"tahlil" araması için sitede yer alan sonuçları

WBC 11,99 çıktı doktor önemli değil dedi.

Oğlum 3 yaşına 1 ay sonra girecek.1 hafta önce karın ağrısı vardı kan tahlili yapıldı.WBC 11,99 çıktı doktor önemli değil dedi.Sanki o zamandan beri ağrılar devam ediyor günde 3 defa kaka yapıyor ve kaka yaparken karnın ağrıyor deyip ağlar durumda da... Devamını Oku

Merhaba benim şikayetim durup dururken ateşlenme aynı zamanda kalbin yerinden fırlayacak gibi atması

Merhaba benim şikayetim durup dururken ateşlenme aynı zamanda kalbin yerinden fırlayacak gibi atması el ayak titremesi kalb sıkışması vs. kardiyoloji doktoruna gittim birşeyin yok dediler dün dahiliyeye gidip tiroid ölçdürdüm bişey yok dediler ... Ta... Devamını Oku

İdrar tahlilinde bütün değerlerim normal çıktı. Sadece protein yüksek çıktı

İdrar tahlilinde bütün değerlerim normal çıktı. Sadece protein yüksek çıktı.Doktor önemli bir şey olmadığını söyledi ama yine de sormak istedim.Şu şekilde yazıyo değer : Protein(alb-idrarda) H 25 1+ mg/dL 0-10 Devamını Oku

Bebeğim 1 aylık. idrar tahlilinde Klebsiella pneumoniae üredi. Koloni: >100.000.

ebeğim 1 aylık. idrar tahlilinde Lökosit 3-4,Lökosit Strip Eser, Nitrit Negatif diğer değerler hep normal sınırlarda. yanlızca Klebsiella pneumoniae üredi. Koloni: >100.000. Bilirubin, direkt 0.47 H Bilirubin, total 6.38 H Serbest T4 1.48 TSH 2.90. ... Devamını Oku

Acaba kansızlığı zeka seviyesini etkilemişmidir diye. Teşekkürler

Mrb.Ben daha önce 2 yaşındaki oğlumun tahlilini yorumlatmıştım ve sizde kansızlığı sınırda demiştiniz.Fakat ben daha önce oğluma hiç kan tahlili yaptırmadım ve bu rahatsızlığı daha öncede mevcutmuydu bilmiyorum.Şu anda çok endişeliyim acaba kansızlığ... Devamını Oku

WBC: 12.5 Lenfosit :41.7 (20-40) Lenfosit sayısı :6.49 (08-4) olarak çıktı. Yorumunuz nedir?

Merhaba. 22 aylık bir oğlum var.WBC: 12.5 Lenfosit :41.7 (20-40) Lenfosit sayısı :6.49 (08-4) olarak çıktı 15 gün sonra tekrar kan tahlili istendi yine WBC :12.4 Lenfosit:70,6 (18,6-58.1) Lensofit sayısı: 8.79 (08-4) olarak çıktı bu değerler neden yü... Devamını Oku

Sorun var mı? Ferritin 1.7 Demir 23.1 41 CK 407 Sedim 46.

Merhaba benim ağzımda ve boğazımda 4 aydır iyileşip tekrarlayan yaralar var yaptırdığım tahlillere göre demir eksikliği görüldü şuan ferrum fort kullanıyorum ama halen yaralar tekrarlıyor sebebi başka ne olabilir Ferritin 1.7 (4,63__204 Demir 23.1 (4... Devamını Oku

Sorun var mı? SGOT(AST) 56, HDL Kolesterol 49

Merhaba. Tahlil sonucum da aşağıdaki değerler referans değerler arasında çıkmadı. Yorumlarsanız sevinirim, teşekkür ederim. SGOT(AST) 56, HDL Kolesterol 49 Devamını Oku

Babamda talasemi minor hastası,ablamın bu değeri çok yüksek mi ?

ablam evlilik öncesi tahlillerinde Hb F değeri 1.50 çıkmıştır.Babamda talasemi minor hastası,ablamın bu değeri çok yüksek mi ?Doktor rapor vermemiş başka doktora sevk etmiş.Hb A2 değeri 2.60 ve Hb A değeri 95.90 dır.Bu değerler normal midir ? Devamını Oku

Siğil smear sonucunda çıkarmı ?

Bir de eğer siğil falan gibi bişeyse smear sonucunda çıkarmı yada çıkma olasılığı ne kadardır? Doktorum kültür sonucunda daha detaylı bir tetkik yapmaya gerek olmadığını söyledi, yani ne tür bir bakteri olduğu tespit edilmedi. daha detaylı ne gibi ta... Devamını Oku

Bebeğim 50 günlük.kakası 1 haftadır yeşildi ve dün akşam kan vardı kakada

ebeğim 50 günlük.kakası 1 haftadır yeşildi ve dün akşam kan vardı kakada.doktor 2 tahlil istedi.parazit yoktu fakat çok laktoz görüldü.buda mikrobik dedi doktor.gaita kültür sonucına bakıcaz dedi doktor.çok korkuyorum.önmli birşey teşkil ediyor mu? Devamını Oku

Kan tahlilinde WBC 14 veLYM 5.9 değirinde çıktı.karnındaki ağrıların sebebi bu değerlerlerden olabilir mi?

merhabalar,oğlum 10 yaşında ,ara ara karnındaki ağrıdan şikayetçi oldu.doktora gittik kan tahlilinde WBC 14 veLYM 5.9 değirinde çıktı.karnındaki ağrıların sebebi bu değerlerlerden olabilirmi..yorumlarınız için teşekkürler.. Devamını Oku

Doğum kontrol hapı yada Norlevo ertesi gün hapı kullansam İdrar tahlili yada Kan tahlili verdiğimde çıkar mı ?

merhabalar doğum kontrol hapı yada Norlevo ertesi gün hapı kullansam İdrar tahlili yada Kan tahlili verdiğimde çıkar mı ? Devamını Oku

aso 733 . rbc 4.223 hcb 12.92 hct.37.31 pdw 17.72 çıktı dizlerimdeki ağrı yanma nedeniyle bu tahlilleri yaptırdım.

kan tahlili sonucunda aso 733 . rbc 4.223 hcb 12.92 hct.37.31 pdw 17.72 çıktı dizlerimdeki ağrı yanma nedeniyle bu tahlilleri yaptırdım Devamını Oku

Merhaba çocuğumda karın ağrısı ve kusma vardı.İdrar tahlilinde proteın + 30mg / blood +

Merhaba çocuğumda karın ağrısı ve kusma vardı.İdrar tahlilinde proteın + 30mg / blood + 10RBC yazıyor, diğerleri negatif ne anlama geliyor? Devamını Oku

14 aylık bebeğime kan tahlili yapıldı.

14 aylık bebeğime kan tahlili yapıldı.Bazı değerleri düşük bazıları yüksek görünüyor. Doktor pek ilgilenmedi pratisyen doktora götürdük. İçim rahat değil lütfen siz yorumlarmısınız. HGB 9.7, HCT 29.9, MCH 26.5, NE% 46.1 LY% 42.6, EO% 0.4, PLT 302 Yor... Devamını Oku

Çok antibiyotik kullandım her tahlilim bu şekilde 25 senedir.İdrar da sürekli yanma ,sancı,ağrı var.

merhaba,idrar kültür sonucudirekt mikroskopi :10-12 lökosit,3-4 epitel görüldügramboyama :pnl ve gram negatif çomaklar görüldü,kültür :e.coli 100bin koloni ürediçok antibiyotik kullandım her tahlilim bu şe... Devamını Oku

Adet olmayınca beta hcg tahlili yaptırdım 16800 çıktı tamam hamileyim ama neden çok yüksek çıktı a

 Adet olmayınca beta hcg tahlili yaptırdım 16800 çıktı tamam hamileyim ama neden çok yüksek çıktı asistan doktor tek bebek dedi peki neden bu kadar yüksek çok korkuyorum olanüstü bişeyler mi var lütfen yardım edin Devamını Oku

Nadir olarak ot kullanıyorum. Kan testinde bu durum çıkar mı?

Merhaba hocam , ben cok nadir olarak ot kullaniyorim 3-4 haftada bir az miktatda kan testi yapilacak ve 3 haftadir icmiyorum , tahlilde çıkarmı ? Devamını Oku

PROLKTİN; 26.24 ng/ ml (4,6-21,4) TESTOSTERON; 6,38 ng/ml (2,8-8). Sonuçlarımı yorumlar mısınız?

29 yaşında erkeğim. Elmacık bölgemdeki kıllardan dolayı lazer epilayon amacıyla cilt hastalıkları uzmanına gittim. Sabah aç karına hormon tahlilim şöyle; PROLKTiN; 26.24 ng/ ml (4,6-21,4) TESTOSTERON; 6,38 ng/ml (2,8-8) Sertleşme sorunum da dahil her... Devamını Oku

27 yaşında erkeğim çocukluktan itibaren parmaklarımda çomaklaşma var ?

27 yaşında erkeğim çocukluktan itibaren parmaklarımda çomaklaşma var 2 yıl önce doktora gittim akciğer BT, ultrason, kan ve idrar tahlili yapıldı bulgular normal görüldü, fakat görüntüsü sosyal yaşamda estetik açıdan çok rahatsız edici önerebileceğin... Devamını Oku

11yaşındaki oğlum karın ağrısı şikayeti ile doktora gittik

11yaşındaki oğlum karın ağrısı şikayeti ile doktora gittik tahlilerinde gaita , batın ultrason sedimantasyon normal biyokimyada ALP 204 ,LDH 226,ASO 344 HORMONDA CA 19-9 71.30 değerinde çıkmıştır.hemogram idrar değerleri normaldır. durumunu değerlend... Devamını Oku

Anti_HBs >250.00 Anti_HCV 0.08. Lütfen yorumlayın.

Merhabalar, tahlil yaptırdım sonuçları yorumlar mısınız ? Anti_HBs >250.00 Anti_HCV 0.08 Devamını Oku

Hgb 9.02 ve Demir 16 çıktı. Sorun var mı?

Merhaba bir buçuk ay önce kansızkık için Dr gittim hgb 9.02 ve Demir 16 imiş. ( bir önceki ay) tekrar Dr gittim tahlilleri tekrar yaptırdım biraz anormal geldi. Hgb değeri 10.4 yükselmiş. Demir ise 191 e fırlamış(referans aralığı 145) acaba normal mi... Devamını Oku


?