Anti hıv antijen 0.28 anti hıv antikor 0.21 anti hcv 0.017 anti hıv (Kemiluminesans veya benzeri) negatif bunlar ne demek elim ayağım titriyor yardım edin Devamını Oku
Merhaba 23 yasında bekar bir bayanım.. 1 ay önce tahlil sonucunda sol yumurtalığımda 4 cm kiste rastlandı..agrı ve asırı adet şikayetıyle bugün de tahlil yaptırdım ve kistim büyümüş 5 cm olmuş..CA-125 sonucuda 436.6 çıktı.. doktorum amelıyatla alınma... Devamını Oku
merhaba , 4-5 gündür mide-bağırsak şikayetlerim var tahlil yaptırdım ,sonuçlardan normal olmayanlar şu şekilde ; nötrofil : 0,8 lenfosit:0,3 monosot:3.4 teşekkürler Devamını Oku
GRNM,:NORMAL VİSKOSİTE:HİPERVİSKOS LİFEFAKSİYON SÜRESİ:25 DK. PH:75 VOLÜM(ml):3.5 ml. SPERM SAYISI:82x10üs6 MOTİLİTE PROGRSYON%26 H. HAREKETLİ A,+4 %8 Y.HAREKETLİ B,+3 %17 YER.HARE. C +2 %1 HRKTSİZ D +1 %74 NORMAL %6 B.ANOMALİSİ %58 BOY. ANOMALİSİ %2... Devamını Oku
Merhabalar. 10 aylık bir bebeğim var tahlil sonuclarında PLT:500. PCT:0.41 LY%72.3 DEĞERLERİ YÜKSEK ÇIKTI. NE%17.4 NE 1.66 DEĞERİNDE DÜŞÜK ÇIKTI BU DEĞERLERE GÖRE NE YAPMALIYIM Devamını Oku
Merhaba, 1 yaşındaki oğlumun tahlili, Cinsiyet : Erkek TEST ADI BULGU BIRIM Demir (serum) 12 ug/dl L WBC 20.2 10^3/µL H EO% 0.439 % L HGB 11.0 g/dL L HCT 31.9 % L MCV ... Devamını Oku
25 yaşındayım evlenirken yapılan kan testinde değerlerim düşük çıktı hamile kalmadan önce doktora gitmem gerektiği söylendi eşimle bebek düşünüyoruz tahlil sonuçlarımda ferrettin 6.68 serbest t3 4.44 MCV 77,7 MCH 24,4 MCHC31,4 sonuçları ancak hafta... Devamını Oku
Bir ay önce yaptırmış olduğum troid tahlillerimde tsh değerim normalin çok üstündeydi.bir ay sonra normale inmişti.fakat ilaç tedavisi gormedim.antitpo değerim ise 343.bunun referans değerleri kağıtta yok.tshin tedavisiz değişmesi normalmi.bir de ha... Devamını Oku
Bosluklarimagriyo diye gittigimde idrar ve kan tahlili yapildi glukoz 105 cikti.hematoloji bolumunde WBC 10.78,MO 0.76,EO 0.54,BA 0.11,MPV 7.5 olarak cikmis lutfen yorumlarmisiniz doktorlar bunlara bakmiyomu internette arastirinca korktum sonuclardan... Devamını Oku
slmun aleykum hocam annem İHA TAHLİLİ verdi kist hidatik indirekt hemaglütinasyon sonuc negatif birimdede NTU yazıyor ama normal değerler yazan yer boş bu ne anlamda negatif cıkması neyi ifade eder bu konuda bizi aydınlatmanızı rica ediyorum hayırlı ... Devamını Oku
Merhaba, 21 yaşında erkeğim. Tahlil sonuçları; Biyokimya; Vitamin B12: 86 Normal Değerleri: 126,5 505 Mikrobiyoloji; NEU%: 47,7 Normal Değerleri: 50 80 MONO%: 11,9 Normal Değerleri: 2 10 Sed.1 Saat: 02 Normal Değerleri: 5 20 Doktora mide rahatsızlığı... Devamını Oku
Merhabalar hocam aşağıdaki sonuçları yorumlarsanız sevinirim.Saygılarımla... Perhiz süresi:5 sperm sayısı:34 milyon hareketlilik:47 a)hızlı ileri+4:0 b)yavaş ileri+3:33 c)yerinde hareketlilik+2:14 d)hareketsiz+1:53 morfoloji normal:3 baş anomalisi:67... Devamını Oku
Kadın doğum uzmanı kan tahlili istedi yapılan tahlildewbc:12.1 (4.4-11.3( mpv:6.84 (7.7-11.5) pdw:17.2 (6.8-10.8) wbc dıff :%ne7.46 (2.37-4.41) %ly:3.71 (1.48-2.76) %ba:0.120 (0.0-0.1) vitamin b12 :150 (187-883) Devamını Oku
4 aylık kızımın Gaita Mikroskobik incelemesinde Lokosit: Mukuslu bölgelerde yer yer Eritrosit: Mukuslu bölgelerde çok sayıda gibi bir değerlendirme aldık. Yorumlayabilir misiniz? Teşekkürler, Devamını Oku
9 haftalik hamileyim, doktorum bir hafta once bazi testler yapmami istedi ve bunun sonucunda IgG ELISA 162.0 IU/ml cikti ve doktoruma sonuclari gosterdigimde toksoplazmoz virusunun olabilecegini soyledi ve 10 gun sonra yine tahliller yaptirmami soyle... Devamını Oku
volum:4ml sayı:129 ml total motıl sperm sayısı:80 ml motıl sperm yuzdesı :%62 ılerı,hızlı:%9 ılerı ,yavaş:%53 yerınde hareketlı:%0 hareketsız:%38 lugosıt:1.8ml yuvarlak hucre gorulmustur Devamını Oku
Merhabalar. tahlllerimde ilk 350 değerinde çıktı tahlillere göre gebesiniz dediler ama kese görülmedi. 3 gün sonra tekrar tahlil yaptırın eğer çok yükselme varsa gebesiniz dediler ve değer 7856.3 çıktı. sizce durum nedir ? Devamını Oku
Merhabalar. tahlllerimde ilk 350 değerinde çıktı tahlillere göre gebesiniz dediler ama kese görülmedi. 3 gün sonra tekrar tahlil yaptırın eğer çok yükselme varsa gebesiniz dediler ve değer 7856.3 çıktı. sizce durum nedir ? Devamını Oku
Müslüm ATMANOğÂLUiyi çalışmalar, bende uzun süredir bir çok hastalık belirtisi görülmeye başladı ve son zamanlarda beni oldukça etkiledi. nihayet en son yapılan tahlilde B12 vitamin eksikliği çıktı sonuç: 86.01 NORMAL DEğÂER : 191-663 gittiğim d... Devamını Oku
Troit hastasıyım 18 aylık kızıma TAHLİL YAPTIRDIM tiroit değerleri T3:3.67 T4:1.05 TSH:1.67 BU DEĞERLER NORMALMİ Devamını Oku
Devlet hastanesinde sperm sayımı yaptırdım sonuç ; hacim:3 her alanda ortalama 2 adet hareketli 2 adet hareketsiz görülmüştür yazıyodu, doktor sonuçların çok kötü olduğunu, özel bi hastanede tekrar tahlil yaptır dedi. sonuç sizce nasıl? çocuk için sa... Devamını Oku
Evlilik için verilen kan tahlillerinde gebelik belli olur mu? Devamını Oku
İyi günler tahlil sonuçlarını değerlendirebilir misiniz teşekkür ederim şimdiden. miktar: 2,5 CC renk: kirli beyaz ph: 7,6 likefaksiyon: 60 dk sperm sayısı: 12 milyon aktif ileri hareketli: %20 aktif anlamsız hareketli: %30 hareketsiz: %50 morfoloji:... Devamını Oku
Tahlili unutkanlık sıkıntım olduğundan B12 değerim düşük mü acaba diye yaptırmıştım. Değer 336 çıkmış 211-911 aralığı için. Normal midir, eğer normalse başka neden dolayı bu unutkanlık meydana gelebilir, başka bir serviste muayene olmalı mıyım cevap ... Devamını Oku
27 yaşındayım şikayetim aşırı saç dökülmesi, kan tahlili istendi.(WBC):9,51x10³/µL R: 3.8-10,(RBC):4,28 R: 3.8-5.6,(HGB):12,4 R:11.5-15.5,(HCT):38,3 R:35.5-48,(MVC):89,5 R:80-100,(MCH):29,0,MCHC:32,4 g/dL,(PLT):260 R:150-400 MPV:12.2, R: 8-12,TSH:2.... Devamını Oku