"tahlil" araması için sitede yer alan sonuçları

Lütfen yardmcı olun çok kötü oluyorum

meraba bnm tahlil sonuçlarımda hgb ilk baslrda 3.2ydi şimdi 6.9 oldu ferrittin 2.8 hct 28 mcv 60 mchc 27 mch 16 rdw 16.1 plt 886 mpv 10.4 pdw 21.6 çıktı lütfen yardmcı olun çok kötü oluyorum nefes alamıyorum çok zorlanyrm direk basıma vuruyo çok şidd... Devamını Oku

İdrara çıkarken yanma ve ağrı şikayetlerim var.

Merhabalar İdrar tahlili sonucumda; Eritrosit 12, Lökosit 43     Yassı Epitel    7 çıktı. İdrara çıkarken yanma ve ağrı şikayetlerim var. Kültür sonucu henüz çıkmadı. İdrar yolu enfeksiyonu olabilir mi? Devamını Oku

: Kızım 15 yaşında bugün kan tahlili yaptırdık. Lh 48.21 ve E2 471.7 çıktı ama normal günde yapıldı tahliller.

Kızım 15 yaşında bugün kan tahlili yaptırdık. Lh 48.21 ve E2 471.7 çıktı ama normal günde yapıldı tahliller. Adet döneminde yapılmadı. Sonuçları değerlendirebilirmisiniz. Teşekkürler ( daha önce adetliyken yaptırdığımda E2 26.93 LH 4.26 çıkmıştı .) Devamını Oku

Merhaba, dizimde haftada bir tekrarlayan ağrı şikayetim nedeniyle doktora gitmiştim?

Merhaba, dizimde haftada bir tekrarlayan ağrı şikayetim nedeniyle doktora gitmiştim, kıkırdak ezilmesi var denildi fakat verilen ilaçlarla ağrım geçmedi, bu kez kan tahlili yapıldı, Sedimantasyon değerim 29; CRP ise 2,22. Vücudumda ateş yok sadece di... Devamını Oku

Merhaba, Her iki göğsümde süt karkadanlarında genişleme ayrıca tüylenme sorunum var?

 Merhaba, Her iki göğsümde süt kanallarında genişleme ayrıca tüylenme sorunum var. Kan tahlilimde normalin dışında çıkan değerler aşağıdaki gibidir. Endişelenmem gereken bir durum var mı? Yaş-18/Kadın Serbest T3: 3.92 pg/mL H(2,5-3,9) Progesteron: 3.... Devamını Oku

Merhaba benim kan tahlilimde Kreatinin 59 mkmol/l chikti. Karaciger problemi ola bilir mi acaba?

Merhaba benim kan tahlilimde Kreatinin 59 mkmol/l chikti. Karaciger problemi ola bilir mi acaba? Devamını Oku

Merhaba, Glukoz 88, tokluk kan şekeri (2 saat) 81. tahlil sonuçları bu değerlerde iken hipoglisemi hastası olunablir mi?

Merhaba, Glukoz 88, tokluk kan şekeri (2 saat) 81. tahlil sonuçları bu değerlerde iken hipoglisemi hastası olunablir mi? insilün direnci HOMA testi yaptırmak gerekir mi? Çünkü bütün belirtileri taşıyorum üstelik baygınlık geçirdim. Devamını Oku

Benim 5 aylik bebegimin tahlil sonucunda her sahada 4-5 lokosit,bol eritrosil goruldu.

Merhabalar Benim 5 aylik bebegimin tahlil sonucunda her sahada 4-5 lokosit,bol eritrosil goruldu. doktor flagyl surup verdi. Ben ilac kullanmayi cok istemiyorum. Kendiliginden atlatilan bir durum olabilir mi ? Cok tesekkurler Devamını Oku

Merhaba annem 43 yaşında dün yaptırdığımız tahlil sonuçları aşağıdaki gibidir.

merhaba annem 43 yaşında dün yaptırdığımız tahlil sonuçları aşağıdaki gibidir.ciddi bir durum söz konusumudur acil bilgi lenfosit:40 trombosit: 12-13 nötrofil: 50 monosit: 10 Devamını Oku

Merhaba ben sigara içiyorumm

meraba ben sigara içiyorumm doktora gittigimizde kan tahlili alındıgında benim kanımdaki nikotinden ,zifirdenve karbonmonoksitten belli olurmu vede sigara nikotin kanda kaç gün kalır kaç günde çıkar? Devamını Oku

2-3 ay önce kan tahlili yaptırmışdım. Monosit değeri 0.838 çıktı?

2-3 ay önce kan tahlili yaptırmışdım. Monosit değeri 0.838 çıktı. Doktorum cihaz yanlış ölçmüştür dedi geçiştirdi. Ama iki hafta önce sağ memem de 2 santimlik bir kitle fark ettim. Meme kanseri olabilir miyim? Hemogram testimde çıkan sonuçların tümü ... Devamını Oku

21 yaşındayım iki gün önce ateşim çıktı evde antibiyotik vardı onu kullanmaya başladım.Ateşim düştü

21 yaşındayım iki gün önce ateşim çıktı evde antibiyotik vardı onu kullanmaya başladım.Ateşim düştü şu an yok fakat halsizlik var . Tahlil sonuçlarımda CRP:5.9 %MO:9.9 anormal olanlar diğer sonuçlarım referans aralıklarında normal bunlar ne anlama g... Devamını Oku

30 yaşıdaym hamilelik için istediği kan tahlili sonuçlarımdan referans aralığına uymayanları yorumlamanızı rica ediyorum.

 30 yaşıdaym hamilelik için istediği kan tahlili sonuçlarımdan referans aralığına uymayanları yorumlamanızı rica ediyorum. RFRNS HCT 36.1 37.0-47.0 MCV 80 81-99 LY% 36.1 5.5-20.5 MO% 6 8,5-11,7 EO% 3.5 0.0-2,0 LY# 2,6 1.3-2.0 EO# 0.3 0.0-0.2 Devamını Oku

Babam 40 yaşında kan tahlili yaptırdık bazı değerleri yüksek çıktı yorumlar mısınız

 Babam 40 yaşında kan tahlili yaptırdık bazı değerleri yüksek çıktı yorumlar mısınız WBC 11,3 GRAN 8,7 LYM 12 PDW 11 GRAN % 77 Devamını Oku

Kan tahlilimde anti hbs 49,68 pozitif ve anti hcv 11,00 cıktı hamilelik düşünüyorum

 Kan tahlilimde anti hbs 49,68 pozitif ve anti hcv 11,00 cıktı hamilelik düşünüyorum çocuğa zararı olrmu doğduktan sonra çocuktada bu değerler çıkar mı tesekur edrm ... Devamını Oku

Adet düzensizliği yaşıyorum, kist yok, hormon değerlerimde büyük sıkıntı var mı, bekarım hamile kalmak istemiyorum

Adet düzensizliği yaşıyorum, kist yok, hormon değerlerimde büyük sıkıntı var mı, bekarım hamile kalmak istemiyorum şu anlık yine de gelecek adına ilaç kullanmam gerekir mi ? Sonuçlar adet olmadığım dönemde yaptırdığım tahlillerdendir tsh:1.59 fsh:2.4... Devamını Oku

Tahlil sonuçlarını yorumlarmısınız . teşekkürler.

Tahlil sonuçlarını yorumlarmısınız . teşekkürler. WBC-4,7 NEU-2,9 NEU-%60,7 LYM-1,3 LYM%27,0 MON-0,5 MON-%9,9 RBC-5,3 HGB-14,9 HCT-44,7 MCV-84,3 MCH-28,2 MCHC-33,4 RDW-12,3 PLT-139,0 PDW-16,0 MPV-8,2 EOS-%2,1 EOS-0,1 BAS-%0,3 BAS-0,0 APTT- ... Devamını Oku

Merhaba; bugün ki tahlil sonuçlarımı değerlendirirseniz çok sevinirim.

Merhaba; bugün ki tahlil sonuçlarımı değerlendirirseniz çok sevinirim. Kreatinin- 0.95 (0.5-0.9) Demir- 15 (37-145) Hemoglobin- 8.9 (11.5-15.5) Hct-29.0 (35.5-48) Mcv- 69.7 (80-95) Mch-21.4 (25-34) Mchc-30.7 (31-37) Eritrosit dağ. gen.-15.6 (11.2-15) Devamını Oku

Benim son adet tarihim 24.05.2014 dün kan testi yaptırdım yani günüm geçmeden

enim son adet tarihim 24.05.2014 dün kan testi yaptırdım yani günüm geçmeden. ve beta hcg 135,00 çıktı. hamile miyim öyleyse bile ne kadarlık. bilgilendirirseniz sevinirim. not:doktora tahlil gösteremedim Devamını Oku

12+4 haftalık hamileyim. ikili test için yapılan ense kalınlığı ölçümünde NT:1,31 mm çıktı.

Merhaba kan tahlili verdim ama sonuçları bekliyorum. bu değerler normal midir ? Teşekkür ederim. Devamını Oku

İyi günler Annem 60 yaşında bugun yaptırdığı testosteron tahlili 2, 41 nmol/L çıktı

İyi günler Annem 60 yaşında bugun yaptırdığı testosteron tahlili 2, 41 nmol/L çıktı bu sonuç normal mi ? Devamını Oku

Merhaba ben 25.06.2014 tarıhınde tam idrar tahlılı yaptırdım.

merhaba ben 25.06.2014 tarıhınde tam idrar tahlılı yaptırdım.idrar tahlilimde ERİTROSİT:3-4 EPİTEL : 8-10 NADİR BÖBREK EPİTELİ yazıyor bunun ne anlama geldıgını ögrenebılırmıyım.bu tahlil sonucuna göre böbreklerde bir sorun mu olmuş oluyor. Devamını Oku

Ana (anti Nükleer antikor) IFA tahlili sonucum zayıf pozitif olarak çıktı çalışan titre 1/100 yazıyor bunun ne demek olduğunu öğrenmek istiyorum

Ana (anti Nükleer antikor) IFA tahlili sonucum zayıf pozitif olarak çıktı çalışan titre 1/100 yazıyor bunun ne demek olduğunu öğrenmek istiyorum ne yapmami onerirsininz Devamını Oku

Babam 74 yaşında,tahlil sonuçları hakkında beni aydınlatmanızı rica ederim.

Babam 74 yaşında,tahlil sonuçlLarı hakkında beni aydınlatmanızı rica ederim. TIBC 152 Hgb 12.5 NEUT 14.4 MON 45 Baso 5.08 Neut 1.18 Mon 3.7 Baso 0,417 Preferik yayma nötrofil yüzde 24, lenfosit yüzde36, monosit yüzde 36,eozinofil yüzde 2, bazofil yüz... Devamını Oku

4.5 yaşındaki kızımın kendi isteğimle yaptırmış olduğum kan tahlilleri aşağıdaki gibidir. yorumlar mısınız teşekkürler.

4.5 yaşındaki kızımın kendi isteğimle yaptırmış olduğum kan tahlilleri aşağıdaki gibidir. yorumlar mısınız teşekkürler. WBC:6.71,RBC:4.3 HGB:11.5 HCT:34.9 MCV:81.1 MCH:26.2 MCHC:32.3 RDW:16.8 PLT:274 PCT:0.23 MPV:8.3 PDW:17.4 NEUT:0.49 LYM:4.81 MONO:... Devamını Oku


?