Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
Evet yüksek, sigarayı azaltmaya çabalamalısınız.Bir göğüs hastalıkları uzmanı ve dahiliye uzmanına da danışın
Devamını OkuWbc değeri normal,ne yani nötrofil yüksekliği ise enfeksiyon durumlarında sıklıkla görülebilir,ancak wbc değeriniz normal olduğundan sorun olduğunu düşünmüyorum
Devamını Okuİdrar tahlilinizde wbc ( lökosit ) ve rbc ( eritrosit) çıkmış.Bu normal değil.İdrar yollarınızda enfeksiyon olabilir.İdrar kültürü tahlili fikir verecektir.
Devamını OkuSedim değeri yüksek,kansızlık bulgularınız da varmış.Dahiliye bölümüne başvurun
Devamını OkuFizik tedavi ve/veya ortopedi bölümünde muayene olun
Devamını OkuKan fazlalığı görülüyor.Yüksek rakımlı bölgede yaşayanlada,sigara içenlerde olabilir.Dilerseniz bir dahiliye uzmanına da başvurabilirsiniz.Belirli aralıklarla kan vermenizi uygun görebilir
Devamını OkuTrombosit değerinin 151000 çıkması normal değer aralığında olduğunu gösteriyor.Kandaki Eosinofil yüzdesini gösteren bir test EO, değer normal.
Devamını OkuAlkol almadığınızı iddia ediyorsunuz, bunun geçerli olduğunu gözönüne alarak sorunuzu cevaplayacağım. Kanda 1.47 mg/dl alkol bulunması ile 147 mg/dl alkol bulunması arasında dağlar kadar fark vardır. Eğer adli tıpta kandan ölçüm yapılmadıysa tıp fakültesinin verdiği sonuç geçerlidir, mahkemeye bunu ...
Devamını OkuGebelik hakkında sıfır bilginiz olduğu anlaşılıyor.Daha adet görmenin ne anlama geldiğini bilmiyorsunuz.İlişki sonrası iki kere adet görmüşsünüz halen hamile miyim diye endişeleniyorsunuz.Sizin gibi bu tür takıntıları olan kızlara yaptığımız öneriyi tekrarlayalım.Mümkünse erkek arkadaşına evlenene...
Devamını OkuSonuçlarınız normal değerler içinde.Problem yok, normal sonuçlar.
Devamını OkuDeğerlerinizde ameliyat olmanıza engel bir durum görülmüyor.
Devamını OkuSonuçlarınız yüz güldürücü değil.Kilo probleminiz de olduğu belli.Şeker hastalığı göstergeleri ver.Trigliserit ve kolesterol değerlerinizdeki yükseklik kalp hastalığı yönünden de sizi risk altında bırakıyor.GGT yüksekliği de karaciğerde bir sorun olduğunu gösteriyor.Kilo fazlalığına bağlı karaciğer ...
Devamını OkuHIV sonucunuz normal çıkmış.İçiniz rahat olsun.Ayrıca yeniden şüpheli bir ilişki yaşamaz iseniz bu testi bir daha yaptırmanıza da gerek yok.Ancak cinselilişki öncesi gerekli koruyucu önlemleri alırsanız(prezervatif kullanmak gibi) çok daha rahat edersiniz.
Devamını OkuKanda CRP testi, hemogram tahlilinden farklı bir testdir.Tamamen farklı yöntemlerle yapıldığı gibi,değerlendirmesi de farklı yapılır.Öncelikle sizi bu konuda bilgilendirmek istedim.CRP bir akut faz reaktanıdır.Sizin anlayacağınız dille ise bazı enfeksiyon hastalıkları ve romatizmal durumlarda yüksek...
Devamını OkuHamile olabilirsiniz.Ancak sadece beta hcg testi bu konuda belirleyici olmaz.Ultrason muayenesi bu konuda net bilgi verir.
Devamını OkuErken dönemde TSH yüksek olabilir ama genelde ilerleyen dönemde düşer. Oğlunuzda yükselme olduğu için hipotiroidi açısından anlamlı olabilir. Çocuk endokrinolojisinden görüş alınması hipotiroidi için anlamlı bulgu ve klinik varsa daimi olarak tiroid hormonu kullanması gerekebilir.
Devamını Okuİlişki sonrası 7 ay düzenli adet görüp, hala gebe olabileceğinize inanıyorsanız, size diyecek fazla bir sözümüz olamaz.. Biraz vakit ayırın ve sitemizdeki gebelik testi ile ilgili yazıları, sorulmuş soru ve cevapları okuyun
Devamını OkuHemogram testindeki tüm parametreleri belirtmemişsiniz, diğer tetsler normalse, bu değerlerin fazla anlamı yok
Devamını OkuCA 125 değeriniz nomal bu konuda içiniz rahat olsun.Kistin tedavisi için ameliyata gerek olup olmadığı veya yapılacak girişim için buradan bir şey söylemek uygun olmaz.Gerekirse bir de mümkünde bir üniversite hastanesinin kadın doğum bölümüne başvurabilirsiniz.
Devamını OkuHemoglobin değeriniz çok yüksek çıkmış.Sigara içenlerde ce yüksek rakımlı bölgelerde yaşayanlarda olabilir.Mutlaka bir hematoloji uzmanına başvurun
Devamını OkuKansızlık yani anemi belirtileriniz var.
Devamını OkuDoktorunuza aynen katılıyorum, diabet yönünden risk altında olduğunuz anlaşılıyor.Daha detaylı tahliller istenmesi gerekebilir (insülin,OGTT gibi)
Devamını OkuEnfeksiyon varlığına yönelik gerekirse ilave tahliller yapılabilir annenize,ancak 55 çıkan bir sedim değeri için tehlikeli bir durumdan sözedemeyiz.
Devamını OkuBelirgin olarak Kansızlık bulguları var
Devamını Oku