Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
Sonuç olarak mol hidatiform denen bir olay yaşamışsınız.Kısaca özetlemek gerekirse yumurtanın döllenmesindeki bazı hatalar sonrası rahminiz içinde cansız bir organizma oluşmuş.Yani normal gebelik süreci devam ederken normal olmayan bir gebelik haline dönüşmüş.
Devamını OkuHGB ve HCT değerlerindeki yükseklik kan fazlalığı bulgusu,sigara içenlerde ve yüksek rakımlı bölgelerde yaşayanlarda görülebilir.Ayrıca wbc yüksekliği d eenfeksiyon duurmlarında görülür
Devamını OkuKilonuz normalden düşük. Bu sorununuzla ilgili olarak en uygun bölüm Endokrinoloji dir. Zaten orada muayene olmuşsunuz. Gerekirse ilave tahliller de istenecek ve kilo alamamanızın sebebi bulunacaktır.
Devamını OkuKansızlık ve demir eksikliğinizin nedenine yönelik ilave testler de istenebilir.Sonuç olarak tedavinizi şu aşamada sürdürmeye devam etmelisiniz.
Devamını OkuKızınızın momosit değeri kabul edilebilir bir değer olarak gözüküyor.Her ne kadar üst sınırda bir monosit değeri çıkmış olsa da en azından şu an için endişelenecek bir durum gözükmüyor.10 gün sonra testi tekrar yaptırabilirsiniz.Monosit testi ve Monosit hakkında detaylı bilgi almak isterseniz bu kon...
Devamını OkuHSV 2 IG G testiniz negatif çıkmış.Ancak HSV testinin HSV 2 IG M olan ve akut enfeksiyonu gösteren testi de yaptırmanız yararlı olacaktır.Condilom olarak da bilinen genital siğil de olabilir pen*sinizde.Bir cildiye veya üroloji uzmanına da başvurabilirsiniz.
Devamını OkuCRP ve sedimentasyon tahlillerinin birlikte yüksek olması bir enfeksiyon bulgusu olarak değerlendirilebilir.
Devamını OkuIG E düzeyiniz oldukça yüksek çıkmış.Bir takım alerji testlerine de ihtiyaç duyulabilir daha başka tetkiklere de .Üniversite hastanesine gitmenizde yarar var
Devamını OkuTrombosit yani plt değeri oldukça düşük.Sürekli kontrol altında olmalı.
Devamını OkuSonuçlarınız diabet yönünden bir belirti vermiyor.Bu testlerin ne amaçla yapıldığı veya bir şikayetiniz olup olmadığını belirtmemişsiniz.Özel bir riskiniz veya şikayetleriniz varsa bir endokrinoloji uzmanına danışabilirsiniz.
Devamını OkuWbc değeriniz düşük.doktorunuza katılıyorum bir dahiliye veya daha ideali hematoloji uzmanına danışın.
Devamını Oku139 yüksek bir eğer.110 ve üstü yüksek kabul edilir. Testi bir daha 10-12 saat açlık sonrası tekrarların.Yine yüksek çıkarsa başka tahliller de yapılması için bir dahiliye uzmanına başvurun.
Devamını OkuReferans değerleri yazmamışsınız ancak bu durumda pozitif bir sonuç uzak ihtimal.Zaten doğrulayıcı testler çalışılmadan HıV testinde pozitif rapor vermek doğru değil.
Devamını OkuGenel prensip,tüm tahliller için kanı mümkünse aç karına vermektir.
Devamını Okuİnsülin yüksekliği,insülin direncinin bir belirtisi olabilir.Şeker hastalığı yönünden risk altında olabilirsiniz.Bir endokrin uzmanına danışmalısınız.
Devamını OkuSonuçlarınız normal çıkmış anlaşılan.Yine de kafanıza takılıyorsa test yaptırın
Devamını OkuSedim düşüklüğü önemli değildir.Normal değer.
Devamını OkuHafif bir plt yüksekliği var.İçiniz rahat olsun diye bir hafta sonra tekrarlatın.bazı enfeksiyonlarda plt yükselebilmektedir.
Devamını OkuSedim sonucunuz normal
Devamını OkuMR sonucunu filmi de inceleyerek bir beyin cerrahı çok daha iyi yorumlayacaktır.Ancak yazdıklarınızdan bir bel fıtığı şüphesi görülüyor
Devamını OkuGGT ve kolesterol yüksekliğiniz var, LDL yani kötü kolesterol de yüksek.Kilo fazlalığı, karaciğer yağlanması ve alkol kullanımı gibi nedenler akla geliyor.Karaciğer ultrasonu çekilmesi faydalı olabilir.GGT yüksekliğine dair aşağıda bilgi bulabilirsiniz.GGT Yüksekliği
Devamını OkuHamilelik yok sonucunuza göre
Devamını OkuKan testleriniz de ciddi bir sorun gözükmüyor.
Devamını OkuSonucunuz referans değerlerde çıkmış.Yani normalden yüksek değil.Bu da gebe olmadığınızı gösteriyor.Kan testi nasıl yorumlanır, çok daha detaylı bilgi almak için tıklayınız....Gebe olup olmadığınız hakkında kan testi sonuçları hakkında araştırma yapmak istiyorsanız tıklayınız...
Devamını Oku