Merhaba geçenlerde ben kah tahlili yaptırdım.Tahlilde sadece 3 değer düşük çıktı bunlar; WBC 3.7 Normali 4.3 - 10.3 LYM# 1,63 Normali 2.1 - 3.5 NE# 1.69 Normali 2.1 - 6.1 Bu değerlerin düşük çıkması ne gibi hastalıklara yol açar? Devamını Oku
Demans vakası bir hastada kan tahlili sonuçları: :CRP 129 ,SEDİMANTASYON 30DK/55 MM/H 60DK:124 MM/H çıktı ve pankrasında yağlanma çıktı. hastamız son 3 yıldır demans tedavisi görmektedir. şu anki bu tahliller ne ifade etmektedir?? Devamını Oku
Hocam iyi günler.Benim adım Bekir.Ben polislik için mülakatlara gireceğim ama benim tahlil sonuçlarım ise şöyle; HBs II < 0,10 Negatif (0- ... Devamını Oku
Eşimin tahlil sonuçları aşağıdaki gibidir. Birim TOXOPLAZMA IgG :143 ( 0,0 - 8,0 ) TOXOPLAZMA IgM : 0,25 ( 0,0 - 0,5 ) anti CVM IgG : 15,3 ( 0,00 - 4,89 ) anti CVM IgM : 0,70 ( 0,00 - 0,89 ) Devamını Oku
17 yaşındayım saç dökülmesi için tahliller istendi onları hangi hastanelerde yaptırabilirim acaba? Devamını Oku
Merhaba,14 yaşındayım kan tahlilimde B12 değerim 126,5 - 505 arası benimde sonucum 149 çıktı.Bu oran düşük müdür? Devamını Oku
yaklaşık 2 aydır idrarımda kötü var. tekrarlayan enfeksiyon nedeniyle kadın doğum uzmanına muayene oldum ve fitil ve antibiyotik kullandım. fakat idrardaki kötü koku geçmedi. dün yaptırdığım idrar tahlili sonucum DANSİTE ... Devamını Oku
Merhaba annem 41 yaşında ve 2 yıldan fazladır aşağıda yazdığım tahlil değerleri yüksek çıkıyor yardım eder misiniz ? WBC 8,6 BA% 1,6 MCHC 32,4 PLT 902 PCT 0,707 PDW 17 BUN 23,36 Devamını Oku
Merhaba babam 3 yıl önce troid ameliyatı oldu ve şu an endokrinoloji uzmanına gidiyor son tahlilleri şöyle trigliserid= 176 50-150, t3= 4.79 3.50-6.80, t4=18.48 12.00-22.00 , tsh=0.15 0.30-4.00 , troglobulin=2.02 ng/ml ... Devamını Oku
Merhaba. Yaptırdığımız idrar tahlilinde Urobilinojen normal Glukoz negatif Bilirubin negatif Keton negatif Eritrosit negatif Nitrit negatif Lökosit +3 pozitif Dansiyete 1,025 Reaksiyon(ph) 7,0 Mikroskopik inceleme Bol lökosit 1-2 Eritrosit görüldü. S... Devamını Oku
iyi günler 21 yasında bayanım rıca etsem tahlil sonucumu yorumlayablir misiniz? wbc: 17.91 neu :13.88 nitrit:pozitif keton :1+ protein :3+ eritrosit:6229 lökosit:1804 lökosit kümesi:24 Devamını Oku
Merhaba, 6 aylik evliyim ve daha once hic gecikmem olmadi Adetim gectiginde 1. Gun kan ve idrar tahlili yaptirdim negatif cikti. 6. Gun oldu ve hala hastalanmadin hamile olma ihtimalim var mi testleri erken yaptirmis olabilir miyim? Devamını Oku
İyi Günler; 27.05.2014 tarihindeki Değerlerim Tetkik Sonuç Ünite Ref.Aralık LDH 144 U/L 0 - 248 Potasyum 4,10 mmol/L 3,5 - 5,0 iken 19.08.2014 de LDH 352 U/L 0 - 248 Potasyum 5,29 mmol/L 3,5 - 5,0 olmuştur. diğer tüm tahliller normal değer... Devamını Oku
Merhaba ben hepatit koruyucu aşısının tutup tutmadığına dair test yaptırdım .tahlil sonuçlarım hbsag 0.22 negatif referans aralığı 0.00 - 0.99 , anti hbs 848.0 pozitif referans aralığı 0-10 Devamını Oku
Babama tahlil yaptırdık fakat sonuçları yüksek çıktı keratinin 1,6 ürik asit 10,7 CRP 83 WBC 16,3 NEU 13 NEU% 80,1 sedimentasyonu 35 deherleri bana yardımcı olursanız çok sevinirim lütfen değerlerin nasıl olduğu hakkında bana bilgi verirmisiniz iyi a... Devamını Oku
19 yaşımdayım.Karnımın sağ tarafında ve sırtımda ağrı ile doktora başvurdum.Benden kan ve idrar tahlili istedi. Kan tahlilimde bilirubin 0.23 çıktı. İdrar tahlilimde ise 15- 20 lökosit, 10-15 eritrosit ve çok miktarda bakteri bulundu.Rahatsızlığımın ... Devamını Oku
Merhabalar hocam ben dün kardiyoloji doktoruna gittim kalbimde sürekli ağrı vardı benden bazı tahliller istedi FT3 7.42 çıktı nedeni nedir acaba Devamını Oku
total protein değerim 5.8 alkalenfosfataz 125 serbest T4 2.01 serbest T3 8.33 kan tahlilinden çıkan sonuçlarım tahlillere göre benim ne gibi sorunumvar şimdiden çok teşekkür ederim kolay gelsin Devamını Oku
İdrar tahlilimde eskiden beri eritrosit seyrek lökosit 1-2 şeklinde sonuç çıkıyor bu normal midir yada bir sorun teşkil eder mi? PH değeri de asit çıkıyor alkali çıması mı gerekiyor yoksa asit olması da normal midir.? Teşekkür ederim saygılarımla. Devamını Oku
Evlilik için yaptirdigim tahlil raporunda; EOS%: 13.9 ref.ara. 0-6 EOS#: 0.9 ref.ara. 0-0.4 değerleri çıktı Acaba bu sonuçlar ne anlama gelmektedir yorumlarinizi bekliyorum saygilarimla.. Devamını Oku
Dün sol arka kısım bobrek civarında dayanılmaz vir agrı ile uyandım. Doktora gittim rontgen cekti idrar tahlili yaptı rontgende bir sey cikmadı. Idrar tahlilinde ise protein +1 eritrosit +3 ve keton +2 çıktı gerisi normal yani negatif. Ultrason isted... Devamını Oku
Ben hemşireyim. burnumdan alınan sürüntü örneğinde mrsa saptandı. ve bana enfeksiyon hemşiresi 2X1 bactroban kullanmamı söyledi. kan tahlili vermem grekip gerekmediğini sordum ama gerekmediğini tedavinin 5 gün boyunca bactroban olduğunu ve geçeceğini... Devamını Oku
istanbul kene ısırmsı soncu hastnye gitim. kimse ilgilenmyor. kan tahli yaptılar sonuç normal çıkmış.10 gün içinde ateşin çıkarsa gel dediler. başkada agızlarından laf alınmıyor.kene ısırmadan 2 önce implant tedvisi oldum ve antibiytk kullnıyordum..t... Devamını Oku
Tahlil sonucumda aso değerim 989, tsh değerim 6,440, lenfosit yüzdem 45,9 cıktı 16 yasımdayım bana bunları yorumlayabilir misiniz? Devamını Oku
Kızım 5 aylık tahlil sonuçları crp-hemogram 52,03 wbc 13,04 neu 6,10 lym 5,15 mon 1,66 eos 0,11 bas 0,02 neu% 46,8 mon% 12,7 lym 39,5 eos% 0,8 bas% 0,2 rbc 4,92 hgb 10,6 hct 32,4 mcv 65,9 mch 21,5 mahc 32,7 rdw-cv 17,4 plt 281 pct 0,26 PDF-sd 9,9 çok... Devamını Oku