. Vitamin B 12 testiniz ise düşük çıkmış.Bunun için ilaç tedavisi olmanız gerekecek.Gönderdiğiniz test sonuçları ise,kaşıntı ve mora...
Devamını OkuEosinofil değerinizin yüksek olması alerjik bir yapınız olduğunu destekler.
Devamını OkuTahlillerin yanında H harfi olması sonucun normalden yüksek olduğunu belirtir.H harfi,yüksek anlamına gelen High kelimesinin ilk harfidir.Eritrosit ve hematokrit değerleriniz yüksek ama ciddi bir yükseklik olduğunu düşünmüyorum.B 12 Vitamini testi için de aynı şey geçerli.15 gün sonra testi tekrarla...
Devamını OkuÇocuk nefrolojisi ve gastroenterolojisine başvurmanız gerekli. Ömür boyu sürecek bir süreç olacağı için düzenli bir tedavi ve takip programına girmelisiniz
Devamını OkuÖncelikle tüylenmenin nedenine yönelik tedavi olmanızı öneririz
Devamını OkuSonuçlarda değerleriniz de bir sorun gözükmüyor.
Devamını OkuMuhtemelen.Ultrasonla da teyid edilmeli
Devamını OkuŞu durumda hamilelik olasılığından söz edemeyiz
Devamını OkuÇocuğunuzun kolesterol değerini yazmamışsınız.Ailesel bir yükseklik de olabilir,hazır mama da etken olabilir,bir çocuk endokrinolojisi uzmanına danışmanızı öneririm.
Devamını OkuSizin gibi bu konuda bilgisiz bir çok kişi HIV korkusu nedeniyle panik oluyor.Psikolojik sorunlar yaşayabiliyor.Öncelikle değerleriniz negatif çıkmış.Yani normal sonuçlar.Şu aşamada korkmanıza gerek yok.Bir şehir efsanesi şeklinde ishal olununca AİDS e yakalandım diye bir korku da gelişiyor.Ön...
Devamını OkuTahlilinizi yurt dışında yaptırmışsınız herhalde tahlilinizi göre sonuçlarınız normal
Devamını OkuPLT yani trombosit aşırı yüksek değil, bir kaç hafta sonra tekrarlatabilirsiniz,kansızlık ve bazı enfeksiyonlarda da yükselebilir.Şimdilik endişe etmenize gerek yok.
Devamını Okuestesteron değeriniz normal. Bir endokrinoloji uzmanına danışmalısınız, normal olan bir hormon için ilaç kullanmak çok doğru gözükmüyor.
Devamını OkuLDH değeri hareketli çocuklarda yüksek çıkabilir.Tek başına yüksekliği çok da anlamlı olmayabilir.Hepatit testleri de normal çıkmışsa, önümüzdeki günlerde testi tekrar ettirebilirsiniz.
Devamını OkuOGTT ile birlikte hba1c ,akş ve insülin testleri ile birlikte daha net bir bilgi verilebilir.
Devamını OkuEvet henüz çok yeni bir hamileliği gösteriyor sonucunuz.
Devamını OkuMeslektaşlarım gayet güzel açıklamışlar.İdrar kültürü sonucuna göre enfeksiyon olup olmadığı ortaya çıkacaktır.
Devamını Okutrombosit-testi-plt-testi-nedirnormal-degerleri-nelerdir
Devamını OkuHormon değerleriniz normal,ancak varikosel rahatsızlığınız varsa,bunun tedavisi cerrahidir.
Devamını OkuDeğerleriniz normal.Bu testler şimdilik yeterli
Devamını Oku