Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
Hayır yok, bu testlere göre problemli değil
Devamını OkuBasofil düşüklüğünün klinik bir anlamı yoktur, diğer testlerde de kayda değer bir sapma yok.Problem yok sonuçlarda
Devamını OkuHayır önemli değil,tahlilinizde sorun yok
Devamını OkuAnkilozan spondylit da CRP yüksekliği olağandır.Doktorunuzun önerdiği tedaviye devam edin
Devamını Okuİndirekt bilirübim değeriniz yüksek.Gilbert sendromunda görülebilir.Gilbert sendromu, karaciğerin, eritrositleri parçalanması ile üretilen, bilirubinin ( indirekt bilirübin) kanda yüksek görüldüğü hafif bir karaciğer bozukluğudur. Gilbert sendromu genellikle tedavi gerektirmez ve ciddi komplikasy...
Devamını Okuİdrar yollarında enfeksiyon olabilir.İdrar kültürü testi de yapılmalı.Sünnet için kararı doktorunuzla ortak vereceksiniz, buradan bu konuda bir yorum yapamayız belirtiğiniz sonuçlarla.
Devamını OkuÇok kötü sayılmaz sonuçlar.Kolesterol de hafif yükseklik var.Diyet ve düzenli egzersiz işe yarayacaktır
Devamını OkuPLT yani trombosit değeri annenizin çok yüksek.Mutlaka araştırılması lazım.PLT bir çok nedenle yüksek çıkabilmektedir.Aşağıda PLT'nin hangi durumlarda yükseldiğine dair detaylı bilgiyi linkte bulabilirsiniz. Okumak için tıklayınız
Devamını OkuSerbest testesteron değeriniz hafif yüksek çıkmış ancak tiroid testleriniz normal.Ancak sadece bu testlere bakarak da net bir şey söylenemez.Şeker testlerinin normal değerlerini belirtmemişsiniz.
Devamını OkuEvet APTT ve PT testleri pıhtılaşma sisteminin çalışması hakkında fikir veren kan testleridir. PT yani protrombin zamanı testi bir miktar yüksek.SGPT (ALT) testi ise karaciğer fonksiyon testidir.Bu test sizde normal çıkmış.
Devamını Okuİdrar yolu enfeksiyonu geçiriyor olabilirsiniz.İdrar kültürü tahlili de yapılması gerekli.Bunun sonucuna göre idrar yolu enfeksiyonu geçirip geçirmediğiniz detaylı anlaşılacaktır.
Devamını OkuD vitamini değeriniz 10 un altında Bu normalin altı bir değer Tedavi olmalısınız..Doktorunuz ilaç tedavisine başlayacaktır.
Devamını OkuHiç bir şey ifade etmiyor.zaten ilk testi çok erken yaptırmışsiniz
Devamını OkuD vitamininiz düşük görünüyor, bir de magnezyuma baktırın…
Devamını OkuAçlık kan şekeri karaciğerde üretilip kana verilen kan şekerini gösterir.Tokluk kan şekeri ise glukozun hücreye girişinde bir direnç olup kanda yüksek kalmasıyla ilişkili bir durumdur.Özellikle yürüyüş gibi metabolizmayı hızlandıran aktivetelerde bulunanlarda olabilir.Olabilecek bir tablodur.Yine de...
Devamını OkuTrigliserit ve kolesterol değerleriniz yüksek.Eosinofil testinin yüksek çıkması allerjik bir yapınız olduğunu destekliyor.Demir bağlama kapasiteniz kabul edilebilir sınırda gözüküyor.Kolesterol ve trigliserit yüksekliği için bir diyetisyenden diyet programı ve düzenli egzersiz öneririm öncelikle.All...
Devamını OkuBelirttiğiniz değerlerde ciddi bir sorun yok.Romatizmal bir hastalık tanısı için ise ilave tahlillere gerek duyulacaktır
Devamını OkuDemir Bağlama Kapasitesi testiniz yüksek çıkmış.Demir bağlama kapasitesi testi serum demir düzeyinin değerlendirilmesinde kullanılır.Bazı anemilerde bu değer artar.Sizde de anemi(kansızlık) bulgusu olarak değerlendirilebilir.Trombosit yani PLT değeriniz ise düşük çıkmış.Bu da bazı anemi durumlarında...
Devamını OkuHafif bir yükseklik var,ancak tek başına bu sonuç fazla anlam ifade etmez.Diğer hormon testleriyle birlikte değerlendirilmesinde yarar var.Bir çocuk endokrin uzmanına danışabilirsiniz
Devamını OkuGünde 7-8 litre sıvı tüketmeniz olağan değil.Farklı diabet türleri var.Bir endokrinoloji uzmanına danışmalısınız.
Devamını OkuBelirttiğiniz hastalıklar genel olarak mide ve on iki parmak barsağı hastalıkları,bu konuda bir gastroenteroloji uzmanı detaylı bilgi verecektir.
Devamını OkuÖnemli olan negatif olması, sınır değerin de altında.Problem yok
Devamını Okuİlk aşamada Hematoloji daha anlamlı
Devamını Oku403 çıkan plt değerinizi yüksek olarak değerlendirmiyorum.Bence sorun yok.Bilirübin değerlerinizi ise ayrı ayrı sonuçlarını yazarsanız bir yorum yapabiliriz.
Devamını Oku