"tahlil" araması için sitede yer alan sonuçları

25 yaşındayım düzenli adet görüyorum. yüzümde biraz kıllanma oldu cildiyeye gittim?

25 yaşındayım düzenli adet görüyorum. yüzümde biraz kıllanma oldu cildiyeye gittim tahlil yaptı. tahlil adet dönemimde yapılmadı. sonuçlar: FSH:5.99 LH:6.33 DHEA-S:464.32 PROLAKTIN:86,04 bu sonuçlara göre kadın doğum veya endokrine gitmem gerektiği s... Devamını Oku

64 yaşında tahlil sonuçları Hgb : 12.7. Mch : 32.5 Hct : 39.2. Tdw : 16.06 Mcv : 90.5. Plt : 965?

64 yaşında tahlil sonuçları Hgb : 12.7. Mch : 32.5 Hct : 39.2. Tdw : 16.06 Mcv : 90.5. Plt : 965 Nch : 29.4. Mbc : 11.2 Neu : 5.77. Lym: 40.7 30 sene önce dalağı alınmış 5 yıl önce kadın hastalıklarıyla ilgili bir sene öncede bacağında bir kitle bulu... Devamını Oku

Bir yıl önce ağızdan olarak ilşişkim olmuştu belirtim yoktu

yaş 31 bir yıl önce oral olarak ilşişkim olmuştu belirtim yoktu ama bel soğukluğu için idrar tahlili yaptırmıştım temiz çıktı şimdi dün gene yaptırdım idrar gene temiz ama crp +18 çıktı doktor birşey olsa idrarda lökosit olurdu dedi ama crp +18 sedim... Devamını Oku

Oğlum 10 yaşında Talasemi yaşıyıcısı..

OĞLUM 10 YAŞINDA VE TALESEMİ TAŞIYICISI KAN TAHLİLİ SONUÇLARI: WBC- 16,4(5-11,8) RBC-6,66(3,3-5,4) PLT-340(159-353) HGB MİKTARI-340(159-353) HEMOTOKRİT-40,8(28,5-39,5) MCV-61(72,390,1) MCH-18,71(24,2-30,9) MCHC-30,57(32,7-34,8) RDW-17(11,8-15,1) MPV-... Devamını Oku

Benim plt değerim 38 çıktı ancak bu sonucun kesin olmadığını söylediler tekrar tahlil yaptıracağım.

 Benim plt değerim 38 çıktı ancak bu sonucun kesin olmadığını söylediler tekrar tahlil yaptıracağım. bodybuıldıng sporu ıle ugrasıyorum kullandıgım proteın tozları ve supplement lerden dolayı plt degerım dusmus olabılır mı? simdiden tesekkur ederım k... Devamını Oku

Beta HCG yaptırdım ama tahlilden bir şey anlamadım 20261,00 mlu/ml yazıyor. Şimdiden teşekkür ederim.

Beta HCG yaptırdım ama tahlilden bir şey anlamadım 20261,00 mlu/ml 5,5 olarak gözüküyor teşekkür ederim.  Devamını Oku

demir 25 (60-180) demir bağlamam 410(155-355) hgb 8.2 (12 16.5) hct 25.9 (35-50). Değerlendirmeleriniz için şimdiden teşekkürler.

Değerlendirmeleriniz için şimdiden teşekkürler ben kalp çarpıntısı ve kansızlık problemi yaşıyorum yaşım 37 yaptırdığım kan tahlillerimle ilgili bilgi rica demir 25 (60-180) demir bağlamam 410(155-355) hgb 8.2 (12 16.5) hct 25.9 (35-50)plt 533( 150-4... Devamını Oku

FT3:2.62 ,FT4:1.11,TSH 2.91. Sizce ilaçlarıma devam etmeli miyim?

2.5 yıldır hipotiroitten dolayı 50mg levotiron kullanıyorum(3.5 yıl önce meme ca geçirdim).kan tahlillerime ilacı sabah almadan gidiyorum.sonuçlarım:FT3:2.62 ,FT4:1.11,TSH 2.91.6 ayda bir tahlilleri yaptırıyorum ve sonuçlarım hep referans aralıkların... Devamını Oku

Merhaba,benim kardeşimde epilepsi başlangıcı var Düzenli ilaç kullanıyor Kan tahlilinde hgb 17.0 mono 1.09 çıktı?

Merhaba,benim kardeşimde epilepsi başlangıcı var Düzenli ilaç kullanıyor Kan tahlilinde hgb 17.0 mono 1.09 çıktı Bunlar normal degerler mi? Bunların yüksek çıkmasının sebebi nedir? Kardeşim 26 yaşında ve erkektir.Bilgileriniz için şimdiden çok teşekk... Devamını Oku

Sabah idrarda kan ve sızı ile birlikte tansıyonum düştü.Hastanede yapılan idrar tahlilinde eritrosit:4587 lokosit:2501?

Merhabalar Sabah idrarda kan ve sızı ile birlikte tansıyonum düştü.Hastanede yapılan idrar tahlilinde eritrosit:4587 lokosit:2501 lokosit kümeleri bol berraklık çok bulanık dansite renksiz kan tahlılınde ise WBC 12.7 MCH: 26 MO:3.66 RDW:17.2 Çıkt... Devamını Oku

Bugün idrar yollarda agri ,tuvaleti cıkınca yanma,vr sürekli tuvalete gitme istegi üzerine hastaneye gittim. Idrar tahlili verdi?

Bugün idrar yollarda agri ,tuvaleti cıkınca yanma,vr sürekli tuvalete gitme istegi üzerine hastaneye gittim. Idrar tahlili verdi doktor sonuclarim söyle; Mik.Lökosit 155 Mik.eritrosit 69 Normal değerlerden baya bir yüksek sonuçlar. Doktorum enfeksiyo... Devamını Oku

Erkek kardeşim 21 yaşında ve aile sağlığı hekimi tarafından lösemi riski olduğu söylendi. Tekrar tahlil yaptırdık ?

Erkek kardeşim 21 yaşında ve aile sağlığı hekimi tarafından lösemi riski olduğu söylendi. Tekrar tahlil yaptırdık ve tahlil sonuçları şu şekilde; WBC 6.4 MPV 13.7 LY% 32 EO% 2.1 CRP 6.3 Total Billuribin 1.75 Direkt Billuribin 0.30 Indirekt Billuribin... Devamını Oku

Merhaba,Yaklaşık 4 yıldır karaciğer yağlanması nedeniyle 6 ayda bir kan testi yaptırıyorum,Sürekli diet ve yürüyüş yapmam gerektiği söyleniyor ?

Merhaba,Yaklaşık 4 yıldır karaciğer yağlanması nedeniyle 6 ayda bir kan testi yaptırıyorum,Sürekli diet ve yürüyüş yapmam gerektiği söyleniyor Yaşım 33 ve 75 kiloyum.Ultrason raporundaki sonuç grade 2.En son kan tahlillerimde ALT: 65 AST:32 GGT:54 Tr... Devamını Oku

Her iki göğsümde süt karkadanlarında genişleme ayrıca tüylenme sorunum var?

Her iki göğsümde süt kanallarında genişleme ayrıca tüylenme sorunum var. Kan tahlilimde normalin dışında çıkan değerler aşağıdaki gibidir. Endişelenmem gereken bir durum var mı? Yaş-18/Kadın Serbest T3: 3.92 pg/mL H(2,5-3,9) Progesteron: 3.49 ng/mL L... Devamını Oku

Merhaba, Glukoz 88, tokluk kan şekeri (2 saat) 81. tahlil sonuçları bu değerlerde iken hipoglisemi hastası olunablir mi?

Merhaba, Glukoz 88, tokluk kan şekeri (2 saat) 81. tahlil sonuçları bu değerlerde iken hipoglisemi hastası olunablir mi? insilün direnci HOMA testi yaptırmak gerekir mi? Çünkü bütün belirtileri taşıyorum üstelik baygınlık geçirdim. Devamını Oku

Bir gün önce alınan bu ilaç sonuçları etkiler mi

merhaba 8 yaşındaki kızımı hastaneye götürdüm bugün, bademcik genizeti ameliyatı olmasına karar verdi dr.kan tahlillerini verdik.şimdi aklıma geldi dün akşam pedifen 100ml. vermiştim yani bir gün önce alınan bu ilaç sonuçları etkiler mi Devamını Oku

Merhaba Hocam, Kan tahlillerimde HBsAG 0,83, Anti HBs 16,96,

Merhaba Hocam, Kan tahlillerimde HBsAG 0,83, Anti HBs 16,96, Anti HCV 0,12 ve Anti HIV 0,44 cikti. Anti HIV eskiden 0,07 di, biraz artmis bir kac ay icinde. Degerlerim normalmi? Bulastirici hastaligim varmi acaba? Cevab icin tskler. Devamını Oku

ca 125 75 çıktı ultrasona girdim doktorum kist olabileceğini söyledi

enim ca 125 75 çıktı ultrasona girdim doktorum kist olabileceğini söyledi ve benden bazı kan tahlilleri ve mr istedi bunları istemesinin asıl nedeni nedir ? Devamını Oku

eşimde yada bende akdeniz anemisi yok ancak oğlumun bulguları doktorunda kafasını karıştırdı.

11 aylık bir oğlum var. ferrum kullanmaya başladık 6. ayında demir için. yüksek ateş boğaz enfeksiyonu ile gittiğimiz doktor tam kan tahlili istedi bugün yaptırdık. eşimde yada bende akdeniz anemisi yok ancak oğlumun bulguları doktorunda kafasını kar... Devamını Oku

Hocam merhaba annem 44 yaşında. 1 hafta önce kalp hizasında hafif ağrı için doktora gitti.

Hocam merhaba annem 44 yaşında. 1 hafta önce kalp hizasında hafif ağrı için doktora gitti. Kuru öksürüğü ve hafif burun akıntısı da var. Tahlil sonuçları: wbc :10.7 mpv: 10,4 lymph# 4.73 kolestrol 223 sedimantasyon 44 çıktı. Doktor gayet iyi dedi, ağ... Devamını Oku

26 mayısta epüdural anestezi ile doğum yaptım 2gün sonra taburcu oldum

26 mayısta epüdural anestezi ile doğum yaptım 2gün sonra taburcu oldum fakat karındaki agrılarım gitmedi tekrar yatırdılar kan tahlilinde crp degerlerim yüksek çıkmış ilk önce 50.9 ertesi gün 53.2 tabi bu arada 3 gündür hastanede yatıyorum ve antibiy... Devamını Oku

Antibiyotik kullanmama rağmen, yıllardır kan tahlillerimde beyaz küre değerim yüksek çıkıyor.

Merhaba, Antibiyotik kullanmama rağmen, yıllardır kan tahlillerimde beyaz küre değerim yüksek çıkıyor. Endişenlenmem gereken bir durum var mı? Sizce ne yapmam gerekiyor? Teşekkürler. Yaş - 44 / Kadın Devamını Oku

Genital bolgemde aft gibi bir lezyon var?

Iyi gunler. Ben yaklasik 120 gun once temasda bulundum fakat sadece temas 5dk kadar surdu. Bu temasdan 120 gun sonra anti hiv1-2 elisa tahlili 0.23 cikti referans degerler 0-1 arasi ve vldrl negatif , anti hcv0,27 bu sonuclara ragmen kafam cok karist... Devamını Oku

Bir ay önce ecstasy ve 9 gün önce de esrar içtim. Bu maddeleri kullandığım kadın doğumdan istenecek herhangi bir testte çıkabilir mi?

Bir ay önce ecstasy ve 9 gün önce de esrar içtim. Yarın kadın doğum uzmanına gideceğim. Çeşitli tahliller için kan alımı ve hormon testi isteyebilir. Bu maddeleri kullandığım kadın doğumdan istenecek herhangi bir testte çıkabilir mi? detaylı bilgi ve... Devamını Oku

Pko olduğumu ve rahim duvarının çok kalın olduğunu söyledi doktor. Dostinex ve glukofen verdi. Bu ne demek ?

Merhaba; 25 yaşındayım iki aydır geç adet görüyorum bu ay 18 gün geçti tahlil yaptırdım beta hcg 1,20 negatif çıktı.. Pko olduğumu ve rahim duvarının çok kalın olduğunu söyledi doktor. Dostinex ve glukofen verdi. En son üç gün önce tahlil yaptırdım p... Devamını Oku


?