25 yaşındayım düzenli adet görüyorum. yüzümde biraz kıllanma oldu cildiyeye gittim tahlil yaptı. tahlil adet dönemimde yapılmadı. sonuçlar: FSH:5.99 LH:6.33 DHEA-S:464.32 PROLAKTIN:86,04 bu sonuçlara göre kadın doğum veya endokrine gitmem gerektiği s... Devamını Oku
64 yaşında tahlil sonuçları Hgb : 12.7. Mch : 32.5 Hct : 39.2. Tdw : 16.06 Mcv : 90.5. Plt : 965 Nch : 29.4. Mbc : 11.2 Neu : 5.77. Lym: 40.7 30 sene önce dalağı alınmış 5 yıl önce kadın hastalıklarıyla ilgili bir sene öncede bacağında bir kitle bulu... Devamını Oku
yaş 31 bir yıl önce oral olarak ilşişkim olmuştu belirtim yoktu ama bel soğukluğu için idrar tahlili yaptırmıştım temiz çıktı şimdi dün gene yaptırdım idrar gene temiz ama crp +18 çıktı doktor birşey olsa idrarda lökosit olurdu dedi ama crp +18 sedim... Devamını Oku
OĞLUM 10 YAŞINDA VE TALESEMİ TAŞIYICISI KAN TAHLİLİ SONUÇLARI: WBC- 16,4(5-11,8) RBC-6,66(3,3-5,4) PLT-340(159-353) HGB MİKTARI-340(159-353) HEMOTOKRİT-40,8(28,5-39,5) MCV-61(72,390,1) MCH-18,71(24,2-30,9) MCHC-30,57(32,7-34,8) RDW-17(11,8-15,1) MPV-... Devamını Oku
Benim plt değerim 38 çıktı ancak bu sonucun kesin olmadığını söylediler tekrar tahlil yaptıracağım. bodybuıldıng sporu ıle ugrasıyorum kullandıgım proteın tozları ve supplement lerden dolayı plt degerım dusmus olabılır mı? simdiden tesekkur ederım k... Devamını Oku
Beta HCG yaptırdım ama tahlilden bir şey anlamadım 20261,00 mlu/ml 5,5 olarak gözüküyor teşekkür ederim. Devamını Oku
Değerlendirmeleriniz için şimdiden teşekkürler ben kalp çarpıntısı ve kansızlık problemi yaşıyorum yaşım 37 yaptırdığım kan tahlillerimle ilgili bilgi rica demir 25 (60-180) demir bağlamam 410(155-355) hgb 8.2 (12 16.5) hct 25.9 (35-50)plt 533( 150-4... Devamını Oku
2.5 yıldır hipotiroitten dolayı 50mg levotiron kullanıyorum(3.5 yıl önce meme ca geçirdim).kan tahlillerime ilacı sabah almadan gidiyorum.sonuçlarım:FT3:2.62 ,FT4:1.11,TSH 2.91.6 ayda bir tahlilleri yaptırıyorum ve sonuçlarım hep referans aralıkların... Devamını Oku
Merhaba,benim kardeşimde epilepsi başlangıcı var Düzenli ilaç kullanıyor Kan tahlilinde hgb 17.0 mono 1.09 çıktı Bunlar normal degerler mi? Bunların yüksek çıkmasının sebebi nedir? Kardeşim 26 yaşında ve erkektir.Bilgileriniz için şimdiden çok teşekk... Devamını Oku
Merhabalar Sabah idrarda kan ve sızı ile birlikte tansıyonum düştü.Hastanede yapılan idrar tahlilinde eritrosit:4587 lokosit:2501 lokosit kümeleri bol berraklık çok bulanık dansite renksiz kan tahlılınde ise WBC 12.7 MCH: 26 MO:3.66 RDW:17.2 Çıkt... Devamını Oku
Bugün idrar yollarda agri ,tuvaleti cıkınca yanma,vr sürekli tuvalete gitme istegi üzerine hastaneye gittim. Idrar tahlili verdi doktor sonuclarim söyle; Mik.Lökosit 155 Mik.eritrosit 69 Normal değerlerden baya bir yüksek sonuçlar. Doktorum enfeksiyo... Devamını Oku
Erkek kardeşim 21 yaşında ve aile sağlığı hekimi tarafından lösemi riski olduğu söylendi. Tekrar tahlil yaptırdık ve tahlil sonuçları şu şekilde; WBC 6.4 MPV 13.7 LY% 32 EO% 2.1 CRP 6.3 Total Billuribin 1.75 Direkt Billuribin 0.30 Indirekt Billuribin... Devamını Oku
Merhaba,Yaklaşık 4 yıldır karaciğer yağlanması nedeniyle 6 ayda bir kan testi yaptırıyorum,Sürekli diet ve yürüyüş yapmam gerektiği söyleniyor Yaşım 33 ve 75 kiloyum.Ultrason raporundaki sonuç grade 2.En son kan tahlillerimde ALT: 65 AST:32 GGT:54 Tr... Devamını Oku
Her iki göğsümde süt kanallarında genişleme ayrıca tüylenme sorunum var. Kan tahlilimde normalin dışında çıkan değerler aşağıdaki gibidir. Endişelenmem gereken bir durum var mı? Yaş-18/Kadın Serbest T3: 3.92 pg/mL H(2,5-3,9) Progesteron: 3.49 ng/mL L... Devamını Oku
Merhaba, Glukoz 88, tokluk kan şekeri (2 saat) 81. tahlil sonuçları bu değerlerde iken hipoglisemi hastası olunablir mi? insilün direnci HOMA testi yaptırmak gerekir mi? Çünkü bütün belirtileri taşıyorum üstelik baygınlık geçirdim. Devamını Oku
merhaba 8 yaşındaki kızımı hastaneye götürdüm bugün, bademcik genizeti ameliyatı olmasına karar verdi dr.kan tahlillerini verdik.şimdi aklıma geldi dün akşam pedifen 100ml. vermiştim yani bir gün önce alınan bu ilaç sonuçları etkiler mi Devamını Oku
Merhaba Hocam, Kan tahlillerimde HBsAG 0,83, Anti HBs 16,96, Anti HCV 0,12 ve Anti HIV 0,44 cikti. Anti HIV eskiden 0,07 di, biraz artmis bir kac ay icinde. Degerlerim normalmi? Bulastirici hastaligim varmi acaba? Cevab icin tskler. Devamını Oku
enim ca 125 75 çıktı ultrasona girdim doktorum kist olabileceğini söyledi ve benden bazı kan tahlilleri ve mr istedi bunları istemesinin asıl nedeni nedir ? Devamını Oku
11 aylık bir oğlum var. ferrum kullanmaya başladık 6. ayında demir için. yüksek ateş boğaz enfeksiyonu ile gittiğimiz doktor tam kan tahlili istedi bugün yaptırdık. eşimde yada bende akdeniz anemisi yok ancak oğlumun bulguları doktorunda kafasını kar... Devamını Oku
Hocam merhaba annem 44 yaşında. 1 hafta önce kalp hizasında hafif ağrı için doktora gitti. Kuru öksürüğü ve hafif burun akıntısı da var. Tahlil sonuçları: wbc :10.7 mpv: 10,4 lymph# 4.73 kolestrol 223 sedimantasyon 44 çıktı. Doktor gayet iyi dedi, ağ... Devamını Oku
26 mayısta epüdural anestezi ile doğum yaptım 2gün sonra taburcu oldum fakat karındaki agrılarım gitmedi tekrar yatırdılar kan tahlilinde crp degerlerim yüksek çıkmış ilk önce 50.9 ertesi gün 53.2 tabi bu arada 3 gündür hastanede yatıyorum ve antibiy... Devamını Oku
Merhaba, Antibiyotik kullanmama rağmen, yıllardır kan tahlillerimde beyaz küre değerim yüksek çıkıyor. Endişenlenmem gereken bir durum var mı? Sizce ne yapmam gerekiyor? Teşekkürler. Yaş - 44 / Kadın Devamını Oku
Iyi gunler. Ben yaklasik 120 gun once temasda bulundum fakat sadece temas 5dk kadar surdu. Bu temasdan 120 gun sonra anti hiv1-2 elisa tahlili 0.23 cikti referans degerler 0-1 arasi ve vldrl negatif , anti hcv0,27 bu sonuclara ragmen kafam cok karist... Devamını Oku
Bir ay önce ecstasy ve 9 gün önce de esrar içtim. Yarın kadın doğum uzmanına gideceğim. Çeşitli tahliller için kan alımı ve hormon testi isteyebilir. Bu maddeleri kullandığım kadın doğumdan istenecek herhangi bir testte çıkabilir mi? detaylı bilgi ve... Devamını Oku
Merhaba; 25 yaşındayım iki aydır geç adet görüyorum bu ay 18 gün geçti tahlil yaptırdım beta hcg 1,20 negatif çıktı.. Pko olduğumu ve rahim duvarının çok kalın olduğunu söyledi doktor. Dostinex ve glukofen verdi. En son üç gün önce tahlil yaptırdım p... Devamını Oku